McNulty 01.04.2007 12:53:56 | |
---|
Kuinkahan iso osa New Yorkista tuohon on väännetty? Coney Island ainakin näkyy. Sehän on ihan helvetin kaukana manhattinalta, joka tuossa varmasti on. Ja Brooklyn Bridge näyttäis olevan kanssa trailerissa. Vaikea sanoa kuinka iso alueesta on peliin tehty, kun yksistään Brooklynista voisi tehdä TODELLA laajan pelialueen. Veikkaisin kuitenkin Brooklyn, Queens, Bronx, Manhattan, Long Islandia ainakin osa jne. Eli nuo perusmestat joiden välille voi heitellä suurta kontrastia. Toivottavasti Rikers on vetästy mukaan kanssa. Itsehän en meinaa nahoissa pysyä tuon IV:n trailerin takia. Pakko hankkia X360 nyt kun GTA IV:n julkaisu ja Forza II on varmoja. http://terrornylund.blogspot.com/ |
Swan 01.04.2007 13:09:45 | |
---|
Äh, nyt menee GTA-mytologia reisille, kun aletaan oikeita kaupunkeja mallintamaan. Paljon parempi olisi ollut, jos Carcer Cityn olisivat tehneet muun GTA-maailman jatkeeksi. |
GTA:ssa han on mallinnettu oikeita kaupunkeja jo ykkösestä lähtien. Tuo gta nelosen kaupunkihan on ihan selvästi Liberty City. Näyttää muuten parhaalta peliltä ikinä, toivottavasti autot hajoaa realistisesti ni pääsee kolaroimaan oikein urakalla, pitää vaan todennäköisesti uusi kone hommata että tuo pyörisi.. I'm not insane, I'm just smarter than you. |
Swan 01.04.2007 13:58:01 | |
---|
Siis otettu oikeita kaupunkeja vertailukohteeksi, ja luotu fiktiivisiä kaupunkeja niiden pohjalta. Ei siis mallinnettu. |
zorro 01.04.2007 14:34:57 | |
---|
Minun mielestä mennee oikeaan suuntaan sarja. Kolmosen liberty city on paras kaupunki tähän mennessä, ja tämä uus vaikuttaisi vielä paremmalta. Sitä olisin vielä toivonut että olisi tuo päähenkilö ollut taas mykkä. Elikkä juonta olisi seurattu niiden työnantajien kautta, niinkuin kolmosessa. |
Marshallga 01.04.2007 15:53:36 | |
---|
3. osa ja Vice City oli vielä hyviä, sekä juonen että pelattavuuden kannalta. San Andreaksessa kaikki vedettiin överillä yli, eikä tuo gangsta meininkikään oikein uppoa meikäläiseen. |
Joees 01.04.2007 16:09:58 | |
---|
3. osa ja Vice City oli vielä hyviä, sekä juonen että pelattavuuden kannalta. San Andreaksessa kaikki vedettiin överillä yli, eikä tuo gangsta meininkikään oikein uppoa meikäläiseen. Mä kyllä tykkään melkeimpä eniten SA:sta. Vice City on muuten hyvä, mutta hermot menee siihen kun se ei osaa uida. Ja siihen että se tippuu kohtuullisen helposti pyörän selästä. Okei, se nyt on ihan todellisuutta mutta SA:ssa se toimii mun mielestä paremmin. Samaten se oppiminen on musta hauska SA:ssa. Se että hahmo kehittyy mitä ennemmän ajaa ja ampuu ja ui ja sillee. SA on mulle viihdyttävämpi myös noin niinku ihan häröilyssäkin. Ei tarvi välttämättä keskittyä mihinkään, senkun vaan duunailee jotain ja tekemistä löytyy. VC:ssä ne rampaget oli kivoja, niitä mulla oli SA:ssa ikävä. Mutta hyvin on pärjätty ilmankin. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi. |
Bonesaw 01.04.2007 16:47:30 (muokattu 01.04.2007 16:49:12) | |
---|
Vice Cityssä on se fiilis. Öinen kaupunki ja Billie Jean tai Owner of a Lonely Heart soi radiossa. Ahh. Koko soundtrack on niin kova,että oksat pois. San Andreas on sitten laajuudessaaan mahtava. Kaikki ne Red Countryn maalaisalueet ja isot intersection-risteykset. Pickupilla on kiva ajella maalla kuunneleen county-musaa tai vaihtoehtoisesti Gantonin lähiössä funkkitraktorilla Compton's Most Wanted pauhaten uzi ikkunasta ulkona. Joo'o |
Manuel Pyrhullo 01.04.2007 17:13:51 | |
---|
Tuo gta nelosen kaupunkihan on ihan selvästi Liberty City. Voi olla tosiaan, mutta aika helkkaristi tuossa on noita New Yorkin landmarkeja näkyvillä. Katsoin trailerin ekan kerran äänillä ja siinähän soi "biisi" Koyaanisqatsista. Hyvä veto. |
elbowski 01.04.2007 17:15:18 | |
---|
Vice City Stories, anyone??? "Kaunianen on oikeesti persereikä keskellä espoota. Tai sit semmoinen tulehtunut näppylä espoon pakaroissa. Ja siellä muuten haisee oudolle, ootko huomannu? Paska mesta." -Diego |
Jormaz 01.04.2007 19:25:43 | |
---|
