Jalmar 29.03.2007 00:35:28 | |
---|
mulla soittimena motif es8, millaista kokoonpanoa suosittelette ulkoiseen äänentoistoon. |
U.Honey 29.03.2007 03:55:00 | |
---|
Mitä tarkoitat ulkoisella äänentoistolla? My name is Baron, U.Honey Baron. |
Leikari 29.03.2007 10:00:51 (muokattu 29.03.2007 10:01:20) | |
---|
Line-array -kaiutinsysteemi & vahvistin tehoa tuulensuunnan mukaan tarpeeksi, että kuuluu takapenkkiinkin ;-P |
aaro 29.03.2007 12:51:56 | |
---|
Paras synavahvistus vois olla joku kokoalue aktiivikajari, vai kuinka? Ite päädyin kyllä kokonaiseen leem PA-pakettiin(100W) kun on tarkotus myös lauluja vahvistaa ja myöhemmin ehkä rumpukonetta, tosin kauhean "portable" tuo ei ole... Jos olisin tarvinnut pelkälle synalle vahvistuksen niin olisin päätyny varmaan 100W aktiivikajariin. |
Paras synavahvistus vois olla joku kokoalue aktiivikajari, vai kuinka? Ite päädyin kyllä kokonaiseen leem PA-pakettiin(100W) kun on tarkotus myös lauluja vahvistaa ja myöhemmin ehkä rumpukonetta, tosin kauhean "portable" tuo ei ole... Jos olisin tarvinnut pelkälle synalle vahvistuksen niin olisin päätyny varmaan 100W aktiivikajariin. mullon muovikuoriset t.box -aktiivikajarit (mallimerkintää en muista) - ei tarvii monona vetää. Pikkumikseriin saa pari synaa, modulin ja tarvittaessa konerumpuosaston eteenpäin välitettäväksi silloin kun on tarpeen. Bändisoitossa ollut riittävän tasokas äänentoisto. teholuokan sitten valitsee oletettavien käyttötilanteiden mukaan - huolehtii vaan että volumea piisaa tarvittaessa soittaa rumpalin yli - 100w neljään ohmiin on liian vähän - tuplasti tehoa tuohon on asiallinen lähtökohta kotisoitteluissa paras ratkaisu aktiiviset studiomonitorit - jollain behringer/tannoy -linjalla pärjää ellei ole mitään kunnianhimoisia äänitystarkoituksia monitoroitavaksi |
Jalmar 29.03.2007 17:01:40 | |
---|
Kiitos teille. Pääasiassa hain tietoa kaiuttimista eli mitkä hyväksi koettuja. Varmaan jotku genelecin aktiivikajarit on ihan hyvät. Nuo mun vanhat äänenpukkaajat tahtoo särkeä ylä-äänet. Eli siis pitäs käyä kaupas ja halu ois ostaa hinta&laatusuhteeltaan järkevä kokonaisuus. |
Leikari 29.03.2007 17:54:14 | |
---|
Kiitos teille. Pääasiassa hain tietoa kaiuttimista eli mitkä hyväksi koettuja. Varmaan jotku genelecin aktiivikajarit on ihan hyvät. Nuo mun vanhat äänenpukkaajat tahtoo särkeä ylä-äänet. Eli siis pitäs käyä kaupas ja halu ois ostaa hinta&laatusuhteeltaan järkevä kokonaisuus. kotioloihin genelecit on enemmänkin kuin hyvät - - ellei äänitys ja miksaaminen ole tärkeätä vaan tarkoitus on käyttää pelkästään synan äänen toistamiseen niin kannattaa pohtia sitäkin, että millaista soundia haluaa kuunnella ja onko monitorikaiuttimen tarkkuus se tärkein valintaperuste. liian heikkotehoinen aktiivikaiutin tai vahvistin/kaiutin -yhdistelmä johtaa helposti äänen särkymiseen so. yliohjaamiseen sekä vahvistimen sisäänmenossa että liikarevitykseen vahvarin osalta - - säröä pukkaa molemmissa. se tietysti genelecissä on, että varmasti ei ole huono - mutta jos hommaa "alkaen" mallin niin onko varmasti riittävän tehokas ... kannattaa testata itse eri ratkaisuja tuonkin hintaisissa laitteissa |