Hotakainen 01.01.2004 01:10:37 | |
---|
Homostellaanko? Huora! Kuraperse! |
Olli S. 01.01.2004 01:29:07 | |
---|
Tuota noin... 300 Euroa. Pistät satasen Kustomin vahvariin ja noin kahdellasadalla tilaat ittelles Thomannilta Yamahan 112 Pacifican. Menee muutaman kympin yli 300, mutta tulos on varmasti huomattavasti parempi. Ostetaan vähän käytettyä soittotaitoa. |
Omistin pappa-tunturin, kunnes työnsin sen Jani The rockin perseeseen, koska jani the rocck tunuu niin hyvältä. "I feel good"! -James Brown EDIT: Jaaha... Turhuuspalstalta löytyi valaisevaa lisätietoa. Sinähän olet, poika, ollut ihan lärvät ja yrittänyt iskeä muitakin karjuja yön aikana. Eikä se mopo jonka kanssa sinä minua jahtasit ollut mikään Pappa-Tunturi vaan Helkama Raisu. Mutta ehei, ei meitsiä millään kaksitahtivehkeillä hurmata! Kyllä veekakkonen tai brittipyöristä puhuttaessa ns. triple pitää olla, ennen kuin mä suostun hyppäämään edes tarakalle mistään muusta puhumattakaan... 8-) Lowriding appeals to bad dudes. |
otukka 02.01.2004 16:11:51 | |
---|
huonoja kokemuksia... |
RB Make 03.01.2004 16:59:53 | |
---|
"Joopajoo, mutta omistaako kukaan Harley Davidsonin tuotteita?" FLH -77 |
rap1ds 05.01.2004 10:52:27 | |
---|
300e Harley Benton kamasta kuulostaa kyllä aika summalta. Mutta olen kyllä itse kattellut tuollaista HARLEY BENTON MS11BK Stratoa joka maksaa 63e sisältäen gigbagin ja muuta roinaa!!! Oon sitä miettiny, et ei oo mahdollista tehä kitaraa mikä olisi _niin_ huono, että hinta olisi vain 63e! Jotenka siinä täytyy siis väkisinkin olla melkosen hyvä hintalaatusuhde. Näin luulen. Mutta kuitenkin varoituksen sana tuosta ostamisesta. Itse ostin thomannilta ekaksi kitarakseni Epiphonen halpis SG:n. Olin käynyt kokeilemassa vastaavaa paikallisessa puljussa, mutta thomannilta tilatussa oli sitten sitä sun tätä pikkuvikaa ja tasapaino seisaaltaan soitteassi iha päin persusta. Sen jälkeen en ole kitaraa ostanut näkemättä, enkä tule ostamaan. Makkara on murha! -hjukke |
Hyla 05.01.2004 15:08:17 | |
---|
Itse olen ostanut tuon HB:n 63 euroa maksaneen teräskielisen akustisen(HBCG-45?). Ei ole kuin hyvää sanottavaa, vastaavantasoisesta olisi Suomessa veloitettu roimasti enemmän. Meidän bändimme kitaristi-laulajalla on Harley Bentonin Les Paul-kopio, sellaista 150-200 euron hintaluokkaa, en nyt tarkalleen muista mikä malli. Muuten hyvä, mutta alkuun joku nauha vaikutti hieman vittuilevalta, rämisi yms. mutta jotenkin kummasti sekin vika meni ohi. Yamahan Pacificasta on huonoja kokemuksia. Hyvä kitara aloittelijalle siihen asti kunnes alkavat osat putoilemaan. En tosin ole varma tuosta mallista, että onko meidän treenikämpiltämme löytyvä kyseinen murheenkryyni 112 vai mikä. Minun sanaani ei sitten kannata kuunnella kitaroita koskevissa asioissa; en todellisuudessa ymmärrä niistä yhtään mitään. Tuossa oli vain muutama omakohtainen kokemus. |
janlah 06.01.2004 06:53:22 | |
---|
Omistan. Sen halpis-strato-kopion. Vaihdoin mikit - täyttä vastinetta rahalle, ja aika paljon ylikin. Näin minusta. Koska se maksoi vähän. Basso, se halpis (yllätys) 5 kielinen. Tää oli jo niiiiiiin halpa, että lainaan väljästi tuolta aiemmin kirjoitettua kommenttia - se oli niin halpa ettei kait niin paskaa bassoa voi tehä joka maksais noin vähän. Mutta se soi (paitti paksu-H vähän huonommin..) Nää kelpaa mulle, mutta mitäpä mää näistä tietäisin - mä oon vaan rumpali. En suosittelisi hifistille, joka hieroisi vaikka omat vehkeensä kiiltävimmiksi jos se parantaisi hänen EI mallintavista OIKEISTA putki ja konkka -vehkeistään saatavaa saundia. Sen sijaan - mitä v***n järkee on ostaa kalliita vehkeitä oma kiva-rapsutteluun?! Summa summarum - helposti vähintään hintansa arvoisia tuotteita nämä harley bentonit. |