KurtCobain 31.03.2007 13:36:24 | |
---|
Niin siis kai sä soitat tossa? Aattelin vain etten vahingossa ymmärtänyt mitään väärin. ;) Totta kai soitan :D Mää en kyl tajua, miks tääl kukaan ei kuule sitä mun kitaraa, kun mää kuulen sen niin himo selvästi. "Gunnarithan on kauheeta kirkumista" Joku vitun Slipknot pälli sano näin. |
Karipiirto 31.03.2007 13:39:50 | |
---|
Totta kai soitan :D Mää en kyl tajua, miks tääl kukaan ei kuule sitä mun kitaraa, kun mää kuulen sen niin himo selvästi. Ääniasetukset erilailla? Tai sitten vain kun sä oot sen soittanut niin osaat paremmin erotella sen oman soittos sieltä. ;) Metalligenret ovat vain yhdentekevien bändien pätemisen tarvetta ja pohjimmiltaan kaikki se on vain heavy metallia. |
Antti1 31.03.2007 16:35:32 (muokattu 31.03.2007 16:35:46) | |
---|
Uskoppa pois, ei sitä sieltä kovin kummoisesti kuulu. Se erottuu nipinnapin, siihen ei auta alkuperäisesityksen kuunteleminen. Olen sen muutama sataa kertaa elämäni aikana kuullut ja täytyy sanoa, ettei siltikään erotu. Ei ole myöskään kuuntelulaitteistossa tällä kertaa varmastikaan vikaa, väittäisin. Tee tuo homma kunnolla uusiksi, niin voidaan sanoa jotain, joka ei ole pelkkää arvailua. Ei millään pahalla siis, mutta jos siellä on jotain muuta mölyä taustalla, niin ei siitä pätkästä oo mitään iloa. Paras olisi tosiaan, jos pystyisit soittamaan hiljaisella olevan midiraidan päälle ne ja hakisit vahvariin vielä selkeämmän soundin vähemmällä kaiulla. |
Kyllä tokenee! |
tommiot 31.03.2007 22:58:50 | |
---|
http://www.youtube.com/watch?v=BRSIOn3h9Yo Vähän oli *köh köh* kurkkukipua niin ei nuo parit sweepin kunnolla lähteneet mutta lupaan skarpata seuraavaan kertaan. Paskat saundit, mutta ihan hyvältä vedolta kuulosti (no ne sweepit juu, köh köh =). Vibra oli vähän levottoman kuuloinen, sitä jäin vähän kuuntelemaan. Ehkä ei tarvii ihan noin paljoo vatkata? |
KurtCobain 01.04.2007 09:35:35 | |
---|
http://www.youtube.com/watch?v=BRSIOn3h9Yo Vähän oli *köh köh* kurkkukipua niin ei nuo parit sweepit kunnolla lähteneet mutta lupaan skarpata seuraavaan kertaan. Toi saundi on tollasta vähän ku kissaa tapettais :D vähän sitä kirkkautta pois nii sit on nam saundi :D Muuten kuulosti hyvälle, ainakin mun mielestä. Ja osaat muute hyvin käyttää pikku rilliä, kun mulla sen käyttö tuntuu ihan mahottomalta, kun tuntuu et siin ei oo tarpeeks voimaa painaa sitä kieltä :/ Nyt voisinkin alottaa pikkurillillä soiton et oikeesti harjottelen sitä, kun siitä on paljo apua noitten soolojen kans. "Gunnarithan on kauheeta kirkumista" Joku vitun Slipknot pälli sano näin. |
UnBrain 01.04.2007 09:45:04 | |
---|
Juu, kiitos hyvistä kommenteista. Täytyy ottaa tuo vibra huomioon ja ruuvailla vielä saundia. Webbikamera tosin aika radikaalisti muutti tuota saundia ja teki siitä armottoman treblesirkkelin, mutta kyllähän tuosta selvää sai. :) Kyllä tokenee! |
Alfauros 07.04.2007 21:24:33 | |
---|
Morjes, eka postaus tälle foorumille .Eli kitaraa olen soitellut silloin tällöin tässä noin 4-5 kuukautta. Soittokamat on aikalailla halvinta mitä rahalla saa mutta ei se mitään..näin alkuunsa. http://www.youtube.com/watch?v=_uhF6UCF_PENoh antakaa nyt tuosta jotain palautetta jos viitsitte |
hullu_ukko 07.04.2007 22:06:17 | |
---|
Noh antakaa nyt tuosta jotain palautetta jos viitsitte Vähän näyttäisi siltä, että on kiivetty perse edellä puuhun. Tempo tuossa ainakin heitteli hiukan miten sattuu, eikä soittokaan sieltä puhtaimmasta päästä ollut. Melko lailla vaikean kappaleen olet valinnut siihen nähden, että olet soittanut tosiaankin vasta tuon 4-5 kuukautta. Kokeiles piruuttaan jotain helpompaa biisiä, sillä kuten tilusankaritkin ovat sanoneet: Aloita biiseistä, jotka oikeasti kykenet treenaamaan kunnolla ja siirry taitojen kasvaessa vaikeampiin biiseihin. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK |
