Aihe: tauski sinä vain soinnut
1 2 3 4
M.i.k.key
31.12.2003 12:45:55
pääosin tylsää tilutusta vailla päämäärää....sitten vielä syytetään meitä kitaristeja turhanaikasesta tiluttamisesta... HO HAH HO HAA !

Hyvää Uutta Vuotta !!

Vähän kyllä tahtoisin veljeä eli brother, kuten tuolla alkuperäisellä ameriikan jazz-kielellä sanotaan, puolustaa. Kyllä tossa näytteen pätkässä mun mielestä kaari ja päämäärä on kuultavissa, oli sitten vaikka miten jalluhöyryissä aamuyöstä (keskellä kirkasta päivää?) hassuteltu rallatus. miettikää sitä, mutta joka tapauksessa

HYVÄÄ UUTTA VUOTTA!
My name is Baron, M.i.k.key Baron
Notefix
31.12.2003 12:54:33

HYVÄÄ UUTTA VUOTTA!

Nythän tää meni ihan lälläriksi, isot miehet! No, kai munkin sitten pitää toivottaa uudet vuodet.
Nimeni on Baron, Notefix Baron
Fuzzy Boner
31.12.2003 12:56:20 (muokattu 31.12.2003 12:58:10)
Jatsia....prkl,olis se pitänyt arvata jo tosta sun humppaspedekommentistas...

(piano) jatsin syvin olemus.... pääosin tylsää tilutusta vailla päämäärää....sitten vielä syytetään meitä kitaristeja turhanaikasesta tiluttamisesta... HO HAH HO HAA !

Hyvää Uutta Vuotta !!

Samoin, rakas piuha! Sää voitit. Nähdään Treella tammikuussa! :)
My name is Baron, Fuzzy Baron
KoskPaavo
31.12.2003 13:32:15
Toi R.W.Piuhan keikkakalenterihan on ihan sama kuin mulla, siis tehdäänkö töitä samassa bändissä?
R.W. Piuha
31.12.2003 15:35:54
Toi R.W.Piuhan keikkakalenterihan on ihan sama kuin mulla, siis tehdäänkö töitä samassa bändissä?

Joo,meillä on sellanen virtuaalibändi nimeltään "Liian Vanhat Humppaspedet",ja me kuvitellaan että ollaan keikalla,ehdottamasti soitetaan sitten tämä Tauskin "Sinä vain",mä voin vääntää hianot laput joissa on erikoisia bassoääniä.....ja sä voit tempasta sitten oikeen ylikromaattisia jatsisooloja ja mä vetäsen bassosoolon siihen "Muistoja Karpaateilta"-valssiin :-)))))
Fuzzy Boner
31.12.2003 15:50:39
Joo,meillä on sellanen virtuaalibändi nimeltään "Liian Vanhat Humppaspedet",ja me kuvitellaan että ollaan keikalla,ehdottamasti soitetaan sitten tämä Tauskin "Sinä vain",mä voin vääntää hianot laput joissa on erikoisia bassoääniä.....ja sä voit tempasta sitten oikeen ylikromaattisia jatsisooloja ja mä vetäsen bassosoolon siihen "Muistoja Karpaateilta"-valssiin :-)))))

Heh! Kyllä meillä piuha olis hauskaa parin jallun ääressä, siitä oon varma.
R.W. Piuha
31.12.2003 16:11:38
Heh! Kyllä meillä piuha olis hauskaa parin jallun ääressä, siitä oon varma.

