steelysam 13.03.2007 22:11:36 | |
---|
stna, oon 196 ja 90 kg. Nii. Onneksi olkoon! Pitkäksi olet kasvanut! Möllisty |
Fuzzy Boner 13.03.2007 22:40:19 | |
---|
stna, oon 196 ja 90 kg. Nii. Mä oon 90cm ja Steely 196kg joten samoilla mennään... Ai että. Hauskaa että nylkkarit käy vetää pari keikkaa. Tuli jäbille mukavat vedot siinä. Phillips voi kysellä snaren paikkaa Anssilta. |
MK73 14.03.2007 10:44:58 | |
---|
mun mielestä ihan vakavasti ottaen (koska keskustelua saa kai pitää yllä?) tuo Phillipsin mukaantulo on tehnyt Totosta rennomman kuulosen bändin, ja myös herra itse soittelee paljon vähemmän kangistuneesti kun JP. Köh köh... kylläpäs yskittää ;) Oothan sä tsekannut ne vanhat (-79 ja -82) Toto-pätkät juutuubista? Mut joo, pidetään vaan keskustelua yllä. |
tyttönen 14.03.2007 20:14:23 | |
---|
TOTO? Suomeen? En oo tiennytkään...wau. |
Rypsolisti 16.03.2007 18:47:17 | |
---|
Jeeeeaaaahhh!!! Mahtavaa sanon minä, Tampereelle siis koko kaveri porukan voimin! Fender Stratocaster '62 |
Epämuusikko 18.03.2007 16:50:56 | |
---|
Rennomman?????? No, monesta toisestaan riippumattomasta lähteestä olen saanut kuulla: "en oikein voi sietää koko bändiä, mutta jos ne tänne asti tulee niin tottakai". Kai sitä itsekin. perkele kun se Policen Tukholman show myytiin jo loppuun....prklprkl. It's sounds good!
Bustard #1 |
Progressor 18.03.2007 21:38:12 | |
---|
No, monesta toisestaan riippumattomasta lähteestä olen saanut kuulla: "en oikein voi sietää koko bändiä, mutta jos ne tänne asti tulee niin tottakai". Kumma syy lähteä katsomaan keikkaa. Mitä järkeä on maksaa sellaisesta, mistä ei nauti? Onko tarkoituksena se, että jälkeenpäin voi sitten kertoa ihan omasta kokemuksesta, miten naurettava bändi se on ja miten huonoja biisejä? Se, joka ei tiedä mitään ja tietää, ettei tiedä mitään, on viisaampi kuin se, joka ei tiedä mitään eikä tiedä, ettei tiedä mitään. S.M.A.K. |
Flash 19.03.2007 08:11:56 | |
---|
Onko tarkoituksena se, että jälkeenpäin voi sitten kertoa ihan omasta kokemuksesta, miten naurettava bändi se on ja miten huonoja biisejä? No, itsekkään en niin hirveästi Toton biiseistä diggaa, mutta onhan siinä bändissä niin kovia soittajia, että pitää jo ihan sen takia mennä katsomaan, kun kotikylään kerran tulevat. Mulla on lisäksi ollut aina sellainen periaate, että käyn tukemassa paikallisia musiikkitapahtumia ihan periaatteesta, vaikka tarjonta ei aina niin miellyttäisikään. Turha valittaa, että ei ole mitään keikkoja kotipitäjässä, jos ei käy katsomassa silloin, kun niitä on. Joskus nämä ovat vieläpä positiivisia yllätyksia (niinkuin esmes Billy Idol). Live Music Is Better! |
Rypsolisti 21.03.2007 22:35:12 | |
---|
Ehkä tuo ''rentous'' johtuu tuosta hieman erilaisesta rumpu soundista. Porcarolla oli ehkä vähän ''tiukempi'' soundi? Fender Stratocaster '62 |
Neljä Ruuvia 26.03.2007 09:32:57 | |
---|
