Narcosynthesis 21.03.2007 15:11:01 | |
---|
MTV:ltä joskus kuulin näin yhden videon. En muista biisin nimeä, mutta videossa oli jotain demonimeininä. Biisi oli kuitenkin ärsyttävintä kuraa mitä oon ikinä kuullut. Voihan niillä tosin ihan hyviäkin veisuja olla. The Beast and the Harlot, todennäköisesti? Arvoisat lyöjät: tottelemattomia VEDETÄÄN TURPAAN! (kyltti Helsingin konservatorion rumpuluokan seinällä joskus 2000-luvun alussa) |
geeza 22.03.2007 09:54:17 | |
---|
The Beast and the Harlot, todennäköisesti? No sepä juuri. Pixie. |
Speedball 23.03.2007 08:28:56 | |
---|
The Beast and the Harlot, todennäköisesti? Vitu kiva biisi! hyvä meno biisi ja näppärä soolo, jota on kiva soittaa. Maku asiahan se on että onko kertakäyttökamaa vai ei, Ite oon kuunnellu Waking The Fallenia ja City Of Eviliä nyt viime kesästä ihan tauotta mun mielestä vaan jotain niin mahtavaa. Metal up your ass!!! |
Narcosynthesis 23.03.2007 08:37:35 | |
---|
Joo, myös rummuilla mukavan kimuranttia menoa treenattavaksi. Mulla tosin on edelleen ongelma tuon laulajan äänen kanssa, joka on kuitenkin pikkasen liian nasaali mun makuuni... Arvoisat lyöjät: tottelemattomia VEDETÄÄN TURPAAN! (kyltti Helsingin konservatorion rumpuluokan seinällä joskus 2000-luvun alussa) |
Speedball 23.03.2007 08:44:38 | |
---|
Joo, myös rummuilla mukavan kimuranttia menoa treenattavaksi. Mulla tosin on edelleen ongelma tuon laulajan äänen kanssa, joka on kuitenkin pikkasen liian nasaali mun makuuni... Joo sen oon huomannu et ku oon kavereille tätä tuputtanut niin moni sanoo et kestää aikaa tottuu lauluun. Ite luonnollisesti diggaan ihan vitusti toi ääni sopii kans loistavasti näitte vetämänä Walkkiin(Pantera). Harmi vaa ku äijäl aikanaa poksahti verisuoni kurkusta ja siihen loppu scream meininki. Tosin City of Evil on niin hunajaa että ei haittaa. Metal up your ass!!! |
J.Newkid 23.03.2007 09:34:16 | |
---|
Ohan se sellanen tyttöjen pändi.. Imperanon influences lay strong under the style of Children of Bodom, but imo they are no COB II: just consider the difference in guitar techniques , in temperament, and above all in drumming. Great drumming by Jaakko Nylund who is a founder member of t |
rakula 23.03.2007 10:26:44 | |
---|
Pikkasen mua häiritsee City of evilissä se synysterin leadi soundi, joka biisissä samanlainen paksu tilumuhju. Ei sitä kaulamikkiä aina tarvii käyttää. Hyvinhän se joo soittaa ei siinä mittöö... "No kyllähän se zorrokin pukeutuu mustaan" -Elo |
Fuu 23.03.2007 15:47:59 (muokattu 23.03.2007 19:03:27) | |
---|
Harmi vaa ku äijäl aikanaa poksahti verisuoni kurkusta ja siihen loppu scream meininki. Tais kyllä loppua ihan ton tyylinsuunnan muutoksen mukana kun levy-yhtiön pampuilta tuli käsky. On tää kyllä semmonen bändi... Päivää. |
Coatl 23.03.2007 18:20:34 | |
---|
Eilen tuli taas kuunneltua City of Eviliä. Sidewinderin outro soolo on kyllä mahtava. Haluan kuolla kuten isäni; nukkuen. En huutaen kuten hänen matkustajansa. |
rakula 23.03.2007 19:05:46 | |
---|
Tais kyllä loppua ihan ton tyylinsuunnan muutoksen mukana kun levy-yhtiön pampuilta tuli käsky. On tää kyllä semmonen bändi... En usko että johtuu tosta, esim livenä shadows ei pysty vetämään vanhoja ärjyntäbiisejä ärjynnällä vaan paljon iisimmin. Et vissiin hirveemmin ole tutustunut bändiin :) ? "No kyllähän se zorrokin pukeutuu mustaan" -Elo |
Fuu 23.03.2007 19:33:31 (muokattu 23.03.2007 19:41:24) | |
---|
En usko että johtuu tosta, esim livenä shadows ei pysty vetämään vanhoja ärjyntäbiisejä ärjynnällä vaan paljon iisimmin. Et vissiin hirveemmin ole tutustunut bändiin :) ? No täytyy myöntää että hirveen syvällisemmin bändiä en kyllä tunne, mutta kaverilta oon kuullut kaikenlaisia juttuja. Semmoisen käsityksen oon saanut että jonkinasteista valitusta on levy-yhtiöltä tullut kun vanhempi kama ei ole myynyt niin paljon ja sen takia musiikin tyylisuunta vaihtui jossain vaiheessa aika radikaalisti ja pojat stailattiin nätiksi yms. Lähes poikkeuksettahan muutenkin nuo "verisuoni poksahti kurkusta"- jutut on täyttä paskaa. E: Voin kyllä olla väärässäkin.. E2: Wikipediasta lunttasin että uusin levy on tehty Warnerin suojissa ja musta tuntuu että tällä on jotain tekemistä ton tyylinvaihdoksen kanssa. Päivää. |
