steelysam 26.03.2007 13:58:34 | |
---|
Tulipa taas soitettua torvea julkisesti pitkän tauon jälkeen. Mukava paluu oli, ei kiksin kiksiä...heh. Möllisty |
isojussi 26.03.2007 16:36:31 | |
---|
...Mukava paluu oli, ei kiksin kiksiä...heh. Jätkä veti varman päälle..... Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
steelysam 26.03.2007 17:06:49 | |
---|
Jätkä veti varman päälle..... No joo, jos nyt tommosta häräntappomusaa voi vetää varman päälle... Möllisty |
isojussi 26.03.2007 18:17:18 (muokattu 26.03.2007 18:19:30) | |
---|
No joo, jos nyt tommosta häräntappomusaa voi vetää varman päälle... Jaa niin sitä - no ei toki kuulu. E: Ettet vaan soolonpätkääkin pukannu jossain välissä? Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
steelysam 26.03.2007 23:38:06 | |
---|
Jaa niin sitä - no ei toki kuulu. E: Ettet vaan soolonpätkääkin pukannu jossain välissä? Ei se oli toi meidän starbapasuunisti... Möllisty |
isojussi 27.03.2007 08:48:41 | |
---|
Ei se oli toi meidän starbapasuunisti... Jotainhan senkin on palkkansa eteen tehtävä. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
gandar 27.03.2007 11:08:27 | |
---|
On kovia nimiä tulossa Poriin Ceci n'est pas une signature |
isojussi 27.03.2007 13:23:51 | |
---|
Mitenkä mä en tota Elvis Costelloo osaa sitten millään yhdistää jazziin. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Fuzzy Boner 27.03.2007 14:30:57 | |
---|
Mitenkä mä en tota Elvis Costelloo osaa sitten millään yhdistää jazziin. Miks sitä tarviis yhdistää? Nimet tuo jengiä, jengi saattaa kuulla samalla jazzia. Mahtavaa. Kaikki on tyytyväisiä. Pelkkää jazz-jazzia jaksa erkkikään kuunnella. |
isojussi 27.03.2007 15:25:28 | |
---|
...Pelkkää jazz-jazzia jaksa erkkikään kuunnella. Erkistä en tiä, mut mä jaksan. Mutta joka tapauksessa oot oikeessa, vaikka voi olla, että mulla se jaksamisen raja menee tossa EC:ssä. Ootkos muuton tsekannu Imatran ohjelman? Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
isojussi 27.03.2007 15:42:04 | |
---|
Poiminpa Porin helmet (omasta mielestäni) Viktoria Tolstoy Quartet Severi Pyysalo Quartet Al Foster Gilberto Gil Joey Morant Eero Koivistoinen Music Society & Redrama Sly and The Family Stone Tower Of Power Steely Dan Blood, Sweat & Tears The Johns, John Scofield & John Medeski Ziggy Marley Muun muassa. Ja varfmaan jäi huomaamati vaikka mitä. No johan on. Ja jos tohon yhdistää Imatralta: Afro Cuban All Stars Big Chris Barber Band Candy Dulfer & Friends feat. Rosie Gaines & Rhonda Smith Iiro Rantala New Trio Ike Turner Kings of Rhythm Mr. Fonebone feat. Ingrid Jensen Nat Newborn Big Time Nils Landgren The Commitments Vanguard Jazz Orchestra Onpas tulossa raju kesä. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
gandar 27.03.2007 17:40:49 | |
---|
Muun muassa. Ja varfmaan jäi huomaamati vaikka mitä. No kotimaisista mielestäni kirjoittamiesi lisäksi Huba, Tuomo ja Eternal Erection Ceci n'est pas une signature |
isojussi 27.03.2007 18:29:46 | |
---|