No, itsekkään en niin hirveästi Toton biiseistä diggaa, mutta onhan siinä bändissä niin kovia soittajia, että pitää jo ihan sen takia mennä katsomaan, kun kotikylään kerran tulevat. Mulla on lisäksi ollut aina sellainen periaate, että käyn tukemassa paikallisia musiikkitapahtumia ihan periaatteesta, vaikka tarjonta ei aina niin miellyttäisikään. Turha valittaa, että ei ole mitään keikkoja kotipitäjässä, jos ei käy katsomassa silloin, kun niitä on. Joskus nämä ovat vieläpä positiivisia yllätyksia (niinkuin esmes Billy Idol). Tässä mä komppaan Flashia.Aina mangutaan kun ei mitään oo ja sit jos joku järkkää ni ei mennä kun on väärä mesta tai jotain muuta tyhmää. |
Carama 27.03.2007 16:26:40 (muokattu 27.03.2007 16:28:00) | |
---|
Terveiset eiliseltä Toton Pariisin keikalta!. Oli aivan MAHTAVA keikka ja on odotettavissa todella hieno DVD-taltiointi!. On pakko myöntää että yleisö Pariisissa huutaa kovemmin kuin me täällä mutta se vain saattoi johtua nauhoitus tilanteesta. Fiilis oli parempi mitä Suomen keikoilla on ollut...tähän asti!!. Luke revitteli autuaasti uusilla Music Maneillaan ja ovat kyllä silmää hiveleviä kaunottaria nämä uudet värit. Simonin rumpusoolo ei jättänyt ketään kylmäksi ja sali täyttyikin ihailevista huokailuista,kun Mr Philips tykytti taidokasta rytmitystä. Greg näytti parasta osaamistaan omalla spotillaan ja osoitti nerokasta rytmitajuaan loistavalla menestyksellä...jokaisen herran soolo-osio päättyi huutomyrskyyn ja vihellykseen!. Settilistaa suurinpiirtein: 1.Falling in between 2.King of the world 3.Pamela 4.Bottom of you soul 5.Caught In The Balance 6.Don't chain my heart 7.Hold the line 8.Stop Loving You - akustinen 9.I'll Be Over You - akustinen 10.Cruel - akustinen 11.Rosanna (kera ilmapallojen) 12.I'll Supply The Love 13.Isolation / Gift Of Faith / Kingdom Of Desire 14.Taint Your World 15.Gipsy Train 16. Africa 17. Drag Him To The Roof (encore) Keskityin enemmän keikkaan kuin settilistan tekemiseen..;) Oppis vaan soittamaan.. |
sirdickyj 27.03.2007 19:31:56 | |
---|
Terveiset eiliseltä Toton Pariisin keikalta!. Oli aivan MAHTAVA keikka ja on odotettavissa todella hieno DVD-taltiointi!. On pakko myöntää että yleisö Pariisissa huutaa kovemmin kuin me täällä mutta se vain saattoi johtua nauhoitus tilanteesta. Fiilis oli parempi mitä Suomen keikoilla on ollut...tähän asti!!. Luke revitteli autuaasti uusilla Music Maneillaan ja ovat kyllä silmää hiveleviä kaunottaria nämä uudet värit. Simonin rumpusoolo ei jättänyt ketään kylmäksi ja sali täyttyikin ihailevista huokailuista,kun Mr Philips tykytti taidokasta rytmitystä. Greg näytti parasta osaamistaan omalla spotillaan ja osoitti nerokasta rytmitajuaan loistavalla menestyksellä...jokaisen herran soolo-osio päättyi huutomyrskyyn ja vihellykseen!. Settilistaa suurinpiirtein: 1.Falling in between 2.King of the world 3.Pamela 4.Bottom of you soul 5.Caught In The Balance 6.Don't chain my heart 7.Hold the line 8.Stop Loving You - akustinen 9.I'll Be Over You - akustinen 10.Cruel - akustinen 11.Rosanna (kera ilmapallojen) 12.I'll Supply The Love 13.Isolation / Gift Of Faith / Kingdom Of Desire 14.Taint Your World 15.Gipsy Train 16. Africa 17. Drag Him To The Roof (encore) Keskityin enemmän keikkaan kuin settilistan tekemiseen..;) Lauloiko Spinner Pamelan ja Stop loving you:n? Ja oliko Paich messissä? Phillinganesin Africa ei paljon lämmitä... Pataan!