rakula 23.03.2007 19:49:49 | |
---|
Meinaatko tyylivaihdoksella jotain popimpaa tavaraa? Kumma juttu kun tota uutta levyä on juuri haukuttu jo liiallisesta progekikkailusta... "No kyllähän se zorrokin pukeutuu mustaan" -Elo |
Fuu 23.03.2007 19:52:27 (muokattu 23.03.2007 20:03:04) | |
---|
No eikö vanhempi kama ole jotain hardcorea? Ainakin mitä olen uusinta levyä kuullut niin aika Iron maidenia/kikkeliä/poppia se on. E:Mutta annetaan olla, mulle on ihan sama kun en bändiä kotona ees kuuntele. E2:Siis tehdäänpä se nyt vielä selväksi että en ole ikinä bändiä sillä tavalla "kuunnellut", kunhan vaan ihan yleisestä mielenkiinnosta musiikkia kohtaan olen vähän tutkinut bändiä ja luulen tietäväni jotain. Päivää. |
WyW 23.03.2007 19:53:35 | |
---|
"Äiti, äiti, bändi on sellout.. äiti, äiti, en kuuntele enää bändiä!" Olihan Waking the fallen aikamoista sillisalaattia loppupeleissä. Voihan tuossa olla myös sellaista, että poikien musamaku ja sävellystaito on kehittynyt tuosta 16v:nä väsätystä Waking the Fallenista. Mutta. Aina voi spekuloida. Ei siinä mitn. The music of the future will not entertain - It's only meant to repress and neutralise your brain -> Pofony | last.fm |
rakula 23.03.2007 19:57:57 (muokattu 23.03.2007 19:58:38) | |
---|
"Äiti, äiti, bändi on sellout.. äiti, äiti, en kuuntele enää bändiä!" Olihan Waking the fallen aikamoista sillisalaattia loppupeleissä. Voihan tuossa olla myös sellaista, että poikien musamaku ja sävellystaito on kehittynyt tuosta 16v:nä väsätystä Waking the Fallenista. Mutta. Aina voi spekuloida. Ei siinä mitn. Ne oli 16 vuotiata wakingia edellisellä levyllä sounding the seventh trumpetilla :) Itse pidän kyllä city of evilistä eniten, jotenkin waking the fallenissa shadows örisee hölmön kuulosesti, semmosta kihinää ja munatonta pascandeliä. "No kyllähän se zorrokin pukeutuu mustaan" -Elo |
Speedball 23.03.2007 21:30:36 | |
---|
Tais kyllä loppua ihan ton tyylinsuunnan muutoksen mukana kun levy-yhtiön pampuilta tuli käsky. On tää kyllä semmonen bändi... Kyllä syy on ihan vaan se että sillon kun M.Shadowsilta se verisuoni "poksahti" niin oli epävarmaa pystyykö se koskaa enään laulamaan. Ja nykyään se rajoittaa vaan just ton screamin. Avenged Sevenfold loi fanipohjansa Warped Toureilla ja mm. Waking the fallen levyllä. Sitten tämän tapahtuman jälkeen he saivat suurempaa sopparia ja pakosta mm. joutuivat luopumaan screamista. Ja sekin just että Shadows ei tosiaan livenäkään pysty enää screamiin. Joskus tosin Rev hoitaa screameja rumpujen takaa. Metal up your ass!!! |
Speedball 23.03.2007 21:31:45 | |
---|
Ne oli 16 vuotiata wakingia edellisellä levyllä sounding the seventh trumpetilla :) Itse pidän kyllä city of evilistä eniten, jotenkin waking the fallenissa shadows örisee hölmön kuulosesti, semmosta kihinää ja munatonta pascandeliä. City Of Evil on jotain niin täydellistä! Tosin siihe pitää puuttua et mä diggaan shadowsin screamista siin on nii pistävä korkeus tai sellanen särö...ihana Metal up your ass!!! |
ui perse DVD tulee kuukauden sisään! pakko ostos Metal up your ass!!! |
madu 20.08.2007 10:13:29 (muokattu 20.08.2007 10:51:37) | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 138 päivää vanhaan ketjuun! Nostellaas ylös eli 16.10 ilmestyvän uuden levyn avausbiisiä 'Critical Acclaim' pääsee kuulemaan myspacesta: http://www.myspace.com/avengedsevenfold EDIT: Ihmettelinkin aluksi tota kertsin laulua mutta sen laulaa netin mukaan rumpali The Rev |
Speedball 21.08.2007 21:11:11 | |
---|
Noni!!! jo oli aikakin et tää nostettiin ylös! en ite viittiny ku tos o jo pari mun edellistä viestii :D Uus biisi on amazing Metal up your ass!!! |