kossuossi 30.03.2007 14:15:20 | |
---|
Näin unessa kuvan stratostani, joka oli pimpattu uuteen uskoon. Kun kysessä on mexicostrato niin miksei siihen voisi laittaa jotain mexico ja inkkarikrääsää. Kun yritin googlellä löytää mistä sain tarroja tai muuta mexico ja inkkarimatskua niin eipä löytyny. Onko kellää vihiä mistä vois tilata krääsää lähinnä tarroina, jotka vois sitten poistaa kun kyllästyy? Voitaisko m.nettiin perustaa kuvakirjasto tms. jossa olisi kuvia pimpatuista kitaroista? |
Jucciz 30.03.2007 14:30:54 | |
---|
|
Tomtom 30.03.2007 14:34:19 | |
---|
T-kauppaan oli justiinsa jonkun aikaa sitten tullut statoille ja teleille tehtya maukkaita "tarroja", eli bodyyn sai mm. liekkeja ym. huttua. En loytanyt tuota nimea enaa paasta, mutta siella niita on. Guitarist-lehdessa on kanssa yleensa monta eri firmaa jotka tuunaa noita, yleensa jopa wiuwauwou-osoitteen kera. "Jos tämä jatkuu pahasti, joudutaan menemään instanssiin." - Lasse Mårtensson |
Dirty Hero 31.03.2007 19:31:20 | |
---|
T-kauppaan oli justiinsa jonkun aikaa sitten tullut statoille ja teleille tehtya maukkaita "tarroja", eli bodyyn sai mm. liekkeja ym. huttua. En loytanyt tuota nimea enaa paasta, mutta siella niita on. Guitarist-lehdessa on kanssa yleensa monta eri firmaa jotka tuunaa noita, yleensa jopa wiuwauwou-osoitteen kera. http://www.thomann.de/fi/search.htm … FT+&gk=&bn=&x=9&y=0 ??? |
Stalkah 31.03.2007 20:03:15 | |
---|
Vaikka usein kuuleekin aivan järjettömiä mielipiteitä, on kuitenkin tosiasia, että jättikyrpae johdattelee meidät ja tukiryhmämme kohti hyvinvoivan yhteiskunnan rinnalle muodostuneita epäkohtia. |
Karipiirto 31.03.2007 20:18:56 | |
---|
Metalligenret ovat vain yhdentekevien bändien pätemisen tarvetta ja pohjimmiltaan kaikki se on vain heavy metallia. |
Jucciz 31.03.2007 20:38:52 | |
---|
nuo kukathan on sellasta jännää kamaa millä tehdään kuva johonkin kalvolle ja sitten niitä kuvioita/ muotoja saa siirrettyä paikasta toiseen ku parastakin tarraa, eikö? Just niitä, kalvovärejä. Niillä naiset tekee koristekuvioita peileihin, ikkunoihin ja kylppärin kaakeleihin. |
Karipiirto 31.03.2007 20:41:29 | |
---|
Just niitä, kalvovärejä. Niillä naiset tekee koristekuvioita peileihin, ikkunoihin ja kylppärin kaakeleihin. Ja miehet kitaroihin. :) Kummallakohan ne menevät enempi hukkaan? ;) Metalligenret ovat vain yhdentekevien bändien pätemisen tarvetta ja pohjimmiltaan kaikki se on vain heavy metallia. |
oiva tumpeloinen 31.03.2007 20:54:27 | |
---|
Ostakaa kitarat tarpeeks rumina jo valmiiks, niin ei tarvi pimpata. Niin mäkin tein. |
Krice 31.03.2007 21:18:40 | |
---|
Tarrat voi tuntua tosi "hyviltä" ideoilta, mutta sitten 10 vuoden kuluttua niitä hinkkaa harmistuneena kitarasta irti. Sitä tarramössöä on aika hankala meinaan saada irti. Onneksi itse en käyttänyt kuin vähän teippiä rungossa ja laitoin tarrat takapleksiin kiinni, se on sentään muovia ja aika helppo puhdistaa. "I'm sorry, I dont listen to country music." -Joey DeMaio when asked what he thought about Metallica. |
oiva tumpeloinen 31.03.2007 21:21:24 | |
---|
Tarrat voi tuntua tosi "hyviltä" ideoilta, mutta sitten 10 vuoden kuluttua niitä hinkkaa harmistuneena kitarasta irti. Sitä tarramössöä on aika hankala meinaan saada irti. Onneksi itse en käyttänyt kuin vähän teippiä rungossa ja laitoin tarrat takapleksiin kiinni, se on sentään muovia ja aika helppo puhdistaa. Sehän nyt vähän riippuu.....mä otin vanhat tarrat irti lakkapinnasta muutamassa minuutissa. Suurempi aika meni odotellessa, että tekeekö kynsilakanpoistoaine mitään lakkapinnalle (takapuolelle tein pienen kokeilun kulmaan)..... |
RG:hen olen teettämässä vastaavalla metodilla uutta kantta. äsh :/ |
Karipiirto 01.04.2007 01:36:52 | |
---|
Tarrat voi tuntua tosi "hyviltä" ideoilta, mutta sitten 10 vuoden kuluttua niitä hinkkaa harmistuneena kitarasta irti. Sitä tarramössöä on aika hankala meinaan saada irti. Onneksi itse en käyttänyt kuin vähän teippiä rungossa ja laitoin tarrat takapleksiin kiinni, se on sentään muovia ja aika helppo puhdistaa. No mulla toi kitara on sellanen kapistus etten siitä niitä luultavasti koskaan pois yritä. Ne luultavasti kuluvat ajan myötä johonkin asteeseen mutta pois ne ei lähde. Syy miksi panin ne siihen on se että niitä alkoi olla joka nurkka täynnä(lauantaipussi on yhä kestosuosikki:)) ja halusin päästä niistä eroon. Samalla ajattelin että saisi kitara vähän uutta ilmettä(Ruma? Totta helvetissä:)). Se nyt kumminkin on sellainen "halpis" ettei sitä myydäkään viitsi ja lisäksi se on se eka kitara. Ei mulla muuta. ;) Metalligenret ovat vain yhdentekevien bändien pätemisen tarvetta ja pohjimmiltaan kaikki se on vain heavy metallia. |