Aihe: Iskelmä Finlandia ehdokkaat 2007 valittu
1 2 3
Sertzo S
29.03.2007 09:26:33
Musta on kornia laittaa Eikka ja Reiska samana vuonna siihen skabaan! Vaikken mikään suuri Eino G. fani olekaan niin molemmat jampat olis yhden iskelmä Finlandian arvosia. Simolla ja Annella on vielä lapsivettä joka paikka pullollaan.

"joka paikka lapsivettä pullollaan." HOOOOOOZZZ!!! Nyt nauratti ääneen.
EP
29.03.2007 13:56:38
Musta on kornia laittaa Eikka ja Reiska samana vuonna siihen skabaan! ..

Molemmat on juu niitä Oikeita Tangokuninkaita, tosin kai ne on itse luvanneet lähteä, silti outo juttu!
R.Syke
29.03.2007 15:29:46 (muokattu 29.03.2007 15:31:15)
Jaa-a. Laitetaanhan parhaat hiihtäjätkin joskus samoihin skaboihin. Laitetaanhan?

Finlandian antaisin R.T:lle. Sillä on sille hyvinkin käyttöä, G:llä ei.
EP
29.03.2007 15:41:32
Jaa-a. Laitetaanhan parhaat hiihtäjätkin joskus samoihin skaboihin. Laitetaanhan?

Finlandian antaisin R.T:lle. Sillä on sille hyvinkin käyttöä, G:llä ei.

Ja vit..t, musiikki ei ole mitään urheilua! :/
piiska2
30.03.2007 15:51:06
Topi on pelastanut monet tanssilavat Agents-aikoinaan. Osoittanut,että iskelmää voi vetää asenteella.
Reiska on tietysti Mr.Satumaa.
Einolle Golf-Finlandia Floridaan.
Olen kiertänyt kaikki Suomen suurimmat konserttilavat, useimmat niistä hyvinkin kaukaa.....
Sertzo S
30.03.2007 16:01:03
Topi on pelastanut monet tanssilavat Agents-aikoinaan. Osoittanut,että iskelmää voi vetää asenteella.
Reiska on tietysti Mr.Satumaa.
Einolle Golf-Finlandia Floridaan.

Totta tuo ylimäinen lause ja muutkin.
Monenkohan tanssilavan kassa on ollut sitten tyhjä jonkin aikaa ainakin, kun Topi ja Agents ovat siellä vierailleet, kovahintaisia kun ovat ja pääsylipuistakin verottivat osuutensa, olisko ollut 10 prossaa.
half
30.03.2007 21:27:13
Totta tuo ylimäinen lause ja muutkin.
Monenkohan tanssilavan kassa on ollut sitten tyhjä jonkin aikaa ainakin, kun Topi ja Agents ovat siellä vierailleet, kovahintaisia kun ovat ja pääsylipuistakin verottivat osuutensa, olisko ollut 10 prossaa.

Olimme heidän kulta-aikanaan eräällä lavalla keikalla, kun kysyin järkkäriltä: Onko T.& Agents ollut heillä keikalla? Ovat niin kalliita vastasi tämä, ottavat 60.000 mk.
Näytin T. Kansan julistetta ja kysyin: Tuo vetää tänne 1000 ihmistä 20mk / kpl eli 20.000mk + kahviomyynti. Ottaa bändeineen 15.000, mitä jäi ? Topi & Agets vetää 6000 ihmistä 30mk / kpl + helvetinmoinen kahviomyynti. 180.000-60.000 on kuitenkin perkeleesti enemmän. Kaveri katsoi monttu auki niinkuin viinan pehmentämä verkkarihousu vain voi. Tarinan opetus: Järjestäjän ei pidä kadehtia sitä mitä esiintyjä saa, vaan laskea sitä mitä itse saa.
Sertzo S
31.03.2007 11:41:58

Ps. Olin reiskan kanssa säestyskeikalla joskus 80-luvun lopulla Mäntyrinteellä ja kysyin, "kuulutanko, että seuraavaksi lavalle astuu illan tähtiesiintyjä Reijo Taipale"

-- Reiska omaan tyyliinsä; "Älä älä perkele, en minä mikkään tähti ole" ;-)

Katohan, olet käynyt meillä päin keikalla eli Mäntyrinteellä. Minullekin tuo tanssilava tuo mieleen monia mukavia muistoja. :)
half
31.03.2007 11:44:47
Katohan, olet käynyt meillä päin keikalla eli Mäntyrinteellä. Minullekin tuo tanssilava tuo mieleen monia mukavia muistoja. :)

Myös täälläpäin on tai oli Mäntyrinne niminen tanssilava " Monttu ".
Sertzo S
31.03.2007 11:50:31

Tarkoitiko sitten sitä vai tätä Savonlinna-Sulkava välillä olevaa tanssilavaa Pihlajalahdessa?
DJKaaos
31.03.2007 12:20:16
Mikä tän palkinnon idea varsinaisesti on? -siis kun ehdolla samana vuonna on Görnit, Reiskat ja sitten Mattilat ja Silmut, jotka ovat meriiteiltään ja uraltaan aivan eri pisteissä ? Kirjallisuuden Finlandian idean kyllä ymmärrän.

