elais 09.03.2007 19:14:47 | |
---|
''Trashmetalliyhtye Triviumin konsertti on siirtyy kysynnän vuoksi Nosturilta Kulttuuritalolle. Konserttipäivä pysyy samana kuten myös illan aikataulu. Kaikki tähän mennessä ostetut liput käyvät sellaisenaan Kulttuuritalon seisomakatsomoon. Mikäli uusi esiintymispaikka ei sovellu, lunastaa Lippupalvelu liput takaisin. Viimeinen lunastuspäivä on perjantai 16.3.2007'' Tuommosta löyty Elmu.fi:stä Kuin myös lippupalvelusta. 8) "Huoh onpa huono bändi tapan itteni." blackmountainside68 |
Speedball 14.03.2007 11:48:34 | |
---|
Kuin myös lippupalvelusta. 8) Onneks nää vanhat liput viel pelittää, joten varaan eturivin jälleen! Metal up your ass!!! |
Painajaismainen 14.03.2007 17:48:59 | |
---|
Kyllähän Trivium on kova bändi. Noussut äkkiä pinnalle ja saavuttanut aivan jumalattoman suosion. Ne jotka haukkuu paskaksi ovat ehkä vain kateellisia siitä miten 20 v. jampat ovat olleet oikeassa paikassa oikeaan aikaan ja saaneet sopimukset yms... Heafy on muuten soittanut kitaraa vasta 8v. tai jotain sinne päin. "Kuka haluaa kuunnella kitaraa joka kuulostaa nussivilta norsuilta?!?! En minä ainakaan!!" - Dave Mustaine |
kid ego 14.03.2007 20:34:54 | |
---|
Kyllähän Trivium on kova bändi. Noussut äkkiä pinnalle ja saavuttanut aivan jumalattoman suosion. Ne jotka haukkuu paskaksi ovat ehkä vain kateellisia siitä miten 20 v. jampat ovat olleet oikeassa paikassa oikeaan aikaan ja saaneet sopimukset yms... Heafy on muuten soittanut kitaraa vasta 8v. tai jotain sinne päin. Harvoin parikymppisillä onkaan paljon tuon pidempää historiaa kitaran varressa. "Real men don't cry / Stand up! Banzai! / God speaks through / Dr. Phil and Ted Nugent" - Freak Kitchen: Guilt Trip |
Terrorwrist300 15.03.2007 22:18:55 | |
---|
Enkä mä nyt tiä onko sillä oikealla ajalla ja paikalla mitään tekemistä asian kaa. Niinku tolla Roadrunner United-DVD:lläkin Heafy sanoo et ei täs mistää tuurist oo kyse vaa vitun kovasta duunista. 12-vuotiaasta asti 7h päiväs huoneessa lukkojen takana soittamassa kitaraa. |
Ziggy Bubba 15.03.2007 23:28:45 (muokattu 16.03.2007 13:53:58) | |
---|
Enkä mä nyt tiä onko sillä oikealla ajalla ja paikalla mitään tekemistä asian kaa. Väittäisin että ajalla ja paikalla on aina jotain merkitystä. Jos Trivium olisi tällä viimeisimmän levynsä (nykypäivän standardeilla varsin trendikkäällä) soundilla tullut framille vaikkapa 90-luvun lopulla, olisi suosio varmasti aivan eri - tuohon aikaan kun ei yksikään thrashiä vetävä bändi ollut lähelläkään Triviumin nykysuosiota. Myspace.com/Crookmachine |
Petrukki 31.03.2007 23:50:23 | |
---|
Dodii, tuli sitten hankittua The Crusade, tykkään paljon. Rihvit ovat erittäin meheviä ja Heafyn laulusta pidän paljon, vaikka onkin silloin tällöin sellainen poppimainen. jou |
Speedball 01.04.2007 08:12:29 | |
---|
Dodii, tuli sitten hankittua The Crusade, tykkään paljon. Rihvit ovat erittäin meheviä ja Heafyn laulusta pidän paljon, vaikka onkin silloin tällöin sellainen poppimainen. Vitu hyvä levy. mut suosittelen Ascendancyn hommaamista se on PALJON pareempi Metal up your ass!!! |
Petrukki 01.04.2007 12:26:14 | |
---|
Vitu hyvä levy. mut suosittelen Ascendancyn hommaamista se on PALJON pareempi Mitä olen pari biisiä kuullut, ei toiminut mulla, liikaa rääkymistä. jou |
ballfish 01.04.2007 13:52:53 | |
---|
