rrl3 01.04.2007 23:28:14 | |
---|
mikä mahtaa olla epiphone alleykatin syntymä päivä ja valmistus maa kun sarja numero on U05051859.olisi vaan hyvä tietää ettei tule huijattua ketää tietämättä mitä keppiä myy tai vaihtaa.elikkäs haluisin olla rehellinen kun ilmeisesti täs on kauppaa tulossa. b...bl..blu..blue..BLUES!!! |
mikä mahtaa olla epiphone alleykatin syntymä päivä ja valmistus maa kun sarja numero on U05051859.olisi vaan hyvä tietää ettei tule huijattua ketää tietämättä mitä keppiä myy tai vaihtaa.elikkäs haluisin olla rehellinen kun ilmeisesti täs on kauppaa tulossa. Unsung, Korea on valmistajatehdas 2005.. |
musaniko 02.04.2007 11:47:11 | |
---|
Onko kellään kokemusta tuosta epiphonen zakk wylde kopio kitarasta? onko hyvä? ainakin pirun houkutteleva.. :D |
JuSu 02.04.2007 12:19:12 (muokattu 02.04.2007 12:19:52) | |
---|
Onko kellään kokemusta tuosta epiphonen zakk wylde kopio kitarasta? onko hyvä? ainakin pirun houkutteleva.. :D Ei ole kokemusta, mutta mielipide on... =) Voihan tuo toki olla hyväkin kitara. Kertoisitko kuitenkin, että mikä tuosta tekee niin pirun houkuttelevan sun mielestä? Mä en ole koskaan ymmärtänyt sitä, miksi ihmeessä joku haluaisi ehdoin tahdoin soittaa samanlaisella kitaralla kuin joku toinen kitaristi, kun kyseessä on noin selkeästi tunnistettava ja tiettyyn soittajaan yhdistettävä kopio. Jos mun pitäisi valita, niin paljon mieluummin laittaisin rahani vaikka Epin Stankkuun ja siihen vaihtaisin EMG:t, jos noitten soundi viehättää. Asia erikseen, jos tuo Wylde -malli yksinkertaiseti sopii käteen ja korvaan kuin valettu, niin sittenhän se on hankittava. Mutta silloin syyt ovat jo ihan toiset kuin etukäteen herra Wylden nimellä luodut mielikuvat. Mitenkään väheksymättä ko. soittajaa, henkkoht tykkään kaverin soundista. Ylläoleva marmatus koskee mitä tahansa nimikkomallia, erityisesti niitä jotka voi tunnistaa metrien päästä. Ihan uteliasuudesta kyselen. JuSu "Lukemattomista internetin keskustelupalstoista ja verkkopäiväkirjoista voidaan aukottomasti päätellä, että melkoinen osa ihmisistä on, psykologian termistöä lainatakseni, niin saatanan tyhmää sakkia." |
J.Hollström 02.04.2007 12:34:25 | |
---|
|
JuSu 02.04.2007 12:41:05 | |
---|
Minä en marmata, ainakaan tämän kitaran suhteen: http://muusikoiden.net/dyn/users/18407.jpg Niinpä niin. Mutta et varmaan hankkinut tuota kitaraa sen takia, että se näyttää samalta kuin SRV:n joskus hipelöimä, vaan siksi, että se on hyvä soittaa ja kuulostaa hyvältä? Olisiko samalla rahalla saanut yhtälaisen tai yhtä hyvän kitaran ilman noita tunnistettavia piirteitä? Jos, niin miksi halusit mieluummin tuon? JuSu "Lukemattomista internetin keskustelupalstoista ja verkkopäiväkirjoista voidaan aukottomasti päätellä, että melkoinen osa ihmisistä on, psykologian termistöä lainatakseni, niin saatanan tyhmää sakkia." |
Lesko 02.04.2007 12:47:12 | |
---|
Onko kellään kokemusta tuosta epiphonen zakk wylde kopio kitarasta? onko hyvä? ainakin pirun houkutteleva.. :D Mulla on kokemusta siitä ja ei ollut kyllä minun käteeni sopiva kitara vaikka Les Paul itseläni muuten onkin, mutta tuo oli silloin jotenkin tahmea ja ei niin hyväsoundinen tosiaankaan! Mutta tässä päästään juuri siihen, että joku tykkää toisesta ja joku ei, ei kukaan voi sulle sanoa onko se hyvä, testaa ja testaa ja osta jos siltä tuntuu! "Mitä takoittaa groove?"