Ehdottomasti pitää tulla tuki rattiohjaukselle. Pitäis viritellä jotenkin ratti, näppis ja hiiri samalle pöydälle. Mutta olishan se aika bronx pelata GTA:ta ratilla. a game of bingo gone horribly wrong |
Magic Bullet 05.04.2007 14:29:53 | |
---|
Onkos kukaan törmännyt San Anterossa leatherfaceen? Sanotaan että lymyilisi Panopticonissa. Oon pelannu läpi ja on tylsää niin oon alkanu ettimään. Ei oo löytynyt. Epäilen humbuugiksi.. |
Joees 05.04.2007 14:36:45 | |
---|
Onkos kukaan törmännyt San Anterossa leatherfaceen? Sanotaan että lymyilisi Panopticonissa. Oon pelannu läpi ja on tylsää niin oon alkanu ettimään. Ei oo löytynyt. Epäilen humbuugiksi.. Mikä fucking leatherface? Meitsi löysi tuossa taannoin kyynelkaasun. Tiesin kyllä sen olemassaolosta mutta en koskaan jaksanut etsiä sitä. Ja ei, netistä ei luntata :-) Olin mä siitä juossut jo monesti ohi, mutta ei vaan tullut huomattua, luulin ilmeisesti spraymaaliksi kauempaa katsottuna. Tuo on kiva peli kun sen on pelannut läpi :-) Sit vaan viilettää menee. Oon pelannut tuon kolmisen kertaa läpi, jee jee. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi. |
MaD PiAnIsT 05.04.2007 14:47:28 (muokattu 05.04.2007 14:48:20) | |
---|
Mutta olishan se aika bronx pelata GTA:ta ratilla. Mutta silloin pitäisi kyllä moottorin olla sellainen että tiehen on ihan oikeasti tuntumaa. Koska jos nykyistä San Andreasta pelaisi ratilla niin eipä siitä oikein nauttia voisi. Liian etäinen tuntuma tiehen. Semmoinen sopivan arcade ajotuntuma, muttei silti liiaksi ja sopivasti realismia. Eli toisin sanoen, Richard Burns Rallyn ajonmallinnus:) Sitte kelpais jo vedellä ratilla. Jos haluat tietää ketkä ovat ystäviäsi, hanki vankilatuomio.
(Charles Bukowski) |
Qsysi 05.04.2007 15:00:22 | |
---|
Mutta silloin pitäisi kyllä moottorin olla sellainen että tiehen on ihan oikeasti tuntumaa. Koska jos nykyistä San Andreasta pelaisi ratilla niin eipä siitä oikein nauttia voisi. Liian etäinen tuntuma tiehen. Semmoinen sopivan arcade ajotuntuma, muttei silti liiaksi ja sopivasti realismia. Eli toisin sanoen, Richard Burns Rallyn ajonmallinnus:) Sitte kelpais jo vedellä ratilla. Jos tuo fysiikkamallinnus vaan on niin hyvä mitä luvataan, niin eikös siinä samalla tulisi autoiluunkin sitä fiilistä. I reject your reality and substitute my own! |
Jormaz 05.04.2007 15:04:30 | |
---|
Jos tuo fysiikkamallinnus vaan on niin hyvä mitä luvataan, niin eikös siinä samalla tulisi autoiluunkin sitä fiilistä. Sehän tietty riippuu siitä pistääkö ne auton "kulkemaan kiskoilla" vai ei. a game of bingo gone horribly wrong |
Vainhaalee 06.04.2007 11:03:51 | |
---|
Jos tuo fysiikkamallinnus vaan on niin hyvä mitä luvataan, niin eikös siinä samalla tulisi autoiluunkin sitä fiilistä. Driverissa ( I ja II) oli aivan loistava ajotuntuma, mutta tiedä sitten sopiiko GTA-sarjan peleihin moinen... Carry My Urn To Ukraine |
Abysmal 06.04.2007 18:22:05 | |
---|
Onkos kukaan törmännyt San Anterossa leatherfaceen? Sanotaan että lymyilisi Panopticonissa. Oon pelannu läpi ja on tylsää niin oon alkanu ettimään. Ei oo löytynyt. Epäilen humbuugiksi.. Tänään koitin Nahkanaamaa etsiä, mutta enpä moiseen törmännyt. Leatherface on kai kuitenkin olemassa, linkin videossa joku pelailija ilmeisesti löysi ukkelin: http://youtube.com/watch?v=OjI2fsdOaN4 |
beissi man 06.04.2007 18:38:11 | |
---|
Tänään koitin Nahkanaamaa etsiä, mutta enpä moiseen törmännyt. Leatherface on kai kuitenkin olemassa, linkin videossa joku pelailija ilmeisesti löysi ukkelin: http://youtube.com/watch?v=OjI2fsdOaN4 Nahkanaama on kuulemma modi tietokone pelaajille näin luin netistä. This is my bass.
There are many like it, but this one is MINE.
My bass is my best friend. It is my life.
I must master it as I must master my life.
My bass without me is useless. Without my bass, I am useless. |
toxic 06.04.2007 18:50:42 | |
---|
Driverissa ( I ja II) oli aivan loistava ajotuntuma, mutta tiedä sitten sopiiko GTA-sarjan peleihin moinen... Driver 1:n ajotuntuma olisi parhautta :) Tai sitten driver 3:n (Siis... Driv3r ;) |