-prinsessa- 22.03.2007 16:50:46 | |
---|
Itelläni on creative zen nano plus. Se on ihan hyvä, muttein mikään maailman paras... ipodin ostasin ainaki itte jos ei olis vielä ollukkaan mp3:sta. creative-ei-osaa-tehdä-nappikuulokkeita.com |
author 23.03.2007 17:06:37 (muokattu 23.03.2007 23:33:10) | |
---|
Tänään tuli Nano lähetin tuomana. Yllättävän äkkiä. Olikos se nyt tiistaina vai keskiviikkona kun sen tilasin. Ensimmäinen ongelma: Koneessa oli jo ladattu Itunes siinä vaiheessa, kun aloin tallentamaan ohjeiden mukaisesti Itunesia nettisivuilta. Ajattelin että tuo vanha Itunes on liian vanha versio Nanon kanssa, eikä se varmaan haittaisi vaikka niitä kaksi koneella olisikin(varsinkin kun toinen on siskon). Sitten tapahtui jotain odottamatonta. Vanha Itunes lähti tallennuksen yhteydessä pois, mutta uusi ei suostunut asennettavaksi koska käyttöoikeudet eivät muka riitä. Mitä ilmeisemmin tuota Itunesia ei saa ladata kuin yhdelle koneelle kerrallaan, ja siksi se nyt otti nokkiinsa kun yritin toista Itunesia asentaa. Mutta mitäs nyt kun olen vanhan Itunesin saanut pois mutta uusi ei suostu tallentumaan? Edit. Ongelma selvisi. Jotenkin, en tiedä miten. "Varoituksiahan ei ole tietysti pakko ottaa, mutta niitä on välillä pakko ottaa, mutta tässä sitä ei ollut pakko ottaa."
-Bror Erik Wallenius |
Fin_Rocker 29.03.2007 18:54:50 | |
---|
Niinhän siinä kävi, että ipod alkoi himottamaan. Nanoa odotellessa. Tilasin tässä samantien Koss Porta Pro kuulokeet kaveriksi (kun niitä oli ylistetty). |
Hnry 31.03.2007 19:11:19 | |
---|
Itelläni on Creative MuVo 1Gb. Ihan hyvin on pelittäny, mutta pakko kyllä ostaa jossain vaiheessa iPod Nano. Behind your fake name. |
MaD PiAnIsT 31.03.2007 19:29:57 | |
---|
Tilasin tässä samantien Koss Porta Pro kuulokeet kaveriksi (kun niitä oli ylistetty). Äänenlaadullisesti et kyllä todellakaan tule pettymään. Jos rujo ulkomuoto ei haittaa niin loistoluurit on. Kosseissa on jopa täyteläisempi sointi kuin samanhintaisissa Sennheisereissä. Ja jos kuulokkeet voittaa Sennheiserit niin se on jo hyvä saavutus:) Mutta tarkoissa vertailuissahan Sennheiserit ja Kossit ovat olleet aivan tasoissa. Mutta oma korvani kyllä pitää enemmän Kossin äänenlaadusta. Jos haluat tietää ketkä ovat ystäviäsi, hanki vankilatuomio.
