Twinkle 29.03.2007 01:40:02 | |
---|
Päätoimittajan suosiollisella avustuksella löytyi sitten tämmöinen uusi juttu tuossa pari viikkoa sitten. Sanctity olisi siis bändin nimi ja tuommoista kovin menevää death-thrash poppiheviä veivaavat. Jostakin jenkeistä ovat kotoisin ja bebyyttilevy on ihan vitun hyvä, jos tuollainen termi nyt tässä yhteydessä sallitaan. Meikäläiseen iski ainakin kovasti, menevää tykitystä, hyvää riffiä ja oikeasti ideaa. Ei välttämättä hirveän tuoretta, mutta toimii silti mielestäni hyvin. Alta olevista juutuubipätkistä voi tsekkailla vähän ennakkoon. Zeppo http://www.youtube.com/watch?v=MPMRJeYGQXU Beneath the Machine http://www.youtube.com/watch?v=fLYX23bMvdQ Tosiaan, 8. toukokuuta Triviumin ja Annihilatorin kanssa kulttuuritalolla, itse odotan tätä keikkaa melkein yhtä paljon kuin Annihilatoria. Menen myös haastattelemaan bändiä ennen keikkaa. |
-J.- 29.03.2007 18:35:34 (muokattu 29.03.2007 18:35:51) | |
---|
Black Label Society. Olen kuullut bändiä ja ostanut levynkin (Mafia) ennen näitä päiviä. Ei oikein levyn ostamisen jälkeen iskenyt. Noh... Päätin kuitenkin tässä viikko sitten ottaa Mafian hyllystä vielä ainakin kerran ja kuunnella alusta loppuun. JA JOHAN KOLAHTI. Suicide Messiahista alotin kuuntelun ja siitä asti olin aivan haltioissani. Aivan loistava piisi. Toisen biisin jonka nostaisin tältä levyltä esiin on In This River. Loistava slovari Zakk Wyldeltä. Tämä biisihän on tehty ''Dimebag'' Darrol Abbotin kunniaksi. ( Sen verran kerkisin jo levyn teosta lukea ). Mutta kaiken kaikkiaan paras levy mitä olen aikoihin kuunnellut. Jämäkkiä riffejä täynnä koko levy.
E: Darrol Abottin kunniaksi. E2: Toivottavasti ei mennyt liikaa levyn arvostelun puolelle. Kysessä on kumminkin keskustelualue ''Bändit jotka viimmeksi ovat iskeneet sinuun?'' If you're going to hell...
Keep going.
-Winston Churchill |
edha 30.03.2007 06:16:11 | |
---|
Lujaa on viimeksi iskenyt Goatmoon ja IC Rex. Varsinkin IC:n Sielun kadotuksen sinfonia -levyllä on kyllä sellainen tunnelma, että oksat pois. Kekkonen |
Narcosynthesis 30.03.2007 11:23:23 | |
---|
Black Label Society. Olen kuullut bändiä ja ostanut levynkin (Mafia) ennen näitä päiviä. Ei oikein levyn ostamisen jälkeen iskenyt. Noh... Päätin kuitenkin tässä viikko sitten ottaa Mafian hyllystä vielä ainakin kerran ja kuunnella alusta loppuun. JA JOHAN KOLAHTI. Suicide Messiahista alotin kuuntelun ja siitä asti olin aivan haltioissani. Aivan loistava piisi. Toisen biisin jonka nostaisin tältä levyltä esiin on In This River. Loistava slovari Zakk Wyldeltä. Tämä biisihän on tehty ''Dimebag'' Darrol Abbotin kunniaksi. ( Sen verran kerkisin jo levyn teosta lukea ). Mutta kaiken kaikkiaan paras levy mitä olen aikoihin kuunnellut. Jämäkkiä riffejä täynnä koko levy. '' Kokeilepas bändiltä myös "Shot to hell"-, "Blessed Hellride"-, ja "Hangover music vol.6" -levyjä, jos Mafia noin hyvin toimii. Itse menin tuossa järjestyksessä niin ikään Mafiasta lähtien, ja iskivät kyllä kaikki tosi kovaa! Samoin "European Doom Troopin"-dvd on mainio! Back to topic: Waltarin viimeinen on vitun kova. Heräteostoksena nostalgisena hetkenä nappasin mukaani ja johan oli mukava yllätys! Samoin Twilightningin Swinelords toimii todella hyvin! Arvoisat lyöjät: tottelemattomia VEDETÄÄN TURPAAN! (kyltti Helsingin konservatorion rumpuluokan seinällä joskus 2000-luvun alussa) |
south_of_heaven 30.03.2007 22:36:56 | |
---|
Hypocrisy. Onpahan helvetin monipuolista hakkausta. Ja hienoja riffejä. |
DethBanger 31.03.2007 00:25:09 | |
---|
Morbid Angel. Blessed Are The Sick ja toi Formulas Fatal To The Flesh kolahtaa. muita en oo vielä kuullu www.mikseri.net/rayha |
-J.- 31.03.2007 11:19:17 | |
---|
Kokeilepas bändiltä myös "Shot to hell"-, "Blessed Hellride"-, ja "Hangover music vol.6" -levyjä, jos Mafia noin hyvin toimii. Itse menin tuossa järjestyksessä niin ikään Mafiasta lähtien, ja iskivät kyllä kaikki tosi kovaa! Samoin "European Doom Troopin"-dvd on mainio! Ai onko bändiltä tullu levy nimeltään Hangover music vol.6? No kuullut olen vol.4 mut en 6. No.. Eikun levy kauppaan. Kiitoksia vinkistä If you're going to hell...