Jos sä oot ehdolla tänä vuonna tai olit vaikka viime vuonna, niin voitko olla ehdolla myös joskus tulevaisuudessa?
Minä olen minä.
artope
31.03.2007 14:58:34

Tais olla Paimiossa...?
"pannaanks menee, vai mennääks baariin"
Sertzo S
31.03.2007 15:14:27
Mikä tän palkinnon idea varsinaisesti on? -siis kun ehdolla samana vuonna on Görnit, Reiskat ja sitten Mattilat ja Silmut, jotka ovat meriiteiltään ja uraltaan aivan eri pisteissä ? Kirjallisuuden Finlandian idean kyllä ymmärrän.

Jos sä oot ehdolla tänä vuonna tai olit vaikka viime vuonna, niin voitko olla ehdolla myös joskus tulevaisuudessa?

Hieman kritiikkiä.

Näille menestyville laulajille on jo koko Suomen kansa antanut oman ns. Finlandia-palkintonsa vuosien ja vuosikymmenien saatossa, kuten työllistänyt eri esiintymisareenoilla maksavana yleisönä ja levyjä ostamalla. Kysynkin: Miksi palkitut pitää lisäpalkita vielä? Eikö edellämainitsemani jo riitä, kun pärjäävät vallan hyvin jo muutoinkin?
Silti kaikki kunnioitukseni kyseisiä laulajia kohtaan. Kyllä kansa tietää, keistä pitää.
half
31.03.2007 16:56:35
Tais olla Paimiossa...?

Joo. ainakin kerran paloi ja rakennettiin uudelleen.
jeppeq
01.04.2007 18:47:18 (muokattu 01.04.2007 18:48:10)
Olin reiskan kanssa säestyskeikalla joskus 80-luvun lopulla Mäntyrinteellä ja kysyin, "kuulutanko, että seuraavaksi lavalle astuu illan tähtiesiintyjä Reijo Taipale"
-- Reiska omaan tyyliinsä; "Älä älä perkele, en minä mikkään tähti ole" ;-)

Sama lava, sama solisti joskus aikoja sitten. Saman illan alussa taisi isäntä Saku tehdä pikku kujeen ja pokkana sanoi heti kättelyn jälkeen, että tulehan käymään, hoidetaan tuo finanssipuoli heti näin alkuun..
Menin sinne koppiin ja eikun alkoi hervottomasti nauramaan... Veti eka erän 6-0, pertaani.. :)

Itse aiheeseen, Taipaleelle soisin kunniamaininnan kernaasti.
Voi olla, että kiinnostaa !
Sertzo S
01.04.2007 19:07:53
Sama lava, sama solisti joskus aikoja sitten. Saman illan alussa taisi isäntä Saku tehdä pikku kujeen ja pokkana sanoi heti kättelyn jälkeen, että tulehan käymään, hoidetaan tuo finanssipuoli heti näin alkuun..
Menin sinne koppiin ja eikun alkoi hervottomasti nauramaan... Veti eka erän 6-0, pertaani.. :)

Itse aiheeseen, Taipaleelle soisin kunniamaininnan kernaasti.

Lappalaisen Saku on ystäväni, jos häntä tarkoitat Pihlajalahden Mäntyrinteeltä.
jeppeq
01.04.2007 19:18:18
Lappalaisen Saku on ystäväni, jos häntä tarkoitat Pihlajalahden Mäntyrinteeltä.

Kyllä vain, sama mies ja sama lava. On vaan jo liian monta vuotta väliä kun tuollakin lavalla on tullut viimeksi käytyä musisoimassa. Perjantai oli aikanaan päivä, liekkö vieläkin?
Voi olla, että kiinnostaa !
Sertzo S
01.04.2007 19:21:35
Kyllä vain, sama mies ja sama lava. On vaan jo liian monta vuotta väliä kun tuollakin lavalla on tullut viimeksi käytyä musisoimassa. Perjantai oli aikanaan päivä, liekkö vieläkin?

Taitaa olla, jos oikein muistan. Saku on useana vuotena laittanut mulle aina kesän ohjelmiston postissa nähtäväkseni. Eipä ole tullut käytyä lavalla aikoihin, mutta pitäisi käydä moikkamassa Sakua ja Krisseä Pihlajalahdessa, kunhan saan vain tuon aikaiseksi kesällä.
artope
03.04.2007 12:29:16

Joo. ainakin kerran paloi ja rakennettiin uudelleen.

Paloi kyllä, mutta rakennettiinko uudelleen?? 60-70 luvun alussa siellä kävi kuulema väkeä paljonkin ja oli suuria staroja esiintymässä...
"pannaanks menee, vai mennääks baariin"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)