3:38 eteenpäin Ignition biisissä on kamalaa. Ei kyllä ole järki paljoa päätä pakottanut tuota säveltäessä. |
fiftie 01.04.2007 14:04:51 | |
---|
Mitäs kamalaa siinä on? |
Carvel 01.04.2007 18:10:42 | |
---|
Mitäs kamalaa siinä on? niinpä? kysympähän vaan. Kasari hevi valloittaa!!! |
Sanotaanko nyt näin, että vireisellä kitaralla en saisi tuollaista aikaan. :) |
Speedball 01.04.2007 20:07:49 | |
---|
Mitä olen pari biisiä kuullut, ei toiminut mulla, liikaa rääkymistä. Niin sehä on mistä tykkää. Ite tykkään kuten aiemmin mainitsin VITUSTI enemmän Metal up your ass!!! |
Karipiirto 01.04.2007 23:25:22 | |
---|
Minultapa löytyvät kaikki levyt hyllystä ja täytyy sanoa että pidän aina vain enemmän. Sanokoot kuka mitä hyvänsä niin jos pojat saavat vain homman pysymään kasassa niin tässä on seuraava Iron Maiden/Judas Priest/Metallica/muu iso bändi. :) Metalligenret ovat vain yhdentekevien bändien pätemisen tarvetta ja pohjimmiltaan kaikki se on vain heavy metallia. |
Exhausted 02.04.2007 11:09:02 | |
---|
Sanokoot kuka mitä hyvänsä niin jos pojat saavat vain homman pysymään kasassa niin tässä on seuraava Iron Maiden/Judas Priest/Metallica/muu iso bändi. :) Kun kerran sai sanoa mitä hyvänsä. Nuo mainitsemasi bändit ovat metallimusiikin uranuurtajia ja edelläkävijöitä, toisin kuin Trivium, joka ei ole mitään mullistavaa esittänyt metallimusiikissa, vaikka ihan mainio bändi sinänsä onkin. Seuraavaksi stadionnimeksi sen sijaan veikkaisin Killswitch Engagea. |
fiftie 02.04.2007 12:08:34 (muokattu 02.04.2007 12:10:18) | |
---|
Ei Triviumista mitään maidenin suuruista bändiä tuu. Triviumin jamppojen pitäis keksiä pari legendaarista kitarariffiä ja pari legendaarista biisiä, ja levyjen pitäis myydä enemmän, ni ehkä sitten niistä tulee suuri bändi, vaikka onhan se nytkin jo "suuri" bändi. |
Petrukki 02.04.2007 14:35:28 | |
---|
3:38 eteenpäin Ignition biisissä on kamalaa. Ei kyllä ole järki paljoa päätä pakottanut tuota säveltäessä. Onhan se juu, mutta muuten tuo Ignition on yksi kovimmasta biiseistä levyllä! jou |
Brother Tohveli 02.04.2007 15:23:14 | |
---|
Vitu hyvä levy. mut suosittelen Ascendancyn hommaamista se on PALJON pareempi Ainakin metalcoren ystäville... Ei sit ollu mitään nälväilyä sua kohtaan! :D Mutta omasta mielestäni The Crusade on aivan fantastinen levy. Ei yhtäkään huonoa biisiä. Yksi suurimmista syistä on, että on vähemmän metalcore aineksia. Mutta kyll Ascendancy on hyvä levy, Dying In Your Arms on ainoa biisi mikä ei minua oikein lämmitä. Jos aikovat livenä soittaa jonkun rakkaus-biisin, toivon että soittavat mieluummin This World Can't Tear Us Apartin. |
elais 02.04.2007 16:09:26 | |
---|
Mutta omasta mielestäni The Crusade on aivan fantastinen levy. Ei yhtäkään huonoa biisiä. Yksi suurimmista syistä on, että on vähemmän metalcore aineksia. Mutta kyll Ascendancy on hyvä levy, Dying In Your Arms on ainoa biisi mikä ei minua oikein lämmitä. Jos aikovat livenä soittaa jonkun rakkaus-biisin, toivon että soittavat mieluummin This World Can't Tear Us Apartin. DIYA:stahan on esitetty laadukas akustinen versio, josta löytyy videoita ainakin SinäTuubasta. Munstahan taas Ascendancy on paljon parempi ja tasapaksumpi kokonaisuus kuin Crusade, mutta kyllä edellämainitultakin löytyy joitain aivan hulppeita suorituksia (EOTC, Igni, Unrepentant). "Huoh onpa huono bändi tapan itteni." blackmountainside68 |