"Sen voi parhaiten selittää kahdella sanalla, Led Zeppelin " |
Karipiirto 02.04.2007 12:55:49 | |
---|
Mutta tässä päästään juuri siihen, että joku tykkää toisesta ja joku ei, ei kukaan voi sulle sanoa onko se hyvä, testaa ja testaa ja osta jos siltä tuntuu! Mutta säilytä avoimen kriittinen asenne testatessa ettet testaa sitä sellaisella "Testaampa tämän nyt vaikka olen jo päätökseni tehnyt" -asenteella. Itse olen sortunut tähän vahvistinta hankkiessa ja nyt se on sitten tuossa nurkassa ja eroonpääsy tuppaa olemaan niin kovin vaikeaa. ;) Metalligenret ovat vain yhdentekevien bändien pätemisen tarvetta ja pohjimmiltaan kaikki se on vain heavy metallia. |
musaniko 02.04.2007 13:31:16 | |
---|
Ei ole kokemusta, mutta mielipide on... =) Voihan tuo toki olla hyväkin kitara. Kertoisitko kuitenkin, että mikä tuosta tekee niin pirun houkuttelevan sun mielestä? Mä en ole koskaan ymmärtänyt sitä, miksi ihmeessä joku haluaisi ehdoin tahdoin soittaa samanlaisella kitaralla kuin joku toinen kitaristi, kun kyseessä on noin selkeästi tunnistettava ja tiettyyn soittajaan yhdistettävä kopio. Jos mun pitäisi valita, niin paljon mieluummin laittaisin rahani vaikka Epin Stankkuun ja siihen vaihtaisin EMG:t, jos noitten soundi viehättää. Asia erikseen, jos tuo Wylde -malli yksinkertaiseti sopii käteen ja korvaan kuin valettu, niin sittenhän se on hankittava. Mutta silloin syyt ovat jo ihan toiset kuin etukäteen herra Wylden nimellä luodut mielikuvat. Mitenkään väheksymättä ko. soittajaa, henkkoht tykkään kaverin soundista. Ylläoleva marmatus koskee mitä tahansa nimikkomallia, erityisesti niitä jotka voi tunnistaa metrien päästä. Ihan uteliasuudesta kyselen. JuSu Joo elikkä siis en nyt ole sitä tietenkään testaamatta ostamassa mutta mua ei siinä kiinnosta zakk wylden nimi. Vaikka onkin maailman kovimpia kitaristeja niin nimi ei mua ostamaan houkuttele. Jos houkuttaisi niin ostaisin tietysti gibsonin version tuosta eli siis aidon ja alkuperäisen, mutta se mikä huokuttaa niin olisi toi les paul muoto joka on must have sen jälkeen ku oon veen ostanu ja noissa on hienot grafiikat. Itseäni ei haittaa vaikka samalla kitaralla soittaisi kaikki maailman jannut. Eiköhän kuitenki miehessä arvosteta soittotaitoa eikä kamoja..?? Tähän aiheeseen noin muuten että eikö ketään haittaa soitta les paulilla kun sillä soittaa about miljoonat muutkin? Mukaanlukien mont huippunimeä.. =D Mahdotonta löytää maailmasta kitara jolla kukaan muu ei soita. |
saastara 02.04.2007 14:02:12 (muokattu 02.04.2007 14:03:18) | |
---|
Tuo Wylde-signature on myös ainoa Gibson / Epiphone-luuttu jossa on öljytty vaahterakaula. Melko harvinainen ilmestys Les Paulien suhteen.. Eli jos vaahtera korvaa (ja silmää) mielyttää, on tuo Wylde ainoa vaihtoehto. E: Tietenkään puristien mielestä vaahtera ei Les Pauleihin (korkeintaan kantena) kuulu mutta ketäs nyt se kiinnostaa..? :) Lisää middleä. |
Les Fender 02.04.2007 14:27:16 | |
---|
Tuo Wylde-signature on myös ainoa Gibson / Epiphone-luuttu jossa on öljytty vaahterakaula. Melko harvinainen ilmestys Les Paulien suhteen.. Eli jos vaahtera korvaa (ja silmää) mielyttää, on tuo Wylde ainoa vaihtoehto. E: Tietenkään puristien mielestä vaahtera ei Les Pauleihin (korkeintaan kantena) kuulu mutta ketäs nyt se kiinnostaa..? :) Noh, jonkin sortin puristina sanoisin ettei se noin mene. Wylde signaturellakin on esikuvansa. 70-luvulta löytyy paljonkin vaahterakaulaisia lespoja. Ehkä kauneimpana Gibson Les Paul 25/50 Anniversary http://www.tiptop.se/cgi-bin/multipage.cgi?id=2214&image=4 Löytyy myös customeita joissa on vaahtera otelauta. "Living is easy with eyes closed!" |