Keep going.
-Winston Churchill |
Askorbiinihappo 31.03.2007 12:44:47 | |
---|
Lyhyemmän linjan hevidiggarina vasta iskee nämä perinteiset Slayerit,Triviumit ja Opeth nyt myös uutena tulokkaana. Aina voisi olla paremminkin. *pam* |
Taake Norjalaista black metallia aika 'perinteisellä' saundilla. Biisit dynaamisia ja riffipohjasia. Nattestid.. on ainakin todella hyvä levy. Seksi |
Rumpukapulat 01.04.2007 14:48:21 | |
---|
|
Moimies 02.04.2007 22:23:55 | |
---|
Hypocrisy. Etenkin uudempi tuotanto mitä on tullut kuultua. Archt!!! Etsitään treenikämppää Mikkelistä! |
Juopa 08.06.2007 23:54:18 | |
---|
Korpiklaani! Kai se täytyy uskoa että suomessa tehdään ihan perkeleen hyvää musaa. Väkirauta on kovin biisi mitä olen ainakaan vuoteen kuullut, mahtavaa! |
Heikki290394 09.06.2007 09:56:08 | |
---|
In Flames At the Gates Immortal Dark Tranquility Dark Throne |
LexaR 10.06.2007 20:24:50 | |
---|
Nile. Heräteostoksena hommasin Annihilation of the Wickedin ja eisssstna mimmosta mäiskettä, tulee ihan hiki pelkästään kuunnellessa! np. Nile - Cast Down the Heretic And music? Well it's just entertainment, folks! |
south_of_heaven 11.06.2007 02:59:11 | |
---|
Continuo Renacer |
Narcosynthesis 11.06.2007 08:33:20 | |
---|
Tuossa ylempänäkin jo kerran mainittu Raunchy on kolahtanut meikäläiseenkin viime aikoina kovaa. Toinen kova juttu nyt on ns.comebackin meikäläisen suosikkihyllyyn tehnyt Kamelot, muutaman viikon takaisen Tavastian keikan perusteella. Kaiken lisäksi bändin uusi lätty, Ghost opera, on melkoisen tiukka paketti. Arvoisat lyöjät: tottelemattomia VEDETÄÄN TURPAAN! (kyltti Helsingin konservatorion rumpuluokan seinällä joskus 2000-luvun alussa) |
Jesmies 11.06.2007 11:26:02 | |
---|
Arch Enemy, kovemmin kuin koskaan aikaisemmin Torilla myynnissä Behringer 412S kaappi. kohtapuolin ehkä tulossa myyntiin harvinainen BC Richin Assassin, NJ neckthru seriesiä, 80-luvun tuotos, saa kysellä ;) |
Vort3x 11.06.2007 15:41:47 | |
---|
Nile, Kataklysm, All Shall Perish Vähitellen tuo musiikkimaku siirtyny siitä folk/melodic death linjasta vähemmän melodiseen runttaukseen ja siksi nämä kyseiset bändit kolahtavat perkeleesti.. Niili virtaa ja basari laulaa! Love is a warm tentacle :> |
opuh 11.06.2007 16:13:10 (muokattu 11.06.2007 16:14:31) | |
---|
Hahahah |
Prosessori 11.06.2007 16:43:11 | |
---|
Nightrage ja My Dying Bride |