''I will wait till the Heaven have fallen. then god shall taste my cock! GOD SUCK COCK DUDE! HE DESERVE TO BE FUCKED IN HIS ASS WITH A KNIFE!'' -Legendaarinen Youtube-kommentti |
eewo 07.04.2007 22:14:03 | |
---|
Noh antakaa nyt tuosta jotain palautetta jos viitsitte Ei mulla muuta, mutta tuo nicki on vaan aivan loistava! Totaalinen repeäminen... "The blues ain't about feeling better. It's about making other people feel worse." -Bleeding Gums Murphy |
Alfauros 07.04.2007 22:19:11 | |
---|
Ei mulla muuta, mutta tuo nicki on vaan aivan loistava! Totaalinen repeäminen... Ehh, no kiva |
Alfauros 07.04.2007 22:20:30 | |
---|
Vähän näyttäisi siltä, että on kiivetty perse edellä puuhun. Tempo tuossa ainakin heitteli hiukan miten sattuu, eikä soittokaan sieltä puhtaimmasta päästä ollut. Melko lailla vaikean kappaleen olet valinnut siihen nähden, että olet soittanut tosiaankin vasta tuon 4-5 kuukautta. Kokeiles piruuttaan jotain helpompaa biisiä, sillä kuten tilusankaritkin ovat sanoneet: Aloita biiseistä, jotka oikeasti kykenet treenaamaan kunnolla ja siirry taitojen kasvaessa vaikeampiin biiseihin. Valitettavasti on jonkinmoinen pakkomielle kyseiseen biisiin. Mitäs biisiä vaikkapa ehdottaisit |
hullu_ukko 07.04.2007 22:30:29 | |
---|
Valitettavasti on jonkinmoinen pakkomielle kyseiseen biisiin. Mitäs biisiä vaikkapa ehdottaisit En tunne musiikkimakuasi, joten paha mennä suosittelemaan mitään. Itse soittelin aivan alkuun ihan näitä perusbiisejä kuten esim. Breaking The Law, Enter Sandman, Iron Man, Children of the Grave jne. Mielestäni tuossa vaiheessa sooloihin ei kannata hirveästi vielä keskittyä, vaan ottaa ne perusjutut haltuun kunnolla. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK |
''I will wait till the Heaven have fallen. then god shall taste my cock! GOD SUCK COCK DUDE! HE DESERVE TO BE FUCKED IN HIS ASS WITH A KNIFE!'' -Legendaarinen Youtube-kommentti |
Alfauros 07.04.2007 22:34:52 | |
---|
esim. Breaking The Law, Enter Sandman, Iron Man, Children of the Grave jne. Ihan hyviä ehdotuksiahan nuo kun niistä jokaisesta jo jotain osioita on kokeiltu. sandmanista tosin pelkkä intro |
Alfauros 07.04.2007 22:37:55 | |
---|
Olenko noin muuten yhtään kehittynyt kun tuossa joulukuussa ei mennyt vielä oikein smoke on the water riffikään? |
Weg 08.04.2007 01:27:30 | |
---|
No et varmaan. Huoh. Juu. |
Karipiirto 08.04.2007 02:15:17 | |
---|
Olenko noin muuten yhtään kehittynyt kun tuossa joulukuussa ei mennyt vielä oikein smoke on the water riffikään? No jos se nyt menee niin sitten olet kehittynyt. ;) Metalligenret ovat vain yhdentekevien bändien pätemisen tarvetta ja pohjimmiltaan kaikki se on vain heavy metallia. |
Ibanez_90 08.04.2007 10:39:11 (muokattu 08.04.2007 10:40:23) | |
---|
Mutta kaiken kaikkiaan: olisitteko itse pystyneet soittamaan paremmin tai edes yhtä hyvin tuota sooloa noin vähän soittaneena? Itse en. Sitähän tässä haetaan, ei turhia vinkkejä helpommista biiseistä (joita tosin pitää osta), jos haluaa soittaa jotain, niin soittakoon. Soittakoon sitten vaikka 50% temmolla. Aina sanotaan että ei soittasi alussa tilusooloja, voihan niitä soittaa hitaastikkin :) Olen Stratocaster_90 |
ten 08.04.2007 16:33:06 | |
---|
En tiedä, että kuinka aloittelija olen... Lienen sellanen ikuinen aloittelija. :) Muistaakseni aloitin soiton joskus seittemän vuotta sitten, mutta eipä noita tekniikoita saati teoriaa oo tullu hirveesti reenattua. Ja oikeesti laitan tän tänne vaan siks, että mulla on tylsää. :( Tollanen vartissa puuhasteltu heviräpellys. Törkeetä rip-offia, mutta ei kait sen niin väliä. Tempoa olis tietty voinu nostaa vähän. http://mp3.mikseri.net/hifi/p/project_ten_-_15_minutes_of_fame.mp3THV-klubi #44.
"Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis |
MadMatt 08.04.2007 16:43:06 (muokattu 08.04.2007 16:44:49) | |
---|
Eiks täällä oo yhtään bluesin vääntäjiä. Suoraan aukeavat linkit olis asiaa niin näitä vois kuunnella ja kommentoida. |