Kyllä...mutta mä meinaan tai siis PIDÄN tipattoman tammikuun,juu-u,ihan oikeesti ;-)

Pakko pudottaa about 10 kg,kesään mennessä,kunto on ihan perseestä,myös henkinen,kuten olet huomannut:-))))

Mun on pakko todistaa itselleni että mä pystyn tähän,lähes jokapäivänen pieni kaljan tissuttaminen saa nyt piisata,tänään vielä uuden vuoden kunniaks,sitten riittää vähäks aikaa:-I

Kenties saan sitten noi kamatkin kasattua ja eikun musanäytettä väsään:-))))
Fuzzy Boner
31.12.2003 16:24:28
Kyllä...mutta mä meinaan tai siis PIDÄN tipattoman tammikuun,juu-u,ihan oikeesti ;-)

Pakko pudottaa about 10 kg,kesään mennessä,kunto on ihan perseestä,myös henkinen,kuten olet huomannut:-))))

Mun on pakko todistaa itselleni että mä pystyn tähän,lähes jokapäivänen pieni kaljan tissuttaminen saa nyt piisata,tänään vielä uuden vuoden kunniaks,sitten riittää vähäks aikaa:-I

Kenties saan sitten noi kamatkin kasattua ja eikun musanäytettä väsään:-))))

Jes.. Mä tissutan tänään tervasnapsia illalla. Rauha maahan! Mä lähden taas raksalle, pitäis pari seinää maalata.
M.i.k.key
31.12.2003 16:38:27
Jes.. Mä tissutan tänään tervasnapsia illalla. Rauha maahan! Mä lähden taas raksalle, pitäis pari seinää maalata.

Mä lähden keikalle. On taas pari humppaa soitettavana
breppuli
01.01.2004 02:13:12

Hei hupeeta! Mikään ei ole niin ihanaa kuin huomata että aurat kirveiksi taotaan ja muutenkin ollaan kareveita sellaisen sanailunne jälkeen kuin teikäläiset kävivät! Eikä loppujen lopuksi muuta tarvittu kuin almanakka roskiin, uutta kehiin ja rauha maass'.

Rehellisesti sanottuna, sananvaihtonne oli mielenkiintoista. Toivottavasti saadaan näille palstoille toistekin yhtä reipasta meininkiä!

Toivotan kaikille oikein keikkaista uutta vuotta!
"En voi muuta sanoa kuin että taikuri on itekin hämmästyny."
U.Honey
01.01.2004 02:50:58
Mä tykkäsin sun musanäytteestä,siinä oli jotain vanhan Focus-fanin mieleen,jos nyt joku edes kyseistä bändiä muistaa/tietää.Hyvät saundit,maltillista soitantaa ilman turhaa tilutusta:-)

Kiitoksia, tässähän ihan punastuu :-)
My name is Baron - U.Honey Baron
Zonebs
01.01.2004 03:20:27
en ihan tämmööstä tarkoottanu mut ei haittaa notta hyvää uutta vuotta vaan kaikille!!!tv zonebs pohojonmúalta
http://www.bassnw.com/bass%20fun%20links.htm
Mynthor
01.01.2004 03:47:56
en ihan tämmööstä tarkoottanu mut ei haittaa notta hyvää uutta vuotta vaan kaikille!!!tv zonebs pohojonmúalta

Pai tö vei, löytykö kupongit kyseiseen teokseen?
Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat.
Aerodactev
01.01.2004 04:34:20
Tämä on ihan hämärä palsta.

(ensimmäinen ja viimeinen postaus tänne)
ANDREY BOLSHAKOV - MACTEP OF CXPED!!!
Tsekkaa myös Kissapuhelin
Neljä Ruuvia
01.01.2004 14:32:20

tai kasetti?
M.i.k.key
01.01.2004 17:54:09 (muokattu 01.01.2004 17:54:25)

Kvinttikierto on tänäkin vuonna yksi kovimmista sointukierroista ennustaa Tauski-kilta
niko
06.01.2004 14:32:00 (muokattu 06.01.2004 14:32:25)
Sitä vaan, että jos laulaa tuohon kertosäkeeseen "minä sain", niin kappale saa ihan uuden taiteellisen tason.

"Minä sain,
ei muut mua huomiseen saa jaksamaan
Minä sain,
yksin pystyt mulle voimaa antamaan
Minä sain,
joka kerran rakkauden sait syttymään
Minä sain,
olet aina ainoain."

edit: edit
Tämähan maistuu aivan paskalle. Ja lisäksi tässä on joku outo sivumaku.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)