Aihe: King Crimson levyjä
1 2 3 4 58 9 10 11 12
ydinaukio
18.01.2007 14:21:31
ps. Turussa, Alfa Antikvasta löysin cd:n Crimsonia!

no HUHHUH!
inkognito
02.04.2007 10:13:06
Sanokaapa minulle kun en netistä hirveästi ole löytänyt läppää aiheesta: mitä nämä veijarit touhuavat nykyään? Milloin on tulossa uutta materiaalia vai onko sitä edes tulossa? Power to Believestähän taitaa olla kuitenkin jo 4-5 vuotta aikaa.
Tohtori Flang
02.04.2007 12:36:13
ProjeKct Six keikkaili viime syksynä, aktiviteeteista King Crimson-nimen alla ei oikein ole tietoa.

Power to Believe-kiertue oli ilmeisen traumaattinen kokemus ja Robert Fripp on ilmoittanut tulevaisuudessa kieltäytyvänsä kiertueista ja suostuvansa tekemään uuden King Crimson-levyn, vain jos se voidaan tehdä ilman mittavaa kiertuetta, mutta niin että toiminta olisi edelleen edes jollain tasolla taloudellisesti kannattavaa mukana oleville muusikoille.

Eli uutta levyä ei kannata odottaa ihan pian. Kuuntelin pitkästä aikaa Power to Believen ja on se kyllä hienoa kamaa. Vankasti henkilökohtaisessa Crimson Top 5:ssä.

Fripp: "Mitä saan palkkioksi vuoden kovasta työstä uuden levyn parissa? Haastatteluja."
"Teeskentelin monta vuotta pitäväni jazzista. Maksoin kovan hinnan." -Lemmy
gorgonoidi
30.06.2007 12:56:15 (muokattu 30.06.2007 19:16:38)

http://www.progarchives.com/forum/forum_posts.asp?TID=39460&FID=19

Yijyijyi!
Ymmärsinköhän oikein...

Edit: Ostin muuten Deja VROOM DVD:n ja on aivan mahtava. Että tää bändi osaakin soittaa, järjetöntä. Belevin soittoa on ilo seurata ja Frippiä myös jos häntä enemmän näytettäisiin. Ei se mitään silti. tää on ihan 10/10
inkognito
02.07.2007 03:29:20
http://www.progarchives.com/forum/forum_posts.asp?TID=39460&FID=19

Yijyijyi!
Ymmärsinköhän oikein...

Edit: Ostin muuten Deja VROOM DVD:n ja on aivan mahtava. Että tää bändi osaakin soittaa, järjetöntä. Belevin soittoa on ilo seurata ja Frippiä myös jos häntä enemmän näytettäisiin. Ei se mitään silti. tää on ihan 10/10

Siis mitä häh?! uijui!
Lord of the strings
02.07.2007 17:10:57
KC-reunion... Jos tulevat Suomeen, olen huutaen paikalla! Loistavaa.
"Who are you? How did you get in?" "Well I'm the locksmith and I'm the locksmith" || kalamies#53 >)))>
gorgonoidi
02.07.2007 17:23:51

Voin kuolla onnellisena vasta kun olen nähnyt maailman parhaan bändin livenä.
Vaikka heti.
jigsore
02.07.2007 19:08:43

Absent Loversista on muuten tehty uusi painos, kannattaa hommata nyt kun sitä saa. Mielestäni paras livelevy(tupla) koskaan, ainakin progeosastolta. Ei tartte ees hommata niitä kasarilättyjä, kun tässä vedetään niiltä parhaat ja vielä paremmin. Emmätiä, se vaan on niin vitun kova.
Ebb: 01 02 03
gorgonoidi
03.07.2007 01:21:51 (muokattu 04.07.2007 01:11:56)

Tää DEJA VROOM on ihan ylihyvä.. ei mitään rajaa.

EDIT: Omistaako muuten joku muu tuota DVD:tä? On meinaa pieniä ongelmia viimeisten biisien kanssa. Ei pysty katsomaan putkeen.. äh vaikea selittää.
inkognito
05.07.2007 23:32:57
Voin kuolla onnellisena vasta kun olen nähnyt maailman parhaan bändin livenä.
Vaikka heti.

häähää, jokunen vuosi sitten Helsingissä paikalla. Parhaimpia keikkoja ikinä! :)
Van Hannes
10.07.2007 08:59:55
Täytyypä vissiin hommata itselleni nyt redi tai in the court... kun olen pari kappaletta kuullut ja vaikutti ihan mielenkiintoiselta.

