ode47 01.04.2007 00:43:38 (muokattu 01.04.2007 00:44:27) | |
---|
Mulla on ollu jo pidempään ongelma bassorummun kalvon halkeamisessa! Tykkään takoa sitä suhteellisen lujaa, ja sitte päätin ostaa tälläsen Aquarinin lätkän siihen ehkäisemään rikkoutumista. Liimasin sen ja viikon päästä kun tulin soittamaan, niin eipä pysynyt kiinni. Oon koittanu kaikkia mahollisia liimoja mitä kotoa vaan sattuu löytymään, mutta mikään ei oo toiminu. Kellään vinkkejä?? //Olli savisaari // |
Jaska 01.04.2007 00:55:17 | |
---|
No tuopa on kumma, jos se ei siinä pysy. Älä loukkaannu, en pidä tyhmänä mutta pakko kysyä että kai liimasit sen siihen ensin ihan sillä lätkän omalla liimapinnalla. Eli siis suojapaperi pois ja lätkä kiinni. Itellä kun nuot on aina pysyny. |
Strumbali 01.04.2007 10:52:58 | |
---|
Muistelisin, että Evansin semmoinen musta huonosti kestävä lätkä saattoi ajanmyötä alkaa irtoilemaan. Se oli se semmoinen kangaslätkä. Remon valkoisella kevlar Falam Slam:lla(en muista onko niitä muunlaisia) on menty ainakin riittävän pitkään ja ei irtoa, eikä muutakaan. ettäjotta |
NKVD 01.04.2007 10:54:24 | |
---|
Remon falam slam tms on pysyny aina kiinni kalvossa kuin kalvossa. Vuosia sitten tuli ostettua semmoinen gibraltarin todella paksu lätkä joka taas ei pysyny koskaan kiinni. Olen myös käyttänyt paloletkusta leikattua "kangas"-palaa joka ei menny koskaan puhki. |
No tuopa on kumma, jos se ei siinä pysy. Älä loukkaannu, en pidä tyhmänä mutta pakko kysyä että kai liimasit sen siihen ensin ihan sillä lätkän omalla liimapinnalla. Eli siis suojapaperi pois ja lätkä kiinni. Itellä kun nuot on aina pysyny. Itse vähän epäilen samaa.. Mulla tuo on pysynyt aikojen alusta saakka, eli jotain parisen vuotta. juurikin tuo aquarian. Pietu. |
ode47 01.04.2007 12:48:20 | |
---|
Kysyin kaupasta ostaessani että mitenkähän se mahtaa sitten kalvossa pysyä kiinni niin siellä vastattiin vain että:" Liimaat sen vaikka erikeeperillä niin pitäis pysyä" Tietääkseni siinä ei ollu mitään omaa liimapintaa,mutta voin tietysti tutkia vielä tarkemmin.. |
Magiz 01.04.2007 13:38:42 | |
---|
Kysyin kaupasta ostaessani että mitenkähän se mahtaa sitten kalvossa pysyä kiinni niin siellä vastattiin vain että:" Liimaat sen vaikka erikeeperillä niin pitäis pysyä" Tietääkseni siinä ei ollu mitään omaa liimapintaa,mutta voin tietysti tutkia vielä tarkemmin.. no ei kyllä varmasti pysy erikeeperillä!! :D:D falamslamin oma liimapinta pysyy ja futaa, osta suosiolla remon lätkä. "2000-luvun kotimaista raskasta progea, vähän niinkuin heavympaa Jethro Tullia" -Jasse |
Deino 01.04.2007 14:30:40 | |
---|
Kysyin kaupasta ostaessani että mitenkähän se mahtaa sitten kalvossa pysyä kiinni niin siellä vastattiin vain että:" Liimaat sen vaikka erikeeperillä niin pitäis pysyä" Tietääkseni siinä ei ollu mitään omaa liimapintaa,mutta voin tietysti tutkia vielä tarkemmin.. Nyt on kauppias puhunut paskaa. Siinä on ihan oma liimapinta minkä tulet huomaamaan. |
Jaska 01.04.2007 14:46:26 | |
---|
Kysyin kaupasta ostaessani että mitenkähän se mahtaa sitten kalvossa pysyä kiinni niin siellä vastattiin vain että:" Liimaat sen vaikka erikeeperillä niin pitäis pysyä" Tietääkseni siinä ei ollu mitään omaa liimapintaa,mutta voin tietysti tutkia vielä tarkemmin.. Voi vittu mitä asiakaspalvelua.. Eli siis siinä nurjallapuolella on sellanen suojapaperi minkä alta paljastuu liimapinta. |
Magiz 01.04.2007 15:35:24 | |
---|
Eli siis siinä nurjallapuolella on sellanen suojapaperi minkä alta paljastuu liimapinta. suunnatonta hifistelyä. ^^ "2000-luvun kotimaista raskasta progea, vähän niinkuin heavympaa Jethro Tullia" -Jasse |
Migo 01.04.2007 18:58:49 | |
---|
Aprillirölörölöä sanon minä. Niinpä.. |
lkx 02.04.2007 11:12:56 | |
---|
"Liimaat sen vaikka erikeeperillä niin pitäis pysyä" Päivän paras, ja kello on vasta 11:11. :D Enpä oo Aquarianin padejä ikinä nähny livenä, mutta eiköhän siinäkin se liimapinta ole itsessään. Olis nyt edes suositellu kontakti- tai pikaliimaa, mutta että erikeepperiä... Mikä liike? :P Hilfe! Ich bin ein Fisch. |