steelysam 02.04.2007 16:50:56 | |
---|
Pitäis vetää taas pitkästä aikaa vocoderia keikalla..mitäs mikkiä ootte käyttäneet tossa vehkeessä? Se omahan on ihan liika herkkä melulle..mulla on ollut ihan perus SM57 ja SM58. Olisko jotain parempaa ehdotusta livekäyttöön? Möllisty |
kepulainen 02.04.2007 17:03:44 | |
---|
Pitäis vetää taas pitkästä aikaa vocoderia keikalla..mitäs mikkiä ootte käyttäneet tossa vehkeessä? Se omahan on ihan liika herkkä melulle..mulla on ollut ihan perus SM57 ja SM58. Olisko jotain parempaa ehdotusta livekäyttöön? Noihan toimii mainiosti, voiko sillä mikillä nyt olla niin väliä? Suuntakuvio kai ainoastaan, mikä taas määräytyy ihan paikan yms. mukaan.. |
Janus 02.04.2007 17:09:53 | |
---|
Mun mielestä 57 ehkä mieluummin kuin 58, mut noi molemmat toimii kyllä. |
Mun mielestä 57 ehkä mieluummin kuin 58, mut noi molemmat toimii kyllä. Joo, se on se 57 ollu parempi...ei ota vissiin ihan niin laajasti ääntä, vaikka onkin muuten sama kun 58... Möllisty |
Leikari 02.04.2007 20:49:53 | |
---|
minulla on vocoder -käytössä joku aikanaan Helsingin Musiikista ostettu tarjousmikki - - pelittää ihan täysin eikä ko. käytössä äänentoiston nyansseista ole niin viimosen päälle nöpönuukaa |
aaro 03.04.2007 21:04:44 | |
---|
Saako tolla mikillä jotaan efektejä käytettyjä vai mitä sillä tehään? Kuinkas microkorg noin niinkun muuten soveltuu esim. jammailuun, onko se enemmän niinkun efektientekosoitin. Olen vähän kuolaillut sellaista joskus, en kyllä enää niin paljon, mutta ehkä jos joskus hommaan uuden synan niin voisi hommata semmotteen.... |
kepulainen 03.04.2007 22:02:47 | |
---|
Saako tolla mikillä jotaan efektejä käytettyjä vai mitä sillä tehään? Kuinkas microkorg noin niinkun muuten soveltuu esim. jammailuun, onko se enemmän niinkun efektientekosoitin. Olen vähän kuolaillut sellaista joskus, en kyllä enää niin paljon, mutta ehkä jos joskus hommaan uuden synan niin voisi hommata semmotteen.... Googletapa "vocoder". |
steelysam 03.04.2007 22:49:33 | |
---|
minulla on vocoder -käytössä joku aikanaan Helsingin Musiikista ostettu tarjousmikki - - pelittää ihan täysin eikä ko. käytössä äänentoiston nyansseista ole niin viimosen päälle nöpönuukaa No joo mulla on kolme eri Vocoderia, yksi vintage Roland, yksi midivehje ja sitten toi MicroKorg. Halusin vaan tietää enemmän tosta microsta, kun sen kanssa oon vähiten pelannut. Möllisty |