Aihe: Converset
1 2 3 4 5 6 7 8 9 1018 19 20 21 22
kyseinen
07.02.2007 21:54:54
Paljos noi tulin kaiken kaikkiaan maksamaan?

Tuosta linkin shopista en ostanut (sattui vaan löytymään kuva), vaan joltain eBay-kauppiaalta. Dollarin kurssin ansiosta hinnaksi tuli jotain vaivaiset 35-40 e.
It is better to remain silent and be thought a fool than speak and remove all doubt.
J.Newkid
08.02.2007 09:20:28

meikä hommas viime kesänä jotkut kopiot, tuli ekana iltana pohjaan reikä.....talvella ostin Converset ja hyvin on kestäneet. Vituttaa vaan ku menin kouluun nyt syksyllä ja jokainen oli hankkinu samalaiset!!!!!!JESH

Jees.. Kannattaa muistaa, että jos ja kun kyseessä on joku muotivillitys, niin kyllä se ohi menee. Kyllä aidon conversejäbän tunnistaa.
Imperanon influences lay strong under the style of Children of Bodom, but imo they are no COB II: just consider the difference in guitar techniques , in temperament, and above all in drumming. Great drumming by Jaakko Nylund who is a founder member of t
Sakmäster
08.02.2007 16:22:33
Minun mielestäni converset on rumia..en tule ikinä ostamaan:D
Larsson bergeri
jummijammi
16.02.2007 20:22:38
Itsellä oliivinvihreät converset. On kyllä mukavat. Monilla kavereilla on myös mustat, kokomustat tai navyt.
Epi
17.02.2007 21:04:21

Omistan mustat. Loistavat popot ja erittäin rock!
Kun miehet rumenee niin soitto kovenee!
Guitar Hero
21.02.2007 12:15:45
Mulla on viininpunaiset.. Diggaan. Pitäisi sijoittaa uusiin lähiaikoina.
Come to the dark side. We have cookies
www.sweetmoses.net
Marlowe
25.02.2007 10:51:03
Viime kesänä oli pakko saada mustat Converset. Olkoon vaikka kuinka teinikengät, mutta pidän niistä siitä huolimatta. Vähän tosin huolestuttaa popojen kestävyys, nytkin näyttää siltä, että kovin montaa kesää näillä ei ehkä kävellä.
"Drove downtown in the rain / nine-thirty on a Tuesday night / Just to check out the late-night record shop. / Call it impulsive, call it compulsive, call it insane / but when I'm surrounded I just can't stop." (Barenaked Ladies: Brian Wilson)
TheLemon
26.02.2007 20:13:01 (muokattu 26.02.2007 20:14:41)
Ostin itekki converset tässä äskeittäin.. Sellaset valkoset missä on jotai kuvioita mustalla siinä päällä. Tyylikkäät ja hyvät kengät ehdottomasti.

Edit: http://www.britishempire-shop.de/ka … oduct_images/info_images/1922_0.jpg
About tollaset ne on..
"Lots of people talk and few of them know, Soul of a woman was created below"
Stalkah
26.02.2007 20:35:17

kyllä tuollaisissa kuljetaan kesällä, råkkenråll!
Vaikka usein kuuleekin aivan järjettömiä mielipiteitä, on kuitenkin tosiasia, että jättikyrpae johdattelee meidät ja tukiryhmämme kohti hyvinvoivan yhteiskunnan rinnalle muodostuneita epäkohtia.
Tub
26.02.2007 20:52:52
mul on mustat ja meen niil ympäri vuoden, talvel vaan villa sukat nii hyvä o :D paitsi tennarit on vähän liukkaat jollain himo jäällä.
_nirvana
27.02.2007 14:43:42
No mulla oli kaks vuotta sitten ekat kopio tennarit ruskeat ja
ne meni kesän jälkee paskaks ja oon aatellu ostaa ens kesäksi mustat
nilkka tennarit.
Carvel
27.03.2007 10:25:46
No mulla oli kaks vuotta sitten ekat kopio tennarit ruskeat ja
ne meni kesän jälkee paskaks ja oon aatellu ostaa ens kesäksi mustat
nilkka tennarit.

itellänikin converset(mustat), mutta mistä muute sais oikee sellaset, kasari nike tennarit? kirppiksiltä?
Kasari hevi valloittaa!!!
Abysmal
27.03.2007 15:48:02 (muokattu 27.03.2007 15:53:10)
Heei, paljonkohan tuollaiset täysmustat Converset mahtaisivat maksaa, ja mistäköhän päin Tamperetta kannattaisi ruveta metsästämään?

