insight 20.12.2006 10:40:39 | |
---|
Yleensä ne on kyllä enkelit, jotka laulaa...hhmmm... Ollaanko me siis enkeleitä? :O Massa on energiaa, painovoima ilmentää sitä suhteellisesti |
tanjuli 20.12.2006 11:42:40 | |
---|
Ollaanko me siis enkeleitä? :O ollaan, kun oikein silmiin katsotaan :D [i hear voices but at least they're on tune] |
insight 20.12.2006 13:15:51 | |
---|
ollaan, kun oikein silmiin katsotaan :D ihan jokainen =) Massa on energiaa, painovoima ilmentää sitä suhteellisesti |
tiina62 21.12.2006 07:54:52 | |
---|
Miitti, miitti, miitti... *hakkaa käsiään yhteen rytmikkäästi* :D Vois kyllä pitää miitin nyt jossain välissä. Hyvää joulua kaikille laulajillle vaan! Vaikka en uskonnollinen olekaan, täytyy mainita, että kyllä tämä laulaminenkin mainitaan niin monta kertaa raamatussa, että tässä pitää olla jotain ihmeellistä. Yleensä ne on kyllä enkelit, jotka laulaa...hhmmm... Enkelikuoro voisi kokoontua ensi viikolla, kun olen lomalla. Joko Tapanina, tiistaina tai keskiviikkona? Torstaina voi olla ett "joudun" lähtemään Tampere-Jyväskylä-turneelle LNAn keikoille. Hyvää Joulua minunkin puolestani kaikille laulajille ja miksei myös soittajille! Aurinkua päivään ja kuuta yöhön! |
Jzzka 21.12.2006 09:05:28 | |
---|
Hyvää Joulua minunkin puolestani kaikille laulajille ja miksei myös soittajille! Tänään oli pakko ottaa Tom Waitsin levy mukaan autoon, kun alkoi niin masentaa tämä kiire. Se toisaalta helpotti. Mutta jouluna otetaan rennosti ja mukavasti, unohdetaan arkiset huolet ja nautitaan. Hyvää joulua kaikille! Suurilla johtajilla on suurimmat patsaat ja eniten pulunkakkaa päässään -AVS |
Apricot 21.12.2006 17:34:02 | |
---|
Joko Tapanina, tiistaina tai keskiviikkona? Torstaina voi olla ett "joudun" lähtemään Tampere-Jyväskylä-turneelle LNAn keikoille. Ei muuta kuin miittiä pystyyn. Joulun oon Jkl:ssä, sieltä tapaniksi Tampereelle dokailemaan ja sen jälkeen taas tsadiin. Kaikki ajat ja paikat käy:) "I got the Pieksämäki railway station blues." |
insight 23.12.2006 16:37:29 (muokattu 23.12.2006 16:38:07) | |
---|
Tossa imuroinnin lomassa tuli mieleen, että joulumiitti voisi olla joskus kiva. Siellä voisi vaikka laulaa moniäänisesti joululauluja =) Jäi mieleen se viimekesäinen moniääninen laulu, mikä kuulosti hienolle ja oli sairaan kivaa. Värkkäis jonkun biisilistan biiseistä, jotka kaikki muistais ja osais sekä sanat olis ihan hyvät olla. Sitten vain improvisoiden stemmalaulamaan =) Yks tollanen biisi voisi olla vaikka "Maa on niin kaunis" Massa on energiaa, painovoima ilmentää sitä suhteellisesti |
LNA 25.12.2006 10:11:13 | |
---|
Pitäkää miitti mieluiten silloin kun olen keikoilla keskellä Suomea: ei mulla olisi ääntä kuitenkaan - ja karaokeenhan ilta kuitenkin päättyy. Tai no siis ihan sama, en kuitenkaan voi osallistua. *on katkera* |
elrontti 19.01.2007 01:30:27 | |
---|
ens viikolla karaokea?? |
tiina62 19.01.2007 08:07:39 | |
---|
Pidetään minimiitti tänään Nyyrikin Iltatähdessä karaoken merkeissä. Klo 20.30 paikkeilla aloitetaan, ellei ole teatterinäytöstä yläkerrassa. Jos on, niin menee n. klo 21.00, ennen kuin päästään alkuun. Nyyrikin Iltatähti, Pohjolankatu 2, Käpylä. (Mäkelänkadun, Tuusulantien ja Pohjolankadun risteyksessä Helsingistä päin tultaessa oikealla puolella, Pohjolankadun vasemmalla puolella), Teen tästä ihan oman langan vielä backstagelle. Aurinkua päivään ja kuuta yöhön! |
paavi 19.01.2007 18:19:04 | |
---|
Pidetään minimiitti tänään Nyyrikin Iltatähdessä karaoken merkeissä. Klo 20.30 paikkeilla aloitetaan, ellei ole teatterinäytöstä yläkerrassa. Jos on, niin menee n. klo 21.00, ennen kuin päästään alkuun. Nyyrikin Iltatähti, Pohjolankatu 2, Käpylä. (Mäkelänkadun, Tuusulantien ja Pohjolankadun risteyksessä Helsingistä päin tultaessa oikealla puolella, Pohjolankadun vasemmalla puolella), Teen tästä ihan oman langan vielä backstagelle. täytyy miettii...joka tapauksessa ennen klo 24 en oo paikalla :D Unholy water /Sanguine addiction /Those silver bullets / A last blood benediction |
provokalistihelsinki 30.03.2007 10:07:33 | |
---|
Laulajien miitti olis kyllä aika jees juttu. Itte oon ainakin tulossa, näkee sitten millaista jengiä täälläkin pyörii ;-) Yeah....Right !!! |
LNA 30.03.2007 13:55:30 | |
---|
Ääni on palannut, vähän vaan lenssu vaivaa. Minimiittiä pk-seudulle? |
Ääni on palannut, vähän vaan lenssu vaivaa. Minimiittiä pk-seudulle? Suosittelen (tietysti) miittipaikaksi Ravintola Taidehallia ja Laulajien klubia, joka on nyt tulevana torstaina klo20-01 ja siitä lähtien keskiviikkoisin. :) vapaus veljeys vandalismi |
Apricot 31.03.2007 02:44:53 | |
---|
Minimiittiä pk-seudulle? No perkule, miittiä vain pystyyn. Mulle käy varmasti useimmat ajat ja paikat. "I got the Pieksämäki railway station blues." |