aavee 30.12.2003 15:12:09 (muokattu 30.12.2003 19:13:41) | |
---|
eli omistaako kukaan harley bentonin sähkökitaraa(HBL400cs tai HBL400bk molemmat ovat les paul feikkei),ja harley bentonin 40wattista(HB-40r) vahvistinta kitaralle? meinaan hankkia ne saksasta (thomannilta) ja tarviin vähän tietoa.. onko ne hyviä hinta laatu suhteltaan? ja kaikkea muuta tietoa niistä.
-aavee- ne tulis maksaa n.300e...ja alottelijalle ne on kamat on varmaan ihan sopivat kamat |
Aerodactev 30.12.2003 15:35:28 | |
---|
Kaksi sanaa: Säästä parempaan. |
Härski 30.12.2003 15:58:21 | |
---|
Kaksi sanaa: Säästä parempaan. Kaksi sanaa: Juuri näin. |
Kitaranraiskaaja 30.12.2003 16:12:15 (muokattu 30.12.2003 16:12:51) | |
---|
Kaksi sanaa: Tsihih, hölömöä! EDIT: Nauroin väärin. Aerodactev: "Niin, se on Kitaranraiskaaja, maailman kovin jätkä heti Turbo Terminaattorin, Ian Andersonin, Meidän iskän ja JDruidin jälkeen" JESTANPOO! |
Lord of the strings 30.12.2003 17:38:34 | |
---|
Kaksi sanaa: ÄLÄ OSTA "Kaikki kuolee aikanaan... Paitsi tietysti Rock'n'roll"
-Kalkkuna |
Lord of the strings 30.12.2003 17:38:49 (muokattu 30.12.2003 17:39:18) | |
---|
Toiset kaks sanaa: Paljon Maksaa "Kaikki kuolee aikanaan... Paitsi tietysti Rock'n'roll"
-Kalkkuna |
Aksu89 30.12.2003 17:54:00 | |
---|
Sanonpa minäkin kaksi sanaa; Kadut vielä Lihamestarin sanoin;
"Entä muuta ?" |
Humputtaja 30.12.2003 21:23:40 | |
---|
Olen itse tutustunut k.o Bentonin tuotteista n.1000 fim arvoiseen elektroakustiseen ,jonka studio/äänialanukko osti Thomannin vierailureissultaan. Soundi oli hyvä ja kitara oli hyvä viimeistelyltään,mutta tämä kitaranostaja oli päässyt myymälän 10 kitarasta valitsemaan mielestään parhaimman itselleen. Eli näissä kitaroissa on yksilökohtaisia eroja odotettavissa esim.nauhojen viimeistelyjäljessä jne...Parhaat ostoksesi tekisit kylläkin paikan päältä kokeilemalla,mut hinta-laatu-hupisuhde on kohdallaan ja kyllä näillä aloittelija ja harrastajakin pärjäilee. Thomannin omista t-boxin lavamonitoreista voin kertoa sen verran,että kun ne ovat kasattu pa-elementeistä ,niin vaikka niistä cd-musiikki soundaa hifiltä,niin ongelmia tulee kierron kanssa jo tosi pienillä volyymeillä. Jos/kun laulaja haluaa monitorista itseään kuunnella ja tämä on henk.koht testattu shure 58-laulumikillä . Oli nimittäin tässä kerran mahdollisuus vertailla 3:a eri lavamonitorimerkkiä ja näissä oli tuo kiertokynnys tosi alhainen... Jokatapauksessa Thomannin kanssa oon tehnyt hyviä kauppoja teen tulevaisuudessakin, sillä muusikko on köyhä ja ostaa sieltä,mistä edullisimmalla saa ..... |
Paddle 30.12.2003 21:24:55 | |
---|
Tässä vähän useampi sananen: Olen nähnyt ihan kelpoisia Harley Benton-kitaroita, jotka ovat mikkienvaihdon jälkeen aivan loistaviksi kitaroiksi, mutta olen myös nähnyt täyspaskoja, puolen vuojen ikäsiä harley bentoneita. Kaula on vinossa ja mikit surisee hirviästi. Harley Bentonin halpisakustisista on vain hyviä kokemuksia (kahteen olen päässyt käsiksi.) |
TheWickerMan 30.12.2003 22:18:20 | |
---|
Kysytki vielä hinta/laatu suhdetta... "Vittu, kaikki on joskus aloittelioita" - Lord of the strings |
superfly 30.12.2003 22:33:20 | |
---|
Tässä vähän useampi sananen: Olen nähnyt ihan kelpoisia Harley Benton-kitaroita, jotka ovat mikkienvaihdon jälkeen aivan loistaviksi kitaroiksi, mutta olen myös nähnyt täyspaskoja, puolen vuojen ikäsiä harley bentoneita. Kaula on vinossa ja mikit surisee hirviästi. Harley Bentonin halpisakustisista on vain hyviä kokemuksia (kahteen olen päässyt käsiksi.) Missä sä noita noin paljon olet päässyt testailemaan? Harppu on alaston piano |
Mimi 31.12.2003 10:30:51 | |
---|
Jos et pääse itse/jonkun kokeneemman kanssa koklaamaan noita kamoja niin ei kannata ostaa sikaa säkissä... en sano enempää... "Jos oikeutta enemmän vain nähdä saan, voin verhoutua vaikka lumenvalkeaan. Mutta jos maailma jatkaa pimeän matkan taivallusta, ylläni on surupuku, ja surupuku on musta..."
