Haipuma 30.03.2007 13:10:09 (muokattu 30.03.2007 13:10:47) | |
---|
Aiheesta on varmaan ennenkin keskusteltu, mutta en löytänyt haulla vanhoja postauksia. Heräsi mielenkiinto kun hinnat näyttävät olevan reilusti halvemmat kuin Saksassa tai briteissä. Esim. Nord electro 61 thomannilla 1739 euroa -> sama Sweetwater.comissa 1349$ = about 1000 euroa. Sivuilla ei mainita hirveästi ulkomaille myynnistä, mutta miksi iso nettifirma ei toimittaisi tavaraa ulkomaillekkin? Sivuilla kuitenkin ohjeistetaan tilattaessa ulkomaille soittamaan numeroon Kanadassa, jotta myyntiin liittyvät asiat voidaan setviä suoraan myyjien kanssa. Onko tilattaessa jenkeistä jokin verotussysteemi, joka muuttaa hinnan ja näin ollen ei ole mahdollista saada esim. tuohon about tonnin hintaan electroa? Onko kukaan tilannut itselleen tai sedälleen tai anopilleen koskettimia rapakon takaa? Miten homma toimii? "Sain eka kerran tuossa -84 ja heti perään -96. Sen jälkeen on ollut hiljaista."
-Ravintelissa kuultuja |
krushing 30.03.2007 15:08:57 | |
---|
Rahdit, tullit ja alv 22%. Käytännössä päädytään suhteellisen lähelle noita Thomannin hintoja. |
U.Honey 30.03.2007 20:50:24 | |
---|
My name is Baron, U.Honey Baron. |
ville viaton 30.03.2007 20:51:42 | |
---|
Niinpä, globalisaatio on vain sana. Rock'n'roll is never die. |
aku06 30.03.2007 21:12:50 | |
---|
Niinpä, globalisaatio on vain sana. Ja lisävaivaa aiheutuu vielä jenkkien 110 voltin sähköstä ! |
Haipuma 31.03.2007 08:29:59 | |
---|
No niinhän mä vähän arvasin, että alvit ym. maksut nostaa ton hinnan... Näytti vain kovin hyvältä toi hinta. Eihän toi sähkö oo varmaan ongelma, laittaa koneeseen vaan suomea ymmärtävän muuntajan. no myykää sit te mulle tonnilla toi electro.. Kiitti kuiteski vastauksista. "Sain eka kerran tuossa -84 ja heti perään -96. Sen jälkeen on ollut hiljaista."
-Ravintelissa kuultuja |
Mikko T. 31.03.2007 12:27:12 | |
---|
No niinhän mä vähän arvasin, että alvit ym. maksut nostaa ton hinnan... Näytti vain kovin hyvältä toi hinta. Eihän toi sähkö oo varmaan ongelma, laittaa koneeseen vaan suomea ymmärtävän muuntajan. no myykää sit te mulle tonnilla toi electro.. Kiitti kuiteski vastauksista. Kaverilla on 61-näppiksen Electro myynnissä hintaan 950 euroa. Juu, on käytetty, mutta on hyväkuntoinen ja ymmärtääkseni sen verran uusi, että takuuta on vielä aika lailla jäljellä. Jos kiinnostaa, laita pikaviestiä. Pieru naurattaa aina.
www.viihdepianisti.com |
Kaverilla on 61-näppiksen Electro myynnissä hintaan 950 euroa. Juu, on käytetty, mutta on hyväkuntoinen ja ymmärtääkseni sen verran uusi, että takuuta on vielä aika lailla jäljellä. Jos kiinnostaa, laita pikaviestiä. Siis mä ostin upouuden 73 koskettimisen híntaan 1800. Suhteututa siihen. Mark Levine: "Dissonance is not a pejorative term" |