Joonas 25.03.2007 02:21:10 | |
---|
Ehk ainoa mesta, jossa voi oikeesti häröillä mitä vaan lavalla, ja yleisö diggaa kuitenkin ;) Ite ollut kaksi kertaa soittamassa, ja molemmilla kerroilla ollut hemmetin kivaa. Useammin oon ollut kyll asiakkaana. Ja uskokaa tai älkää, kerran menin sisään, maksoin 3e ja paikalla oli seisova pöytä, josta sai hakea vegesapuskaa pääsylipun hinnalla. Lisäksi neljä bändiä soittamassa... Tässä paikassa on mun mielestä kaikki todellisen legendan muodostumiseen tarvittavat ainekset, paitsi että sijainti on tosiaan suorastaan surkea. Joonas. PS. rahaa en oo kummastakaan keikasta edes pyytänyt, en osaa tästä puolesta sanoa mitään. Rahakeikkoja voin vetää kaikenmaailman huttuluolissa, mutta Vastiksella voi "toteuttaa itseään" vähän härömmänkin musiikin merkeissä. Sataa sataa ropisee, pili pili pom! |
Henko 29.03.2007 04:17:17 | |
---|
paitsi että sijainti on tosiaan suorastaan surkea. Äläs ny, ainakin sinne pääsee bussilla helposti. Tie miehen sydämeen käy rintalastan läpi. |
Henko 29.03.2007 04:19:49 | |
---|
Yleisöä on aina vähän nihkeesti, sijainnin takia. Oon ollut siellä parikin kertaa loppuunmyydyllä keikalla. Kerran jopa viikolla. Viikonloppuisin siellä melkeen aina, ainakin silloin kun ite siellä oon, on jo ahdastakin. Käy kattomassa parempia bändejä ;) Tie miehen sydämeen käy rintalastan läpi. |
Sistis 29.03.2007 16:19:57 | |
---|
Äläs ny, ainakin sinne pääsee bussilla helposti. Sinne pääsee helpostikin, mutta poispääsy on se isompi ongelma. Muistelen, että ainakaan viikolla viimeinen keskustaan päin vievä bussi ei kauheasti puolen yön jälkeen enää kulje... Tosimies kävelee. "Jokaisen ekstentristä suomirokkia diggaavan ihmisen lempiyhtye Piru Kange" (Tommi Wehmas @ Stalkermusic) |
Sinne pääsee helpostikin, mutta poispääsy on se isompi ongelma. Kyllä sieltä muistaakseni kahden nurkilla joku bussikin tulee, mutta kun on yömaksu voimassa, on aika hyvä ratkaisu ottaa kimppataksi. ei tuu kalliiks. Ja kesällähän sieltä pääsee fillarilla yhdellä polkaisulla keskustaan. Tie miehen sydämeen käy rintalastan läpi. |
Volle 02.04.2007 13:10:16 | |
---|
Kyllä sieltä muistaakseni kahden nurkilla joku bussikin tulee, mutta kun on yömaksu voimassa, on aika hyvä ratkaisu ottaa kimppataksi. ei tuu kalliiks. Ja kesällähän sieltä pääsee fillarilla yhdellä polkaisulla keskustaan. Viikolla ei taida tulla bussia kuin 0.10 lähtevä keskustasta pois päin ja sitten sama auto takas keskustan suuntaan noin yhden aikaan, ainakaan silloin kun itse asuin lähiössä. Ja viikolla ei tuolla yhden tietämän bussilla keskustaan tullessa pääse sitten enää eteenpäin ennen neljää. Viikonloppuna kyllä. Nosti aikanaan kyllä ainakin omaa kynnystäni lähteä keskustan kapakoiden ja vv:n viikkokeikoille, kun pois piti kuitekin lähteä joko 0.10 bussilla, jolloin keikat eivät yleensä ole vielä loppuneet, tai vaihtoehtoisesti rypeä kapakeissa neljään asti. Nykyään ei pahemmin häiritse, kun asun tammelassa. Kyllä täältäkin vv:lle polkee, vaikka se onkin "väärällä" puolen keskustaa. :) Ainoa mitä tuo sijainti tosiaan rajoittaa, on sellaista "vahingossa" paikalla piipahtamista, mitä tulee keskustan kapakoiden suhteen harjoitettua. Samoin muukaan yleisö löydä "vahingossa" paikalle. Hyvä menohan tuolla pääsääntöisesti on silti. Piis |