NOMEN EST OMEN |
SURf 31.12.2003 10:36:11 | |
---|
Missä sä noita noin paljon olet päässyt testailemaan? En tiedä missä Paddle on testaillut mutta esim. Varkaudessa voi koeajaa aika monta HB:tä kertavierailulla paikallisessa kirppis-liikkeessä. Oma kommentti (taas kerran) HB:stä: itselläni on yksi hyvä yksilö (stratokopio) joka ei kaivannut kuin mikkivaihdoksen, soi nätisti ja istuu lapaseen hyvin. Ainoa mitä kaipaan on jumbonauhat... Get a haircut and get a real job. |
Serkkupojalla on, isäukon ystävällä on, jollain pändikämpällä oli jne. Kyllä näitä löytää ku jaksaa ettiä. |
Emplate 31.12.2003 14:10:10 | |
---|
Minullakin on HB:n strato-kopio ja kyllä se nyt ihan hyvin tällaselle harrastelijalle kelpaa. Lisää ahdistustasi - http://www.stoi.tk |
Halenism 31.12.2003 19:17:20 (muokattu 31.12.2003 19:18:41) | |
---|
Itse ostin 30ellä mikitetyn akustisen, joka oli käynyt kaulankorjaus-remontin, joten en tiedä onko se alkuperäisessä kunnossa vai paremmassa, mutta voin sanoa ainakin tuon yksilön olevan hyvä soittaa. Ääni on (halvasta materiaalista johtuen?) aika ohut, mutta muuta vikaa on vaikea löytää. Ja saahan tuon tosiaan kiinni vahvistimeen jos haluaa naapurit herättää. Hyvässä yksilössä on hinta/laatu kohdallaan, mutta varmasti niitä on vituilleen tehtyjäkin kitaroita. Älä tuomitse ennen kuin olet itse nähnyt..(tämä koskee lähinnä muita foorumisteja) Pah... |
Jani The Rock 01.01.2004 00:45:50 | |
---|
Joopajoo, mutta omistaako kukaan Harley Davidsonin tuotteita? Lowriding appeals to bad dudes. |
heavy 01.01.2004 01:02:02 | |
---|
tosiaan mikin vaiholla harley bentonissaki vois olla jotain tolkkua mulla on tällänen rr kopio (valitettavasti) ostaessa näytti ihan mukavalta tai no ainaki hinta näytti nyt on niin perkeleen ruman näkönen että pakkohan toi on jossain vaiheessa yrittää kaupata jonnekki, joten suosittelen säästämään vielä ja ostamaan vaikka oikeen LP:n tai jotai i don't give a fuck if you hate me |
Xebeche 01.01.2004 01:04:49 | |
---|
Joopajoo, mutta omistaako kukaan Harley Davidsonin tuotteita? Minulla oli joskus sitä dödöä. Enpä erityisemmin pitänyt. Tätähän sinä tietysti tiedustelit, eikö niin? Puhu vertauksin sokeille / Kivin, kepein kopeille / Sanoin suorin sioille / Pienin muodoin suurisuille. |
Hotakainen 01.01.2004 01:09:53 | |
---|
Joopajoo, mutta omistaako kukaan Harley Davidsonin tuotteita? Omistin pappa-tunturin, kunnes työnsin sen Jani The rockin perseeseen, koska jani the rocck tunuu niin hyvältä. Huora! Kuraperse! |