Aihe: tauski sinä vain soinnut
1 2 3 4
WanhaWetäjä
30.12.2003 18:47:03

No niin poijaat, tietsikat kiinni ja lähipubiin vetämään henkeä ja miettimään seuraavaa jutun aihetta...

Mun mielestä tässä näkyy selkeesti tän alan arvojärjestys;ns. omasta mielestään kovat jätkät(yleensä amatöörit) pitää meitä ammatti"humppaspedejä" pilkkanaan,mutta näinhän se on aina ollut,eikä se siitä miksikään muutu,ja onko niin väliksikään?

Notta menkääpä te Hesan "jazz"spedet(=pellet) sinne paikalliseen baariin pitämään vaan sitä keskinäisen kehumisen kerhoanne,perustakaa niitä ristuksen kovia bändejänne siellä,aikaahan teillä siihen on,kun ei tarvi (humppa)keikoilla käydä,vai mitä ??

Ja Manseen sitten keikalle....................
mä tuun varmasti sitten vaikka ton Reino Wihtori(?)Piuhan kaa teitä diggaileen;-)
Silimät pyöreinä,lähes itku kurkussa Teidän suvereenista osaamistanne/lahjakkuuttanne ihaillen poistumme tyytyväisinä paikalta hokien:"oli ne NIIN kovia,oli ne...."
Mynthor
30.12.2003 19:38:58
Täällä ei rähistä. Tauski sinä vain soinnut-keskustelun tarkoituksena on löytää yhteinen pop-torin hinnoittelema huokea sävel.
Eripuraan ja Ärripurriin suosittelen Tauskin ja Virpin duettoja.

Hyvä Sperde, tervetuloa!
Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat.
Jami
30.12.2003 20:24:38

Tapellahanko täälä? Moon luullu jotta se on mun ja koneveivarien yksinoikeus. Mutta on täällä näköjään muitaki yhtä tyhmiä.

Kuuntelin siinä isäbaronin musanäytettä. Esittelys sanothan jotta tanssimuusikko. Ja sitte tuloo niin standardijatsia ku ikää vaa voi. Tuallaaset olis härmäs saanu turphansa. Pukkilansaares ne on perinteesesti heitetty jokehen. Sitte ku note ja fuzzy ootta eres kerran uinu kyröönjoes niin ootta oikeutettuja arvostelemahan ja arvioomahan humpan vetäjiä. hähähähäh.

Oon muutamis häis päässy laulamaan morsiusparille tuon tauskin biisin. Toki sitä muillakin keikoilla on veivattu mutta häis se istuu oikeen hyvin. Kyllä siinä on ollu vähä usiemmankin häävierahan silmäs tippa ku ovat biisin sanomaan ja säveleeseen syventyneet. Ei oo mun laulutaitokaa häirinny. Jotta heti ku jatsisoinnuulla tuahon pääsettä niin mäkin rupian Tauskia haukkumahan.

Tana ku pääsin vielä tänävuonna eres kerran sanomahan. hähähähääh.
Aharistaa. Tämä saatanan lakeus. Ei sen vertaa puuta jotta sais ittensä hirtettyä.
Fuzzy Boner
30.12.2003 20:35:27 (muokattu 30.12.2003 21:36:14)
R.W.Piuha: MIKÄ sä oikeen luulet olevasi,Fuzzy????Ite väännät jotain vitun taidehumppaa musanäytteeks???Toi sun humppaspede-nimittelys on jo sen luokan henk.koht. vittuilua että siitä vois jo suuttua...

Eikö kasetti kestä setä? Sähän täällä tunnut aina provosoituvan...
Tota "Vitun taidehumppaakaan" et tuntunut tajuavan...

Teoria II... Ei kai täällä nyt koulunkäynnillä aleta brassailemaan. Sua tyyppinä täällä naureskellaan eikä sitä jos soitat tanssibändissä.
Eiköhän meistäkin moni ole niitä kehiä kiertänyt... Plus aika paljon muitakin kehiä...

Sä ja sun "kaveris" selkeesti luulette että jotkut teinipojat jotka on keksiny bebop-skaalan eilen, täällä sulle vittuilee... Eiei.. saatatte olla väärässä jos niin luulette.
"hesan jazzspedejäkään" me ei taideta olla. Spedejä varmasti kyllä.. jaksetaanhan me tähänkin kommentoida.

Aika hyvin on provosointi onnistunut. Sun pitäis Piuha vaan ymmärtää että täällä saattaa myös olla muitakin jotka tekee täysin ammatikseen pelkkää musiikkia..Enkä puhu nyt vain omasta puolestani..