Edit: Siis tällaisia tarkoitan: http://www.converse.com/LiveFiles/1/1199/1S209_400.jpg
lasol
28.03.2007 11:30:14
Heei, paljonkohan tuollaiset täysmustat Converset mahtaisivat maksaa, ja mistäköhän päin Tamperetta kannattaisi ruveta metsästämään?

Edit: Siis tällaisia tarkoitan: http://www.converse.com/LiveFiles/1/1199/1S209_400.jpg

Backstreetissä on ainakin ollut jotain erikoisia converseja hinnat varmaan 60-100e
ei siis, on siis
Jenka
01.04.2007 00:06:48 (muokattu 01.04.2007 00:08:44)

Jaa, mä olen joskus aloittanut tämmöisen ketjun. Ei muuten itsellä ole koskaan ollut Converseja. Converset ovat kyllä silti kivoja, ehkä joskus vielä hankinkin. Nuo linkin takana olevat mustat ovat aika hienot!
Cujo
01.04.2007 00:21:27
Menee asian vierestä, mutta kun nyt kerran on tennareista puhe, niin kertokaa joku mistä löytäisi Onitsukan Tiger Tai-Chit?

http://smooze.blogs.com/main/onitsukatiger.jpg
Kettu osaa monta temppua, siili kaksi hyvää.
Zarmo
01.04.2007 15:03:39

Miun Uvexit on kestäny jo kaks kesää ja maksovat jotain kympin. Nyt alkaa toisesta olla pohjallinen vähän heikossa hapessa. Pitää kehittää jotain siihen. Noita pitäs löytää lisää, paljon paremmat, ku nuo Knoxit. On myös jalkaansaamista helpoittava ratkaisu noissa.
"Karma police I've given all I can, it's not enough, I've given all I can but we're still on the payroll"
Vapinamonologeja
lapio
01.04.2007 15:28:00

Miun Uvexit on kestäny jo kaks kesää ja maksovat jotain kympin. Nyt alkaa toisesta olla pohjallinen vähän heikossa hapessa. Pitää kehittää jotain siihen. Noita pitäs löytää lisää, paljon paremmat, ku nuo Knoxit. On myös jalkaansaamista helpoittava ratkaisu noissa.

Joo, minunkin uvexit on vielä aika hyvässä kuosissa. Ostaisin kyllä toiset samanmerkkiset noille seuraajaksi jos löytäisin.
brn2sk8
03.04.2007 11:53:51
Jees, löysinpä minäkin eilen urheiluliikkeestä Conversen kenkiä sitten kun metsästämään lähdin. Oisko ollut Sportia vaiko Top Sport juurikin.

Ja turha pelätä... en minä käytä pillifarkkuja saatika kuuntele jotain punkkia. Enkä tiedä onko vajaa kolmekymppinen hevimies sitten kuinka teini, mutta ihan miten vaan. Nuo perus tennarit kun jämähti 15 vuotta sitten jalkoihin ja ovat aina palvelleet hyvin, niin en ole harkinnut vaihtoakaan. Mustat All Starsit kun menee missä vaan ja minkä tahansa kanssa... ajattelevat muut ihan mitä lystäävät.

No mutta tässä onkin enemmän asennetta, kun on kyseessä maailmaa nähneempi mies kuin joku 12v tyttö joka on kattellut joltain MTV:ltä jotain punkahtavaa musiikkivideoo ja äitin kanssa mennyt ostaan sit varsitennareita...

Se on enemmän periaate kuin tyylikysymys ostaako tennarit vai lenkkarit...
Nii joo...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)