Muuten löytyykö näitä esim. prismasta (ei toi tilaaminen oikein innosta)?
"There Can Be Only One Hannes"
lxi
10.07.2007 11:07:19
Muuten löytyykö näitä esim. prismasta (ei toi tilaaminen oikein innosta)?

Saattaapa löytyäkin, mutta onhan niitä oikeitakin levykauppoja.
The fact that no one understands you doesn't make you an artist. | kuunneltua | Projekti: Levyhyllyn järjestelmällinen läpikäynti
tekerolant
13.07.2007 16:57:59
Sanokaapa minulle kun en netistä hirveästi ole löytänyt läppää aiheesta: mitä nämä veijarit touhuavat nykyään? Milloin on tulossa uutta materiaalia vai onko sitä edes tulossa? Power to Believestähän taitaa olla kuitenkin jo 4-5 vuotta aikaa.

KTU, eli Pat Mastelotto & Trey Gunn yhdessä Kimmo Pohjosen ja Samuli Kosmisen kanssa: http://www.myspace.com/ktuband
Muszika, aggression! Muszika, elegant!
gorgonoidi
14.07.2007 14:35:42 (muokattu 14.07.2007 14:39:45)

Ohhoh, Klusteri on ollut tuttu mutta tuosta en ole tiennyt vielä mitään vaikka jonkun verran Pohjosen hommia olen seuraillutkin.

Edit: Tai olenhan minä tästä videoita youtubesta katseskellut, mutta en vain tajunnut että Trey Gunn hyppii siellä. Patilla taitaa myös olla paljon yhteyksiä Suomalaisten kanssa.
Jamppa2
21.07.2007 14:26:30
Itse petyin jotenkin tohon Ktuhun. Ei ollu oikein osiensa summa ,eikä noussu sellaiselle maaniselle tasolle niinkuin olis voinu odottaa. Se Kosminen jotenkin valtas liikaa sitä soundia. Varsinkin niitä "rytmisämplejä" oli käytetty liikaa ku olis hyvä rumpalikin käytössä. Toisaalta se Warrekin jäi vähän varjoon. Haitarijamppa heitti kyllä välillä aika hyvääkin ja mielenkiintoista juttua. Tuo vois toimia triona vielä paremmin. Tyypit rokkais enemmän.
Ensin vessa sitten pissa.com
gorgonoidi
21.07.2007 16:19:01

Nyhä se kai on trio. Just Kimmo ja KC tyypit on mukana. Se yks jampa ei hirveesti mukana hypi enää kai tai jotai.
Antti Takalo
23.07.2007 10:19:34
Nyhä se kai on trio. Just Kimmo ja KC tyypit on mukana. Se yks jampa ei hirveesti mukana hypi enää kai tai jotai.

Kyllä se Kosminen mukana on edelleen. Oli sivussa viime kiertueet muiden kiireiden takia, ja kyllä sitä sinne kaipasikin. Mastelotolla meinasi kaatua homma pari kertaa oikein kunnolla, kun hoidettavana oli oma tontti ja Kosmisen.
Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #2; Kadonneen Pröötin metsästäjä. Riutta
zombywoof
25.07.2007 22:14:52
Kyllä tää Absent Lovers on loistava livelätty! Pitkästä aikaa kuuntelussa.
sus
27.07.2007 14:39:29
KTU:sta vois sen verran jauhaa pasuunaa, että kyseessä on erittäin mielenkiintoinen pumppu joka pitää todistaa livenä!

Itse heidät näin Lutakossa tammikuussa (?), ja täytyy sanoa, että konsertti oli mitä mainioin. Hämmästyttävää soitantaa, hiton svengaavia juttuja ja vaikka musiikki on jamipohjaista ja jopa haahuilevaa, piti se silti otteessaan ja aiheutti parhaan reaktion mitä livemusiikki voi antaa; tahattoman hymyilyn ja onnellisuuden tunteen.

Itse levy (8 armed monkey) on muutaman kuuntelun jälkeen pääosin pölyttynyt hyllyssä, mutta ei siksi että se olisi huono levy. Sen olemassaolo on vaan jotenkin unohtunut multa.
The swirling sound of the universe, streaming through your soul. The vibration of ALL, right here, right now...!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)