...+alv. |
Carama 27.03.2007 20:26:45 | |
---|
Lauloiko Spinner Pamelan ja Stop loving you:n? Ja oliko Paich messissä? Phillinganesin Africa ei paljon lämmitä... Spinner lauloi Stop Loving You:n, mut Pamelan lauloi Bobby. David Paich ei ollut mukana kuten ei myöskään Mike Porcaro. Lee Sklar hoiti homman ihan mallikkaasti ja sopi hyvin ryhmään,ei laulanut taustoja.. Oppis vaan soittamaan.. |
sirdickyj 27.03.2007 20:52:46 (muokattu 27.03.2007 20:53:11) | |
---|
Spinner lauloi Stop Loving You:n, mut Pamelan lauloi Bobby. David Paich ei ollut mukana kuten ei myöskään Mike Porcaro. Lee Sklar hoiti homman ihan mallikkaasti ja sopi hyvin ryhmään,ei laulanut taustoja.. Hyvä Spinner! Oliko taas tuskaisen kuuloinen Pamela? Ja tuo Paichin puuttuminen syö kyllä, samoin kuin Porcaron, hoiti Leland kuinka hyvin vaan hommansa. Mike on hieno hahmo. Pataan!
...+alv. |
Carama 27.03.2007 21:30:32 | |
---|
Hyvä Spinner! Oliko taas tuskaisen kuuloinen Pamela? Ja tuo Paichin puuttuminen syö kyllä, samoin kuin Porcaron, hoiti Leland kuinka hyvin vaan hommansa. Mike on hieno hahmo. Laulut kulki jopa ihan hyvin Pamelassa tällä kertaa kyllä. Mulla on se 2006 Helsingin keikka CD:llä ja on se Pamela joskus kai paremminkin mennyt ;)!. Mua ei haitannu Lelandissa muu kuin jotenkin oudon säröinen bassosoundi ja ehkä liian rauhallinen lava-asenne...mut toisaalta kaveri on jo paljon kokenut. Mike on kyllä kuningas...totta!. Oppis vaan soittamaan.. |
Uskon kyllä että oli mahtava keikka, harmi että Porcaro ei ollut mukana. Varmasti Sklar oli hyvä mutta olisi se ollut kiva jos uudella keikka dvd:llä olisi ollut se ''virallinen'' basisti. Settilista näköjään aika sama kuin vuosi sitten Hesan keikallakin, tai no olihan tuolla monta eri biisiä. Vanhoja biisejä olisi voinut olla enemmänkin kuin vain nuo hitit ja I'll Supply The Love joka sekin on kyllä todella kova biisi. Fender Stratocaster '62 |
JE 29.03.2007 12:19:08 | |
---|
Ei haittaisi mua jos jättäisivät Hold The Linen pois. Tuntuu että on into mennyt Totolta pois soittaa sitä...huomasi viimeksi Helsingin keikalla että tempo oli paljon nopeampi alkuperäistä ja jotenkin tuli fiilis "soitetaan nopeasti tämä pois alta ja Lukather tiluttaa jonkun soolon...". |
sirdickyj 29.03.2007 17:44:18 | |
---|
Ei haittaisi mua jos jättäisivät Hold The Linen pois. Tuntuu että on into mennyt Totolta pois soittaa sitä...huomasi viimeksi Helsingin keikalla että tempo oli paljon nopeampi alkuperäistä ja jotenkin tuli fiilis "soitetaan nopeasti tämä pois alta ja Lukather tiluttaa jonkun soolon...". Mutta tuo on kumminkin yksi bändin suurimpia hittejä. Ymmärrän toki henk.kohtaisen kantasi ja osaksi yhdynkin siihen, mutta kyllähän maksavalle yleisölle on soitettava bändin uran kulmakivet kumminkin. Pataan!
...+alv. |
Mipe-iha-ite 02.04.2007 22:03:10 | |
---|
Hold the Line just paras o/ Ois kannattanu pysyä vissysä nii ois pysyny pändisä. |
Rypsolisti 04.04.2007 21:18:46 | |
---|
Hold the Line just paras o/ Niin on, ainakin alkuperäinen! Fender Stratocaster '62 |