hollmi-5 28.03.2007 21:43:56 | |
---|
Eli punaleimaiset ovat ihan kelpo kamaa... Minulla on ollut kaksikin punaleimaista virveliä. Mielestäni ne olivat vuodelta -78 ja -77 molemmat surkeita hw:n ja soundin suhteen (onko muita kriteerejä virvelin laadulle?). Jos ennen tuota on tehty mustalla T-badgella, niin minulle se on uutinen. Ne tuon punabadgen jälkeiset ovat parempaa laatua ja jonkin aikaa taisi sitten Swinkut olla poiskin, kunnes jälleen ne tulivat. Entistä huonompina. |
Jupi57 28.03.2007 21:52:08 | |
---|
Eli punaleimaiset ovat ihan kelpo kamaa... Minulla on ollut kaksikin punaleimaista virveliä. Mielestäni ne olivat vuodelta -78 ja -77 molemmat surkeita hw:n ja soundin suhteen (onko muita kriteerejä virvelin laadulle?). Jos ennen tuota on tehty mustalla T-badgella, niin minulle se on uutinen. Ne tuon punabadgen jälkeiset ovat parempaa laatua ja jonkin aikaa taisi sitten Swinkut olla poiskin, kunnes jälleen ne tulivat. Entistä huonompina. Sinähän huorittelet kuin entistä tyttöystävää. Mitä sitten vaikka oletkin soittanut Tamoilla? |
Mitä sitten vaikka oletkin soittanut Tamoilla? Entisistä tyttöystävistäni puhun kauniisti. Huonoista entisistä rummuista ei ole hyvää sanottavaa. Tamalla on paljon hyviä rumpuja nyt ja yhtiön historiassa. Nuo punaisella badgella varustetut ovat virveleiden suhteen heikko esitys. En nyt oikein ymmärrä, mitä Jupi57 ajaa takaa? Tuossa olisi kuvaa noista ensimmäisistä Swinkuista. Yhtiön historian mukaan ne ovat ensimmäiset Swingstarit. Punainen T-badge näkyy olevan noissa. Noita tehtiin vielä 80-luvullakin. http://www.tama.com/history/history_detail.asp?i=17 |
Jupi57 28.03.2007 22:44:01 (muokattu 28.03.2007 23:29:24) | |
---|
Kuva ei ole vuoden 1974 esitteestä, huomaa "Jet Black Available in 1981" ja tuossa kuvassa on alunperin royalstarin virvelin kruunaukset. Ensimmäisissä oli 3 uraa kyljessä. En nyt oikein ymmärrä, mitä Jupi57 ajaa takaa? Olen jutellut noista Swingstarin virveleistä muutaman ammattilaisen kanssa, ja HEIDÄN mielipiteensä on, että mattokoneiston väsymiseen suurin syy on täydellinen huollon (lue öljyämisen) puute. Itse olen vaihtanut sekä noihin vanhoihin, että uusiin nimenomaan nostokoneistoja, jotka on onnistuttu vääntämään vaikka mille mutkalle. Siis, olisiko niin, että nuo Swingstarit ovat alunperinkin halvan hinnan vuoksi suurimmaksi osaksi päätyneet aloitteloijoille. Muuten ei voi ymmärtää nostokammen vääntämistä yli horisontin. Itse olen saanut siedettävän soundin vanhaan (siis 80-luvun) Swingstariin, mutta herkkyys kärsi kalvovalinnallastani. Hollmin ja muiden kanssa olen yhtä mieltä siinä, että ehh... kalvovalinnallalla voi vaikuttaa asiaan, mutta... ...tilasin ja sain noita vanhalla 6,5 cm ruuvivälillä olevia nostokoneistoja vielä ja halvalla.. |
hollmi-5 29.03.2007 10:37:06 | |
---|
Kuva ei ole vuoden 1974 esitteestä, huomaa "Jet Black Available in 1981" Huomasin, mutta en ole muunlaisia vanhempia swinkkuja nähnyt. Jos olet, niin kaiva kuva esiin. Nostajat minulla pelasivat, mutta lugit ratkesivat kireälle viritettäessä. |
Sitruunaako 09.05.2007 22:00:27 | |
---|
|
Bacchus 09.05.2007 22:23:57 | |
---|
Anti-Matter Manifesto |
Tindrum 09.05.2007 23:30:38 | |
---|
Nyt on osat hankittu kohtuullisella hinnalla... Mistäs noi lugit on hommattu? m©
Tiina Lymi on ihana. |
Sitruunaako 10.05.2007 09:21:02 (muokattu 10.05.2007 09:32:02) | |
---|
Markkuliini myi timbaleena käytetyn mapexin snaren, josta sitten purin osat. Ja valuvanne sattui olemaan juuri sopivasti myynnissä työpaikkani lähellä, niin kävin poistamassa sellaisenkin tuohon. Ja lopuksi hakkasin nuo kumiosat, että mikään metalliosa ei osuisi puuhun. |