Aihe: Juhannushääkeikka
1 2 3
baron
02.04.2007 15:12:15

Mulle tuli kysely hääkeikasta 22.6 Vantaalla.
Ei huvita vaikka kuuluukin reviiriin. Jos joku on vapaana ja kiinnostaa, voin antaa yhteystiedot.
Mark Levine: "Dissonance is not a pejorative term"
isojussi
02.04.2007 15:18:30
Ei huvita vaikka kuuluukin reviiriin. Jos joku on vapaana ja kiinnostaa, voin antaa yhteystiedot.

EVVVVVVVVK

Jouluna, uutena vuotena ja Jussina.
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
v_m_kangas
02.04.2007 15:29:41

EVVVVVVVVK

Jouluna, uutena vuotena ja Jussina.

Mulle nuo on aivan samanlaisia viikonloppuja kuin muutkin. Onnex jotkut pitää niitä jotenkin erikoisena ja sillä verukkeella niistä saa paremman hinnan :)
Humppaa tai soita humppaa
isojussi
02.04.2007 15:31:00
Mulle nuo on aivan samanlaisia viikonloppuja kuin muutkin. Onnex jotkut pitää niitä jotenkin erikoisena ja sillä verukkeella niistä saa paremman hinnan :)

Mä en lähde niinä keikalle millään hinnalla.
v_m_kangas
02.04.2007 15:33:00

Enpä oikein usko ;) Joku tarjoais sulle vaikka pari milliä, niin lähet ja heti :)
Humppaa tai soita humppaa
Welldrum
02.04.2007 15:33:04

Känni toteen ?
Let me assure you !
EP
02.04.2007 16:02:34

Sopisi kyllä jos olisi Tampereella! :)
isojussi
02.04.2007 16:33:43
Enpä oikein usko ;) Joku tarjoais sulle vaikka pari milliä, niin lähet ja heti :)

No joo - tietty jos nyt tommonen koko kuukauden liksa, niin toki sitteen.

Känni toteen

Se tapahtuu joka tapauksessa kotonakin viehättävässä maalaismiljöössä.
uruttaja
02.04.2007 16:35:45
Lukkoa.

Baronilta saa lisätietoja, jos kiinnostaa. Tämä menee taas niin ohi alkuperäisaiheen.

Mä en tee, mä tekisin jos olis Tampereella. No, ketä kiinnostaa... Lukkoon vaan.
Sertzo S
02.04.2007 16:38:10
Lukkoa.

Baronilta saa lisätietoja, jos kiinnostaa. Tämä menee taas niin ohi alkuperäisaiheen.

Mä en tee, mä tekisin jos olis Tampereella. No, ketä kiinnostaa... Lukkoon vaan.

Kannatetaan!
isojussi
02.04.2007 18:24:36
Kannatetaan!

Joo - toi sama keikka taitaa muuten olla meillä bänditorin posteissakin.
EP
02.04.2007 20:40:53
Kannatetaan!

Kannatetaan!
Welldrum
02.04.2007 20:43:42
Kannatetaan!

Kannatetaan kannatuksen kannattamista.
Let me assure you !
Tankero
02.04.2007 21:41:35

Tottapa haastat. Nuorempana pidin juhannuksena rajaisia. Nyt periaatteessa milloin vaan.
Varmasti, vissiin.
Sertzo S
03.04.2007 07:54:18 (muokattu 03.04.2007 07:54:52)
Mietiskelin jo nyt, että häiröisinköhän ensi Juhannuksena mökin lähellä olevalla Kalliorannan juhlapaikalla Guerrini haitarillani yleisöä sovitukset odottaessanne-meinigillä soittaen ennenkuulumattomin näkemyksin joitan harmonikkamusiikin helmiä.
Niihin eivät kuulu määrätyistä syistä ainakaan seuraavat kappaleet: Ilta Välimerellä, Kesäillan valsssi ja Säkkijärven polkka. Miksikö? No, kun ei taitu prle!
Se on kuitenkin varmaa, että jos näin toimin, niin promilleja löytyy jo eka biisin introsta lähtien, joten yleisölle kärsimysnäytelmää kerrakseen.
R.Syke
03.04.2007 15:46:14
Hei. Mulla on kans Guerrini, mutta pnoharmi. Jo kaks vuotta. Soitan jo kappaleita, jotka ovat minulle liian vaikeita eli olen valtavasti edistynyt.

Voisin hoitaa tuon vantaan keikan pelkällä oikealla kädellä.
Ukko
03.04.2007 16:22:27

Hei. Mulla on kans Guerrini, mutta pnoharmi. Jo kaks vuotta. Soitan jo kappaleita, jotka ovat minulle liian vaikeita eli olen valtavasti edistynyt.

Voisin hoitaa tuon vantaan keikan pelkällä oikealla kädellä.

Eli siis yksin ja soittaen pelkästään oikealla kädellä. Se haluaisin nähdä mutta en kuulla :/
Basso-Aslak
03.04.2007 17:27:00

mutta lähtisin halvemmallakin, mutta en liian halvalla,

Eipä meistä paikallaolijoista kenenkään tarvitse, kyllä joku aina hoitaa sen puolestamme.
Naimainfosta:

"Me pulitamme bändille 5 1/2 tunnin soitosta 410 euroa. Hekin soittavat ihan kaikkea laidasta laitaan...Olemme kuulleet, että on ihan hyvä bändi. Tehneet jo todella monta vuotta tätä hommaa."

Just, just. Justjustjust....
.
baron
03.04.2007 19:50:33

Eipä meistä paikallaolijoista kenenkään tarvitse, kyllä joku aina hoitaa sen puolestamme.
Naimainfosta:

"Me pulitamme bändille 5 1/2 tunnin soitosta 410 euroa. Hekin soittavat ihan kaikkea laidasta laitaan...Olemme kuulleet, että on ihan hyvä bändi. Tehneet jo todella monta vuotta tätä hommaa."

Just, just. Justjustjust....

Saispa bändin nimen. Kun mua pyydetään hevon kuuseen, voisin suositella sitä tilalleni.
Mark Levine: "Dissonance is not a pejorative term"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)