Eli jos sä ammut johonkin asiaan jotain sinnepäin, ilman ajatusta; mutta vihaisesti, niin tulee täyslaidallinen takaisin.

WETÄJÄ: Mun mielestä tässä näkyy selkeesti tän alan arvojärjestys;ns. omasta mielestään kovat jätkät(yleensä amatöörit) pitää meitä ammatti"humppaspedejä" pilkkanaan,mutta näinhän se on aina ollut,eikä se siitä miksikään muutu,ja onko niin väliksikään?

Päinvastoin- Mä en tässä TODELLAKAAN lähde yleistämään ketään, henkilökohtaisesti vaan "pidän pilkkanani" yhtä nimimerkkiä (tai kahta, jos oottekin sama tyyppi, taidatte muuten olla) aivan sama soitatteko humppaa tai klassista tai jazzia tai ihanmitävaan.. Jaa miksi mä pidän pilkkanani? No, lukekaa nyt noita juttuja.. Kuulostaa niin katkeroituneelta tyypiltä että meinaa kakat tulla lahkeista ku naurattaa toi negatiivisuus.. Voin vaan kuvitella mistä se juontaa juurensa.

Toisaalta; Ottaahan se koville kun on II-teoriat suoritettu ja joku "räkänokka" haukkuu humppaspedeksi.

Täähän on (ainakin mun mielestä) tommosta nahjailua ja vähän tuntuu olevan riitaa siitä, kuka on kuka. Hei pojat, me ollaan netissä. Täällä voi kukavaan olla kuka vaan. Aattele jos sä keski-ikäinen(?) äijä tappelet täällä jotain 14vuotiasta wanna-be-herbiehancockkia vastaan...

Ei tainnut muuten Piuhalla olla, mihin tarttua; niin sitten tartuttiinkin jo FuzzyBonerin musanäytteeseen. HOHO. Eli sekin sketsi osui ja upposi!
Haastankin sut laittamaan oman näytteen framille ja heti. Saat nähdä etten mä eikä kukaan muukaan "meistä" tule sitä haukkumaan; katsos setä: musa on musaa.Ei mitään hiton luokittelua.

Oon tainnu osua suhun aika arkoihin paikkoihin. auts.

Ja Manseen sitten keikalle....................
mä tuun varmasti sitten vaikka ton Raija Wihtori(?)Piuhan kaa teitä diggaileen;-)
Silimät pyöreinä,lähes itku kurkussa Teidän suvereenista osaamistanne/lahjakkuuttanne ihaillen poistumme tyytyväisinä paikalta hokien:"oli ne NIIN kovia,oli ne...."

Yleensä te ootte kyllä lähteneet hymyissä suin meidän keikalta kertut kainalossa. Mitä jos ME ollaankin niitä humppaspedejä jotka teitä vähän vie pyörryksiin, turikset?

-Fuzzy "baroninpoika" Boner-
My name is Baron, Fuzzy Baron
Jabbe
30.12.2003 20:41:38
Kiva kun jaksatte tapella...
My name is Baron, Jabbe Baron.
M.i.k.key
30.12.2003 20:56:29
No kylläpä täällä lähti tapahtumaan! Tauski-killalle on selkeästi ollut tilaus, koska tälläisiä agressioita on päässyt syntymään. Jos pohjalla kenties kytee pieni jatsiahan mäkin olisin halunnut soittaa-aatos niin tauskikillan hauskanpito ja keskinäinen selkääntaputteluhan nuo "ammattihumumiehet" ajoi talviuniltaan.

Nyt en valitettavasti ehdi enempää tässä eri osapuolien kommentoihin antamaan vastineita, mutta odottakaas kun tuun yöllä himaan!
My name is Baron, M.i.k.key Baron
Notefix
30.12.2003 22:10:54

Ajattelin jo rauhoittaa tilannetta, mutta wanha wetähäjän pisti ihan tunteella, joten sekaan vaan.

Lähinnähän tuo alkoi siitä, että nimimerkki rw piuha rupes tylyttämään fuzzyn musanäytteestä, ilman mitään loogista syytä...Sitten alko tuolla jotain ihme pätemistä suoritetuilla kursseilla yms...mitäs tuollaiseen pitäis vastata? "kyllä herra humppamuusikko, olet todella vanha ja parempi kaikessa, saanko lisää viisaita ja kokeneita kommenttejasi"

omasta mielestään kovat jätkät(yleensä amatöörit) pitää meitä ammatti"humppaspedejä" pilkkanaan

Emmä pidä ketään pilkkanaan, paitsi jos joku kirjoitus antaa siihe aiheen. Lähinnä vaan ihmetyttää tuo katkeruus...ja se että porukka on niin tupes. Ja nöyrä paskapoppari tässä itte oon.

Notta menkääpä te Hesan "jazz"spedet(=pellet) sinne paikalliseen baariin pitämään vaan sitä keskinäisen kehumisen kerhoanne

Mistä sä "hesan jazz-muusikot" tähän sait? ei kai niistä mitään ole puhuttu. Enkä mä ainakaan kehu, jos ei ole aihetta.

Teidän suvereenista osaamistanne/lahjakkuuttanne ihaillen poistumme tyytyväisinä paikalta hokien:"oli ne NIIN kovia,oli ne...."

Juu, mä olen jopa poistunut juuri nuo lauseet mielessäni muutaman mnettiläisen soittoa kuullessani, tunnustan!!
Nimeni on Baron, Notefix Baron
Notefix
30.12.2003 22:12:12

Sitte ku note ja fuzzy ootta eres kerran uinu kyröönjoes niin ootta oikeutettuja arvostelemahan ja arvioomahan humpan vetäjiä. hähähähäh.

Älä nyt Jami sinäkin! joudutaan vielä juopottelemaan kuitenkin yhdessä :)
niko
30.12.2003 23:33:00
Painikaa!

Jos jossakin painitaan, niin minä oon messissä. Vaikka ei lähe humppa eikä tsääz. Alle satakiloiset ja muut keuhkotautiset painivat roomalais-kreikkalaisesti, myö aikamiehet vapaan säännöillä. Jami voi toimia tuomarina.
Tämähan maistuu aivan paskalle. Ja lisäksi tässä on joku outo sivumaku.
Vilhelmus
30.12.2003 23:38:25

Alle satakiloiset

Perkule, en tavottanut vielä joulunkaan ansiosta, mutta pyrin ylittämään rajan ennenkuin paini alkaa.
Now he knows his father betrayed, Now his wings turn to ashes to ashes his grave.
Burning Winter The Coveralls
Jami
31.12.2003 01:09:25

Älä nyt Jami sinäkin! joudutaan vielä juopottelemaan kuitenkin yhdessä :)

Mä en koskaa joudu juopottelemaan. Kyllä se on aina että SAAN juopotella (jos vaimo sallii). Ja mikäs sen mukavampaa musan ja hyvän seuran kera. Mutta silti herkuttelen ajatuksella teidän uimareissusta. Ota fuzzy mukahan niin kokeellahan tuos lapuanjoes. hähähääh.

En mä oikein tiedä mistä täällä tapellahan mutta kyllä siihen ny vähä pitää saada sekaantua. Vaikka eres niinku pikkupoikana ku pistelin tappelupukaria kumpaaki haarukalla polovehen. Että veres on sekaantuminen.

Tuo Pukkilansaares jokehen heitto on muuten totta, Jan Rode oli muuttanu tyyliänsä joskus 60-luvun lopus tai 70-luvun alus rokiksi ja rumpalilla oikein tuplabasarit. Jokehen ne heitettihin rumpuunensa kaikkinensa. Täälä soitetahan tankua.
Aharistaa. Tämä saatanan lakeus. Ei sen vertaa puuta jotta sais ittensä hirtettyä.
R.W. Piuha
31.12.2003 01:15:43
No perskutarallaa,tästähän kehkeytyi ihan mukavat turinat,ehkä hieman asian vierestä;-)

Painimahan en lähäre vaikka onkin tuo sata kg rikki...

Mitä tulee noihin musanäytteisiin.......sekvensseriohjelmat ovat ihan kiva keksintö,vai mitä Fuzzy???

Se on kuitenkin vähä eri asia meillä kitaristeilla kun sitä skittaa joutuu SOITTAAN,joka äänen joutuu TUOTTAMAAn,ei siinä paljon vermeet auta HOH HOH HOH !!!!!!!Vaihda kuule se haitarisaundi siihen vibesiin,niin kuin olit suunnitellut,tai pistä oikeen urku peliin,jos se sitten kuulostas vähän paremmalta/aidommalta??Helppoa,eikö totta???

Mun narsismini ei ole vielä sillä tasolla että mun pitäs esitellä sitä julkisesti jollakin palstalla musanäytteen kera...

Ja kaverit sitten kehuis kilvan,ei stana pojjaaat;-((
M.i.k.key
31.12.2003 02:33:35
MIKÄ sä oikeen luulet olevasi,Fuzzy????Ite väännät jotain vitun taidehumppaa musanäytteeks???

