williampratt 22.03.2007 20:56:46 | |
---|
Ollaan järjestämässä kesälle "Torin lava"-rundia ympäri Suomea ja pitäis saada lisää paikkakuntia keikkalistaan. Keikkapaikalla olis voimavirtaa ja jonkinäkönen lava. PA + backline tuodaan paikalle. Yleensä paikat on olleet torin lavoja/vastaavia ja yleensä on riittänyt ilmoitus poliisilaitokselle ja varausmaksu. Näistä jo varatuista paikoista on itsellä jo käytännön kokemusta: Tampereella(Vanhan kirjastotalon puisto), Hämeenlinnan ja Lahden torien lavat on jo listassa. Eli onko kellään käytännön kokemusta muista vastaavalaisista paikoista Etelä-Suomen alueella? |
Reddie 23.03.2007 15:59:34 | |
---|
Jos PK-seudulle tahotte vähän jotain erikoisempaa, niin vuokratkaa Gloriasta lava. Niil on semmonen rekan perä, minkä saa taiteltua auki lavaksi, ja sillä voi sit vetästä jossain valitsemassaan puistossa. Ei kyllä mitään tietoa paljon maksaa, mut aina voi kokeilla. :) |
PJS 23.03.2007 19:41:42 | |
---|
porissa on tollanen kiinteä puistolava. kysele jostain. "...et sutko sais partioasussa myymään jotain keksejä ja olis itse mummo, niin sitä puristelis sun poskia ja sanoi, että awwwww..." -Tomomi
Vali(s)tus |
Aki205dg 23.03.2007 22:35:35 | |
---|
ja ilmoittele täällä koska ja missä vedätte keikkaa, niin tiedetään puskea paikalle!:) "Once I wrote a song about dental floss but did anyone's teeth get cleaner?"
-Frank Zappa
[url=http://www.myspace.com/hammeroflove]Rakkauden Vasara[/url] |
Reddie 25.03.2007 14:44:29 | |
---|
No nythän tuli sit mieleen toi Espan lava Helsingissä, tosin en kyllä muista et mikä organisaatio sitä hallinnoi. |
kivi 25.03.2007 21:57:36 (muokattu 25.03.2007 21:58:36) | |
---|
|
M.Paisley 26.03.2007 10:43:33 | |
---|
No nythän tuli sit mieleen toi Espan lava Helsingissä, tosin en kyllä muista et mikä organisaatio sitä hallinnoi. Kuten Kivi totesikin, niin kaupungin alainen jarjestely. Taitaa olla vaan taman kesan keikat jo aikalailla jaettu. Elokuulle voi olla viela jotain, joten pikaisesti puhelin kateen jos haluaa tana suvena lasikoppiin poseeraamaan. Sorri aakkosista. Circusfolkilta uutta materiaalia, www.myspace.com/circusfolkband |
Pieni rumpalipoika 26.03.2007 14:40:09 | |
---|
Kuten Kivi totesikin, niin kaupungin alainen jarjestely. Taitaa olla vaan taman kesan keikat jo aikalailla jaettu. Elokuulle voi olla viela jotain, joten pikaisesti puhelin kateen jos haluaa tana suvena lasikoppiin poseeraamaan. Sorri aakkosista. Espan lava on todellakin mainio mesta vetää. Aiemmin sinne pääsi todella helposti soittamaan, kunhan oli ajoissa, nykyään karsintaa tehdään hieman muillakin kuin nopeuskriteerein. Onneksi ite muistin ton suht ajoissa ja Fokkerille oli vielä tilaa : ) Viikonloput oli tosin buukattu aika täyteen, jotain aamuaikoja oli vielä tarjolla. Ite valkkasin sieltä maanantai-illan : ) Uutta palautetta PRP:lle. Tällä kertaa Mika Hollströmiltä - http://www.freebok.net/books/Fokker/view.html |
Lesko 26.03.2007 16:50:52 | |
---|
porissa on tollanen kiinteä puistolava. kysele jostain. Jep, Poriin vaan ja yhteystiedot Eetunaukion/Itäpuiston/Tapahtuma-aukion lavan käytöstä löytyy täältä: http://www.promenadi-pori.fi/yhteys.php "Mitä takoittaa groove?"
"Sen voi parhaiten selittää kahdella sanalla, Led Zeppelin " |
williampratt 27.03.2007 00:22:19 | |
---|
Kiitokset ehdotuksista. Toi espan lava oli mulla unohtunut kokonaan listasta. Täytyy huomenna soitella ja kattoo tärppääkö. Jos lisää ehdotuksia tulee mieleen niin laittakaa ihmeessä. |
Naanatan 27.03.2007 22:39:10 (muokattu 27.03.2007 22:39:49) | |
---|
Täällä Turussa torin reunalla on vanha rämäinen lava minkä olen jo vuodet kuvitellut pois kuljetettavaksi... Ja muuten, tietääkö *Kivi* kaiken? O.o |
kivi 28.03.2007 20:15:20 | |
---|
Ja muuten, tietääkö *Kivi* kaiken? O.o En tiedä. Mutta mä olen hyvä ottamaan selvää, ja kiinnostunut melkein kaikesta. |
Naanatan 30.03.2007 20:36:43 | |
---|
En tiedä. Mutta mä olen hyvä ottamaan selvää, ja kiinnostunut melkein kaikesta. selvästi :) |
En tiedä. Mutta mä olen hyvä ottamaan selvää, ja kiinnostunut melkein kaikesta. Eiku kyä sä tiedät:) Turun torilla olevaa lavaa ei voi suositella kenellekään soittopaikaksi... Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |