uruttaja 31.03.2007 01:19:15 | |
---|
Ottaa ja floodata satatalun. HOHO. |
Guido 31.03.2007 01:21:32 | |
---|
Ottaa ja floodata satatalun. HOHO. Hippien salajuoni.... Ei voi lusikalla ottaa, kun on kauhalla annettu. |
uruttaja 31.03.2007 01:25:11 | |
---|
Hippien salajuoni.... Ruottalaisten sala´juoni. Ingen gratulerat i Uleåborg. |
mack the knife 01.04.2007 21:18:33 | |
---|
Eiköhän jätetä nämä nuoriso-musiikit pois sieltä kesä-lavoilta. En pidä rokken&roll-keikkojen väkivaltaisesta ilmapiiristä. Nuorten miesten pitkät tukat eivät myöskään näytä tanssi-lavaihmisen silmään hyvältä. Tanssi-musa tanssi-musapaikoille Ok? Voi jumalauta! Hienoa provoa, onnittelen. Ja nuo yhdyssanavirheet ihan kuin mulle tehtyjä. Parasta mitä pitkään aikaan. On sitten kouluja käyty vai... Hähhäh! COVS n:o 1. |
Voi jumalauta! Hienoa provoa, onnittelen. Ja nuo yhdyssanavirheet ihan kuin mulle tehtyjä. Parasta mitä pitkään aikaan. On sitten kouluja käyty vai... Hähhäh! Taisit saada ihoosi näppylöitä? ;) |
Mandoman 02.04.2007 10:06:07 | |
---|
Voi jumalauta! Hienoa provoa, onnittelen. Ja nuo yhdyssanavirheet ihan kuin mulle tehtyjä. Parasta mitä pitkään aikaan. On sitten kouluja käyty vai... Hähhäh! Minä luulin, että sinä et enään toimi kielentarkistuskansalaisaktivistihenkilönä, mutta huojentuneena voin todeta olleeni väärässä. Jyvänenkin tietoa omasta rakkaasta kotiseudustamme on enemmän kuin kokonainen kultamurikka turhuuden markkinoilta hankittua tyhjänpäiväistä viisautta. |
mack the knife 02.04.2007 11:57:51 | |
---|
Kyllä toimin. Mutta kun tuo tuntuu, että on aivan tahallaan tehty. Voi helevetti. COVS n:o 1. |