Nythän mä hokasin että tässä ei taidettu tunnistaa alkuperäistä kappaletta!
M.i.k.key
31.12.2003 02:40:01
Painimahan en lähäre vaikka onkin tuo sata kg rikki...

Pitäydytään ihan tämän palstan puitteissa, ei lähretä painimaha

Mitä tulee noihin musanäytteisiin.......sekvensseriohjelmat ovat ihan kiva keksintö,vai mitä Fuzzy???

Tässä olet oikeassa, niillä voi tehdä hyvää musiikkia helposti.

Se on kuitenkin vähä eri asia meillä kitaristeilla kun sitä skittaa joutuu SOITTAAN,joka äänen joutuu TUOTTAMAAn,ei siinä paljon vermeet auta HOH HOH HOH !!!!!!!
Mun narsismini ei ole vielä sillä tasolla että mun pitäs esitellä sitä julkisesti jollakin palstalla musanäytteen kera...

onko vika ihan varmasti tuossa narsismissa?

Vaihda kuule se haitarisaundi siihen vibesiin,niin kuin olit suunnitellut,tai pistä oikeen urku peliin,jos se sitten kuulostas vähän paremmalta/aidommalta??Helppoa,eikö totta???
Jaa sitäkö tässä haettiinkin, sori mä oon väärinymmärtänyt!
U.Honey
31.12.2003 07:52:45
Se on kuitenkin vähä eri asia meillä kitaristeilla kun sitä skittaa joutuu SOITTAAN,joka äänen joutuu TUOTTAMAAn,ei siinä paljon vermeet auta HOH HOH HOH !!!!!!!Vaihda kuule se haitarisaundi siihen vibesiin,niin kuin olit suunnitellut,tai pistä oikeen urku peliin,jos se sitten kuulostas vähän paremmalta/aidommalta??Helppoa,eikö totta???

R.W. Piuha, odotamme innolla musiikkinäytettäsi.
My name is Baron - U.Honey Baron
Notefix
31.12.2003 09:36:37

Tuo Pukkilansaares jokehen heitto on muuten totta, Jan Rode oli muuttanu tyyliänsä joskus 60-luvun lopus tai 70-luvun alus rokiksi ja rumpalilla oikein tuplabasarit. Jokehen ne heitettihin rumpuunensa kaikkinensa. Täälä soitetahan tankua.

ei Jami, helvetti! mä pystyn sieluni silmillä näkemään tuon tilanteen...hoho!!
paavi
31.12.2003 11:40:37
Täällähän on sairrraan hyvä meininki!
I know the pieces fit
R.W. Piuha
31.12.2003 11:47:29
R.W. Piuha, odotamme innolla musiikkinäytettäsi.

Joops...saatte odottaa,täytys kaivaa noi soittokamat tuolta autotallista,ei jaksa eikä viitti eikä kiinnosta,tällä hetkellä;-(

Oon tapellut ton v...n PC:n audion kanssa,eikä vanhalla,katkeralla miehellä ole varaa ostaa toimivaa musaohjelmaa......niin joku kyseli ens vuoden keikkakalenteria,no tässä se tulee 1.1-31.12-2004 ----------------------------------------------------------------------------

Se keikoista ;-)

Mä tykkäsin sun musanäytteestä,siinä oli jotain vanhan Focus-fanin mieleen,jos nyt joku edes kyseistä bändiä muistaa/tietää.Hyvät saundit,maltillista soitantaa ilman turhaa tilutusta:-)

No voin mä tehdä sellasen uudenvuodenlupauksen(muiden ohessa) että jos saan tän stanan myllyn toimiin,niin väsään jonkun pätkän :-)
Fuzzy Boner
31.12.2003 11:56:22 (muokattu 31.12.2003 11:59:36)

Näin on.. ei tarvii osata soittaa ollenkaan.. Hitto sait mut kiinni.

Luulenpa ma että sä kuitenkin hokasit ton jutun ja nyt vaan vähän vuoden vikan päivän kunniaks tökit:)

Ja kaverit sitten kehuis kilvan,ei stana pojjaaat;-((

No mutta hitsi...Mä paan sitten narsissit kukkimaan: Mul on vaan nää kaks musanäytettä jota täällä oon vaihdellut.. Toinen seku ja toinen kännijami. Molempiin yhdistyy Jallu.
Laitan nyt toisen niin saat lisää kromatiikkaa.
hih.. Oikeesti, tasapuolisesti kaikille HYVÄÄ UUTTA VUOTTA!
My name is Baron, Fuzzy Baron
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)