Aihe: Sävellyskilpailu 6
1 2
mitsuhirato
27.03.2007 09:09:30

Jos NHR saisi äänestettyä niin voisi aloittaa uuden kilpailun. Hopihopi toveri hyvä :)
NHR
28.03.2007 13:47:33 (muokattu 28.03.2007 13:51:47)

Jos NHR saisi äänestettyä niin voisi aloittaa uuden kilpailun. Hopihopi toveri hyvä :)

Jaa mustako se nyt onki ollu kii taas? No, Mitsuhitoratiriti... rallalle 3p, onks pakko antaa muita pisteitä? Muut oli nimittäin niin karmeita, ettei haluis antaa pisteitä lainkaan! Sharkmanin biisille yks piste ja sille one mans zoolle kaks, kun se tais olla lyhyempi niistä...

E: Ei vissiin epäselvyyttä kuka voitti... ;)
The only good thing ever to come out of religion was the music. ~ George Carlin
mitsuhirato
28.03.2007 18:55:42

Kyllähän se vähän niinkin on, että sharkmanin pitäisi äänestää, mutta annetaanpa tämän nyt olla.
mitsuhirato
28.03.2007 18:58:03

Noh, minäpä aloittelen uuden kilpailun, jos jollain on erimielisyyttä voittajasta, taikka muuten, niin ottakoon yhteyttä minuun pikaviestillä. Mutta tosiaan nyt on pakko päästää säveltäjät taas vauhtiin, kyllä teistä huomaa että kukaan ei malttaisi odottaa seuraavaa kilpailua :D
Sharkman
28.03.2007 21:31:09
Eli mun biisi voitti tällä kertaa?
Mietihän vielä kerran kiinnostaako minua edes lukea saivartelujasi.
toydragon
28.03.2007 23:41:55
Jepulis, julistetaan skaba nyt päättyneeksi että saadaan uutta käyntiin. Tällä kertaa voiton nappasi talteen mitsuhirato. Iso käsi ja virtuaaliset hatun nostot. Itse en ehtiny osallistumaan enkä oikein kunnolla kuuntelmaankaan vetoja joten äänestyksetkin ja muutenkin ketjun seuraaminen jäi väliin. Hyvänä puolena mainittakoon, että uusi kämppä on löytyny ja pari kuukautta kestänyt asunnottomuus päättynee juuri sopivasti näin seuraavan skaban alla.

Ehdottaisin että seuraassa skabassa voisi kokeilla vaikka melko tiukkoja sääntöjä esim. instrumenttimäärän suhteen, että saataisiin lisää osallistujia. Mutta voittaja päättäköön miten homma etenee.
"No one plays like him. No one even tries", David St. Hubbins about Nigel Tufnel
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)