(Charles Bukowski) |
texjazz 31.03.2007 19:31:59 | |
---|
Minulla on itsellä myös Porta Proot, eikä valittamista ole ollut. Hyvät bassot lähtee ja diskantitkaan eivät kihise niinkuin halvoissa nappikuulokkeissa. Mahtavat luurit kaikin puolin. Ainoa huono puoli on ollut se, että korvalappujen karvaosa on hieman revennyt, mutta kyllä se vielä mukana roikkuu:) Tätä repeytymistä minäkin tulin tässä miettineeksi, kun ihmettelin "karvaosia" Kosseissa. Kai niihin piru vie pitää saada varaosina näitä. "Ruoho istuu lumen alla, odottaa että lumi menisi, ja tulisi kevät" Pekka Parkkinen |
Miten nuo Porta Prot kun niitä oon vähän hypistelly, niin ne vaikuttaa ihan leluilta. Ulkonäkö on siis tosi halpa ja semmosilla tosi hepposilla muoviklipseillä pysyy koko paska kasassa... ekö ne hajoo aika helposti? Ja lisäksi tuommonen halpa, muovinen ja heikko ulkonäkö ei anna oikeuksia kuulokkeille oli ne sitten äänen- ja yleislaadultaan kuinka tiukkaa tavaraa tahansa. God loves you as he loves satan. |
Ziggy Bubba 01.04.2007 14:50:18 (muokattu 01.04.2007 14:51:49) | |
---|
Ja lisäksi tuommonen halpa, muovinen ja heikko ulkonäkö ei anna oikeuksia kuulokkeille oli ne sitten äänen- ja yleislaadultaan kuinka tiukkaa tavaraa tahansa. Jaa, no haluaisinpa kuulla ehdotuksia, sillä tuntuu että kirjoittajalla on jotkut loistoluurit mielessä. Tavallaan nuo Porta Protkin on suunniteltu portable-vehkeiden yhteyteen, eli niiden tulee olla suhteellisen kevyet ja sehän tarkoittaa useimmiten muovia. Kannattaa testata myös (mun makuun vähintään yhtä hyväsoundiset ja reilusti tyylikkäämmät) Sennheiserin PX100:set, vaikka ei niitäkään ydinsotaa varten ole valmistettu - iPodin seurassa ovat kyllä aivan ässät. Jos kuulokkeet eivät saa olla halvat, tai heikon näköiset, niin kyllähän noita tuhteja luureja löytyy, eri asia miten kiva niiden kanssa on kikkailla vaikka julkisissa kulkuvälineissä. Esim. Sennheiserin HD-25:t ja Beyerdynamicin DT880 ja DT770 ovat oikein hyviä ja jämäköitä luureja, mutta eri käyttöön tarkoitettu. Hintaakin on nelinkertainen määrä PX100:n/Porta Prohon nähden... Myspace.com/Crookmachine |
ANtTIKRISTUS 01.04.2007 14:56:32 | |
---|
No en mä nyt sitä meinannut, että luurien pitäs jotain world war 3:sta kestää. Jotain pikku metallivahvistuksia niihin Kosseihin vois tietenkin väsätä. Ne vaan vaikuttaa tosi hepposilta ja herkästi särkyviltä. God loves you as he loves satan. |
Ziggy Bubba 01.04.2007 15:29:29 | |
---|
No en mä nyt sitä meinannut, että luurien pitäs jotain world war 3:sta kestää. Jotain pikku metallivahvistuksia niihin Kosseihin vois tietenkin väsätä. Ne vaan vaikuttaa tosi hepposilta ja herkästi särkyviltä. Noiden Kossien kestävyydestä ei itellä ole tietoa, mutta Senkut on kestäny ainakin oikein hyvin, ei mitään ongelmia. Ja vaikka hajoaisivat, niin 26 euroa ei ole paha hinta uusista. Myspace.com/Crookmachine |
kepulainen 02.04.2007 01:46:36 (muokattu 02.04.2007 01:46:48) | |
---|
|
PekkaM 02.04.2007 12:35:21 | |
---|
Äänenlaadullisesti et kyllä todellakaan tule pettymään. Jos rujo ulkomuoto ei haittaa niin loistoluurit on. Kosseissa on jopa täyteläisempi sointi kuin samanhintaisissa Sennheisereissä. Ja jos kuulokkeet voittaa Sennheiserit niin se on jo hyvä saavutus:) Mutta tarkoissa vertailuissahan Sennheiserit ja Kossit ovat olleet aivan tasoissa. Mutta oma korvani kyllä pitää enemmän Kossin äänenlaadusta. Alkaa olemaan aika ristiriitaiset fiilikset koko Sennheiserista merkkinä. Nyt on kokeiltu iRiverin soittimen mukana aikanaan tulleet Sennheiser-perusnapit, CX-300-tulpat