Aihe: Tärkeä tiedotus pukeutumisesta: minari bongattu, kevät tulee
1 2
Joees
28.03.2007 17:27:00
Mikä se muoti nykyään on sitten?

En mä tiiä. Mulle muotia on se mitä mä nään liikaa...

Noita pillifarkkuja näkyy aivan liikaa. Ei siinä, toisille ne sopii(harvoille) ja toisille taas ei. Mut tää onkin mun mielipide.
Mut ei tästä tän enempää, jooko?

En jaksanut tänään lähteä tallustelemaan. Kaunis ja lämmin keli on kyllä.
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi.
Lesko
28.03.2007 18:20:00
Noita pillifarkkuja näkyy aivan liikaa.

Miksi, voi miksi laitoit minut oksentamaan... no ei... en vaan lämpee pillifarkkuihin, mutta eipä tuo ihmikstä pahenna =)
"Mitä takoittaa groove?" "Sen voi parhaiten selittää kahdella sanalla, Led Zeppelin "
Dj.Dumbass
28.03.2007 19:14:42 (muokattu 29.03.2007 15:19:14)

Noita pillifarkkuja näkyy aivan liikaa.

Joo, niitä on liikaa. Ylhäältä matalat ja alhaalta leveät ni sitten on bueno!

Edit: Minari myöskin bongattu tänään!
Koha ei nyt vaan sattuis Juhaa leukaan...!
Lesko
28.03.2007 19:50:44
Joo, niitä on liikaa. Ylhäältä matalat ja alhaalta leveät ni sitten on bueno!

daa daa komp !!
"Mitä takoittaa groove?" "Sen voi parhaiten selittää kahdella sanalla, Led Zeppelin "
-Cale
28.03.2007 20:12:30
Kyllä pillifarkut on hienot jos ne sopii, mutta niinkuin todettu niin harvoilleppa ne sopii. Tytöille kyllä mielestäni paremmin kuin pojille. En sitten tiedä mistä se pillifarkkujen raja vedetään, mutta olettaisin että Leviksen 501:set luokitellaan myös niihin? :) Kyllähän nuokin esim. bootsien kanssa sopii vallan mainiosti. Mutta mutta, makuja on moneen lähtöön. Onhan trumpettihousutkin hienoja ettei sillä, itse vaan alan olemaan vähän kyllästynyt niihin, ja voisin steriloida itseni ostamalla kireät pillifarkut jotka puristavat pallit surkastuneiksi.
stickyfinger
30.03.2007 13:40:27
En sitten tiedä mistä se pillifarkkujen raja vedetään, mutta olettaisin että Leviksen 501:set luokitellaan myös niihin? :)

Elä kehtoo, eihän mitkään 501:set ole totellakaan mitkän pillit!!
"I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin
Dj.Dumbass
30.03.2007 14:28:09
Elä kehtoo, eihän mitkään 501:set ole totellakaan mitkän pillit!!

NII, ne on muuten vaan ihan hirveät ja kammottavat...
Koha ei nyt vaan sattuis Juhaa leukaan...!
Kosminen
30.03.2007 16:01:01

Täälähän meinataan varsin lipsua aiheesta... Viime päivinä on minihameet piileskelly ainaki mua.
arancia
30.03.2007 18:18:07
Täälähän meinataan varsin lipsua aiheesta... Viime päivinä on minihameet piileskelly ainaki mua.

Ensi viikoksi on ainakin tänne päin Suomea lupailtu ilman viilenevän jopa pakkasen puolelle, joten eivätköhän minihameet taas hetkeksi vähene katukuvasta. Mä en kyllä ihan oikeasti ymmärrä sitä, kun porukka viilettää tossa +10 asteisessa ilmassa t-paita päällä.
NRider
30.03.2007 22:40:29
Mä en kyllä ihan oikeasti ymmärrä sitä, kun porukka viilettää tossa +10 asteisessa ilmassa t-paita päällä.

Kyllähän se aurinko lämmittää nytkin jo hemmetisti ja sitten siinä on se, kun on karaistunut ja tottunut kylmään, niin 10 astettakin tuntuu t-paitakeliltä. En itsekään palellut yhtään, kun olin keskiviikkona t-paidalla ulkona. Olin tosin liikkeessä koko ajan.

Olihan se nyt arvattavissa, että ilmat kylmenevät vielä reilusti. Harmi sinänsä, mutta ehtiihän niitä hamosia bongailla myöhemminkin vielä. :)
Joees
30.03.2007 23:00:57
Kyllähän se aurinko lämmittää nytkin jo hemmetisti ja sitten siinä on se, kun on karaistunut ja tottunut kylmään, niin 10 astettakin tuntuu t-paitakeliltä. En itsekään palellut yhtään, kun olin keskiviikkona t-paidalla ulkona. Olin tosin liikkeessä koko ajan.

Olihan se nyt arvattavissa, että ilmat kylmenevät vielä reilusti. Harmi sinänsä, mutta ehtiihän niitä hamosia bongailla myöhemminkin vielä. :)

Siinä on vaan se, että kun lunta vielä kuitenkin löytyy maasta vaikka olisikin +10. Se voi äkkiseltään heittää flunssan jos käy urheilee liian vähissä kuteissa.
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi.
S3k7u
01.04.2007 15:45:52

Aah... Taas niitä minari mimmejä pääsee kattomaan :)
Rocco_Longfella
01.04.2007 17:55:11
Olisikohan ollut toissavuoden ilosaaressa kun käytiin raxissa syömässä, ettei tarvitse tuhlata aikaansa sitten festarin aikana syömiseen. Enivei, tottakai siellä oli joku italialainen (tjms) nuori kaunotar, jolla oli niin lyhyt hame, että pakaroiden alareuna vilkkui aina välillä.
Vähän jäi kyllä nälkä (ja maha tyhjäksi, eheheh...) kun ei pystynyt keskittymään syömiseen.
Täydellisimmässäkin naisessa on 150g paskaa.
Räkkipeli
05.04.2007 11:04:46
Ompa ihmiset vietävissä.
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)