Numbie 24.12.2003 12:39:23 | |
---|
Onko kyseinen levy tuttu muillekin? Kyse on siis big bandille sovitetuista perinteisemmistä joululauluista, svengaa niin maan 'keleesti. Mukana on perinteisempää svingiä, pari rock/blues-raitaa ja tuollaista hartaampaakin materiaalia, Setzerin kitaroinnin ja laulannan ystävänä tuo oli pakkohankinta täksi jouluksi, suosittelen varauksetta. I asked for water... |
sikanaama 24.12.2003 12:54:45 | |
---|
Muutaman oon noita joulupiisejä kuullu ja tietenkin se hyvältä kuulosti. Ei Setzer osaa huonoa musiikkia tehäkkään. Ensi jouluksi voisi tuon levyn kyllä hankkia ja tietenkin muutkin setzerit ja catsit. Sikanaama Sikanaama.
Sikanaama vie kaikki naiset, rehevät ja vammaiset. |
HS 24.12.2003 13:18:49 | |
---|
Terve Mamban joululevy on parempi! ...juu, menenhän minä tästä. Ei tartte huutaa! ;) Liittykää seuraan, lainatkaa rahaa. |
Lennu 24.12.2003 13:28:50 | |
---|
Onko kukaan muu muuten huomannut yhtäläisyyksiä tuon Mamban joululevyn ja lapiollisen kakkaa välillä? Tuo Setzerhän ilmestyi ilmeisesti jo viime Jouluna? Ihan hyvä meininki. Toton jouluplättykin on hyvä (vai olikohan vaan Lukatherin, eniwaits) Ja tietysti Paha Pukki & Petturit (mm. Mauro Gargano Mauron Maidenista). Löytyy muutama biisi osoitteesta http://www.kammio.com , sieltä Radio-osiosta. |
hemmo 24.12.2003 13:30:33 | |
---|
Onko kukaan muu muuten huomannut yhtäläisyyksiä tuon Mamban joululevyn ja lapiollisen kakkaa välillä? Jep. Tuo Setzerhän ilmestyi ilmeisesti jo viime Jouluna? Ihan hyvä meininki. Jep. Ostin sen jo silloin. Kovettua matksua. Säröä beibi! |
Lennu 24.12.2003 13:43:39 | |
---|
Ja tietysti Paha Pukki & Petturit (mm. Mauro Gargano Mauron Maidenista). Löytyy muutama biisi osoitteesta http://www.kammio.com , sieltä Radio-osiosta. Kannattaa ehdottomasti kuunnella ainakin se Marian Poikalapsi, koska siinä Mauro vetää niin huikean trumpettisoolon että oksat irki. |
Onko kukaan muu muuten huomannut yhtäläisyyksiä tuon Mamban joululevyn ja lapiollisen kakkaa välillä? no siis ensi kertaa kuuntelin kulkuset niin luulin että siellä on se setzerin jingle bells tausta ja mamba hoilaa päälle, ja itse asiassa se kuulostaa siltä edelleen... kuunnelkaa esim kitarointia, onko se sama? syytin tästä kopioinnista tero vaaraa avoimesti ja hän itse henk.koht. vastasikin minulle sähköpostilla... ei naiset käy paskalla |