sekä MX-55-kuulokkeet ja kaikkiin olen pettynyt. Ensin mainitut ovat sitä peruskamaa, kuulostavat metallisilta ja halvoilta, eivät pysy päässä. CX-300 kuulosti hyvältä kunnes muutaman kuukauden jälkeen päivittäisestä puhdistuksesta huolimatta oikea kuuloke vaimeni noin puoleen vasempaan verrattuna. MX-55 napeista irtosi toisesta koristemuovit käteen jo pakkauksesta poisettaessa ja "Astonishing bass response" kuulostaa lähinnä vitsiltä riippumatta siitä, mihin asentoon EQ:n ruuvaa. "No bass response at all" on aika lähellä totuutta, mutta pysyvätpähän sentään hyvin päässä. Kossin kokemukset rajoittuu Plugeihin, joita voi käyttää lähinnä lentokoneessa tai muussa kulkuvälineessä kun se humiseva bassosoundi hukkuu taustaan. Osta Ibanez Jem7BSB! Ilmoitus profiilissa. |
Fin_Rocker 02.04.2007 13:37:05 | |
---|
Postimies toi yli 3kk odottelun jälkeen senheiser hd555 luurit. Nyt on sitten valinnanvaraa :-D |
Ritsie 02.04.2007 17:20:42 | |
---|
Vinkkaan kaikille joilla on pienimuistinen mp3-soitin. Ladatkaa ohjelma nimeltä winLAME. Ohjelmalla saa siis mp3- ja wma muotisia kappaleita pakattua pienempään tilaan. Ohjelmalla saa noin 4 mt:n kokoisen kappaleen hieman päällä yhteen megatavuun. Hyödyllinen ohjelma ainakin minulle, koska puhelimessa on vain 15 mt:n kokoinen muisti eikä muistikorttipaikkaa. En siis itse myy ohjelmaa, mutta netistä sen voi ladata, ilmaiseksi. http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/a … _ohjelmat/mp3_pakkaajat/winlame.cfmonko tuossa jätkässä sitten mitään järkeä? |
gandar 02.04.2007 18:32:08 | |
---|
iPod käyttäjille vaihtoehto: http://www.redchairsoftware.com/anapod/ Ihan ok toimii ja osaa paljon enemmän kuin iTunes. Osaa enemmän? Tuossakaan (niin kuin ei Yamipodissakaan) näy featurelistalla niinkin olennaista ominaisuutta kuin kansitaiteen lisäämistä iPodille. Itse tiedostot saattavat siirtyä kätevämmin, mutta kyllä siinä jää ehkä kätevin iPodin ominaisuuksista käyttämättä. Ceci n'est pas une signature |
Milkop 02.04.2007 18:35:54 | |
---|
Osaa enemmän? Tuossakaan (niin kuin ei Yamipodissakaan) näy featurelistalla niinkin olennaista ominaisuutta kuin kansitaiteen lisäämistä iPodille. Mitenkäs tuo muuten käytännössä tapahtuu? En ole löytänyt tuota mistään iTunesissa. Neuvokaa tyhmää kiitos. "I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
R.I.P. Dimebag Darrell | THV-klubi #49 |
Kassu 02.04.2007 18:58:20 | |
---|
Mitenkäs tuo muuten käytännössä tapahtuu? En ole löytänyt tuota mistään iTunesissa. Neuvokaa tyhmää kiitos. Kuvan voi raahata kohteen kuva -ikkunaan tai levyn infoikkunaan tai jos olet rekisteröitynyt Storeen, niin iTunes osaa hakea sieltä kuvat itse. |
gandar 02.04.2007 19:19:52 (muokattu 02.04.2007 19:20:18) | |
---|
Sieltä oikeasta alakulmasta löytyy siis se vasemman puoleisin nappi "Näytä tai kätke kohteen kuvitus". Valitset kappaleen tai samalla vaikka koko albumin ja liität esimerkiksi Amazonista kansikuvan. Että saisit nuo kannet näkyviin itse iPodissa, pitää se laittaa asetuksista erikseen päälle. Selitin tarkemmin, koska ainakin itselläni tuon tajuamiseen meni yllättävän kauan. Ceci n'est pas une signature |
Chemo 02.04.2007 19:22:20 | |
---|
iPod käyttäjille vaihtoehto: http://www.redchairsoftware.com/anapod/ Ihan ok toimii ja osaa paljon enemmän kuin iTunes. Osaako tää ripata DVD-kuvaa iPodille sopivaksi? Jostain kumman syystä iTunes ei sitä hommaa haltsaa. Noin muuten tykkään kyllä iTunesista kovasti. Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän. |
kepulainen 03.04.2007 00:34:53 | |
---|
|