No kotimaisista mielestäni kirjoittamiesi lisäksi Huba, Tuomo ja Eternal Erection Tottahan toki - niin kuin sanoin varmaan paljon jäi huomioimatta Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Sacce 31.03.2007 19:19:31 (muokattu 31.03.2007 19:20:23) | |
---|
Mistähän saatais Vivoon vielä 2 pasunistia? Treenejä on 5.4. - 8.4. ja keikka on 9.4. Jos täällä sattuu olemaan kiinnostuneita soittajia, jotka on vapaalla edellä mainittuina päivinä, voin vaikka tarvittaessa antaa puhelinnumeron, josta saa tarkempia tietoja. Kahden pasuunan lisäksi näyttäis puuttuvan vielä huilu, oboe, klarinetti, fagotti ja harppu, yksi kutakin. Ohjelmassa on Tsaikovskin sinfonia nro 6 ja Joonas Kokkosen sellokonsertto, solistina Marko Ylönen. (edit) Orkesterin kotisivut: http://www.sinfoniaorkesterivivo.fi/ |
isojussi 31.03.2007 20:27:48 | |
---|
Eikös nyt pääkaupunkiseudulta tohon saa pari freelanceria palkattua? Ei vais - aina niitä ei tahdo löytyä. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Sacce 31.03.2007 21:18:34 | |
---|
Varmasti freelancereita löytyisi tälle keikalle. Eri asia sitten on, riittääkö orkesterin budjetti freelancereiden palkkaukseen. |
isojussi 31.03.2007 21:35:18 | |
---|
...Eri asia sitten on, riittääkö orkesterin budjetti freelancereiden palkkaukseen. Niinpä - rahalla saa ja talkoisiin pyytäjiä piisaa. Ei millään pahalla. Sitäpaitti tuskin te kumminkaan ketä tahansa voinette päästää noissa biiseissä tuuttaamaan? Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Sacce 01.04.2007 00:27:12 | |
---|
Niinpä - rahalla saa ja talkoisiin pyytäjiä piisaa. Ei millään pahalla. Sitäpaitti tuskin te kumminkaan ketä tahansa voinette päästää noissa biiseissä tuuttaamaan? Eihän tossa ole mitään mitä mä voisin ottaa jotenkin pahalla. Kunhan nyt yritän laadukkaan opiskelijaorkesterin uutena soittajana saada houkuteltua puuttuvia soittajia mukaan. Ja tuskin kukaan on ihan täysin aloittelijoita pyytämässäkään tähän orkkaan. Eiköhän koesoittojen kautta valikoidu tarpeeksi osaavia musiikinopiskelijoita (kuten esim. allekirjoittanut... lukuisista treenikopissa vietetyistä tunneista on sittenkin hyötyä :) ). Perkjärveltä saatavana junalautoja |
Cliffies 01.04.2007 19:14:09 | |
---|
Eikös nyt pääkaupunkiseudulta tohon saa pari freelanceria palkattua? Ei vais - aina niitä ei tahdo löytyä. Juu ei Vivon budjeteilla paljon keikkamiehiä käytetä eikä varmaan ole tarkoituksenmukaistakaan. Asiasta kiikkustuoliin, olen monen vuoden kuivan kauden päätteeksi lähdössä Lieksaan ensi kesänä, ihan vain siksi että Mnozil Brass-vaskipoppoo on Viskiviikoille tulossa. Katselkaapa youtubesta jos ei ole tuttu, huikeata menoa! (Max Reger: Kirje kriitikolle)
Istun taloni pienimmässä huoneessa.
Arvostelunne on edessäni.
Tuossa tuokiossa se on oleva takanani. |
Asiasta kiikkustuoliin, olen monen vuoden kuivan kauden päätteeksi lähdössä Lieksaan ensi kesänä, ihan vain siksi että Mnozil Brass-vaskipoppoo on Viskiviikoille tulossa. Katselkaapa youtubesta jos ei ole tuttu, huikeata menoa! Mnozil Brassin jonkun live-dvd:n olen nähnyt. Aika hulvatonta menoa, pakko tosiaan mennä tsekkaamaan livenä kesällä. Perkjärveltä saatavana junalautoja |