masterhat 31.03.2007 21:50:32 | |
---|
Mulla ois Peaveyn Banditt 112 trankkupeli jos kiinnostaa. Tosin tarvitsen muualta lisää rahaa ennenkun uskallan myydä ton pois (että saan toisen vahvistimen) itsellä oli tossa peaveyn studio pro 65wattinen, jonka myin kesällä pois. sekin olisi ollut ihan hyvä, mutta silloin en tiennyt että innostun kotiini rakentamaan laulukopin:) eikös tuo ole kuitenkin jo 100wattinen, ja alkaa olemaan jo koollisestikin hieman suuri. I am the Horsemaster |
Kitarmän 31.03.2007 22:47:11 | |
---|
Mulla on toi lanikan lc15 ja ite tykkään siitä tosi paljon. Mutta sen äänekkyytensä vuoksi en ole päässyt luukuttamaan täysiä. Mutta sullahan oli se laulukoppi. |
masterhat 31.03.2007 23:14:18 | |
---|
Mulla on toi lanikan lc15 ja ite tykkään siitä tosi paljon. Mutta sen äänekkyytensä vuoksi en ole päässyt luukuttamaan täysiä. Mutta sullahan oli se laulukoppi. voi kun pääsisi testaamaan tuota, kovasti kiinnostais I am the Horsemaster |
Kitarmän 01.04.2007 21:20:58 | |
---|
voi kun pääsisi testaamaan tuota, kovasti kiinnostais Ei siinä sitten muuta kun kauppaan testailemaan :-) |
Ei siinä sitten muuta kun kauppaan testailemaan :-) no kun en ole tuohon törmännyt vielä missään käymässäni musakaupassa. jollain tietoa mistäpäin voisi löytyä hyllystä? e: mistäs ite muuten tuon ostit? I am the Horsemaster |
Jmvk 01.04.2007 21:35:51 | |
---|
eikös tuo ole kuitenkin jo 100wattinen, ja alkaa olemaan jo koollisestikin hieman suuri. Kyllähän siitä se 100w mökä lähtee mutta kyllä minä tuolla kerrostalovolyymeillä soittelen ihan mielin kielin. Katottiin joku sellanen "kalevala-filmi", siin muijat paljasteli itteensä ym. Huomas kyllä että oli suomalaista tekoo; perse paljaana niin siinä on suomalainen leffa valmis.
Myytävänä M-Audio Delta 1010LT kortti! |
Kitarmän 01.04.2007 22:04:49 | |
---|
e: mistäs ite muuten tuon ostit? Markun musiikista, Nurmosta. Loistokauppa. |
masterhat 02.04.2007 20:51:31 | |
---|
nyt kyllä joudun syömään sanani, ettei 8" elementistä saa botnea. Täänään kävin testailemassa musaliikkeessä muutamaa komboa, orangea, kustomia ja epiphonea, ja täytyy kyllä sanoa että tuohon rakastuin heti: http://www.thomann.de/fi/epiphone_valve_junior_epajr_gitarrencombo.htm Muutamalla perus bossin od:llä kokeilin hieman ajaa comboa, ja hyvinhän se soundasi. sanoisin että erittäin hyvin. Etsintä on päättynyt ja tuollaista hakemaan paikallisesta musaliikkeestä, missä sain myös testailla rauhassa - kiitokset siitä heille. Kiitokset myös teille kaikille vastauksista! I am the Horsemaster |
blues swing 09.04.2007 22:07:12 | |
---|
Katsasta Fender Blues Junior, 15W putkipeli EL84 paattareilla, 12" kaiutin, on gainpotikka ja kaiku kanssa... |
McNulty 09.04.2007 22:24:42 | |
---|
www.myspace.com/dimeshred |