weelie 15.03.2007 12:39:47 | |
---|
Niin että ehdotuksia kyselisin. Ibanez Troubadour? Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä sekä niitä viestejäni jotka eivät tarjoa merkittävää lisäinformaatiota kaikille lukijoille, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa. |
penatuna 16.03.2007 11:43:11 | |
---|
Fender Acoustisonic Jr. Näitä näkee jopa joskus keikoilla. Vai oisko ollut isoveli kuitenkin??? |
weelie 16.03.2007 12:10:32 | |
---|
Fender Acoustisonic Jr. Mutta eikö nuo ole jotain 500-700€. Sillä hinnalla aukeaa jo laajempi skaala vaihtoehtoja... Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä sekä niitä viestejäni jotka eivät tarjoa merkittävää lisäinformaatiota kaikille lukijoille, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa. |
Apricot 16.03.2007 12:20:36 | |
---|
Itse kyllä harkitsen ihan tavallisen aktiivisen pa -kaiuttimen hankintaa tähän käyttötarkoitukseen. Tai kahden sellaisen. "I got the Pieksämäki railway station blues." |
Turder 19.03.2007 20:02:37 (muokattu 19.03.2007 20:02:46) | |
---|
Mutta eikö nuo ole jotain 500-700€. Sillä hinnalla aukeaa jo laajempi skaala vaihtoehtoja... Torilla olen nähnyt syksyn ja talven aikana muutamia 250€:lla. Tuo Acoustasonic Jr. ois kyllä paperilla todella hyvä. Jollain surkealla kitaralla kokeilin kerran kaupassa ja ihan oikeaa kuvaa vahvarin ominaisuuksista en saanut. Just because I rock doesn't mean I'm made of stone. |
Simplex 26.03.2007 16:06:05 | |
---|
Torilla olen nähnyt syksyn ja talven aikana muutamia 250€:lla. Tuo Acoustasonic Jr. ois kyllä paperilla todella hyvä. Jollain surkealla kitaralla kokeilin kerran kaupassa ja ihan oikeaa kuvaa vahvarin ominaisuuksista en saanut. Mulla on moinen peli. Sillä saa ihan ok komppisoundin mutta kuihtuu soolohommissa dynamiikan osalta pahasti vähänkin isomman bändin kanssa. Joku trio meininki on vielä ihan ok varsinkin jos ei ole rumpuja. Kaikesta huolimatta hintalaatusuhde on kohdillaan ja mikitettäessä voittaa mennentullen kuitenkin PA:n pers'karvan ohuen näkkileipä-soundin. Isoveli on jo paljon jytkympi peli ja sillä saa huomattavasti tuhdinpaa ja leveämpää soundia aikaiseksi. Kyllä mää ite leikkaan tukkani niinku muutkin meidän perheessä! |
jsvenn 28.03.2007 16:09:03 | |
---|
Miekin olen terassikeikalla soitellut Fender Acoustisonic Jr:llä. Kitara tuli Blues Jr:n läpi ja hoiluu tästä akustisesta ihmeestä. Ääntä lähti ihan riittävästi ja laitteessa oleva kierronesto pelasi myös mukavasti. Mikkinä oli Shure sm58. Vahvistimet olivat rinnakkailla pikkupöydällä, joten meteli ei hukkunut lattiatasolle. Olen laulanut ja soittanut Acoustisonic Jr:llä elektroakustisen halpikseni (Ibanez AW-50CE) kanssa ja sekin systeemi pelaa kohtuudella. Kanavat eivät sotke pahemmin toisiaan. Jos enemmän ääntä kaipaa, pitää laite mikittää. Muitakin vahvistinvaihtoehtoja on tarjolla eivätkä käytetyt vahvarit paljoa maksa. Mielestäni yksi kriteeri vahvistimen hankinnassa on sen paino. Älä uskottelekaan siirteleväsi mieluusti paljon yli 20 kg:n möykkyä, jos satut tarvitsemaan vahvistintasi kodin ulkopuolellakin. Elektroakustinen toimii jotenkin jopa kotistereoiden kautta, kun laittaa pihuat kiinni aux-in:iin ja laitteen mono-asentoon. Ääni ei tietenkään ole varsinaisen kitaravahvistimen luokkaa, mutta meteli lisääntyy. Esivahvistusta sai lisätä verrattuna kitaravahvistimeen, koska stereon sisäänmeno oli aika epäherkkä. |
Elektroakustinen toimii jotenkin jopa kotistereoiden kautta, kun laittaa pihuat kiinni aux-in:iin ja laitteen mono-asentoon. Ääni ei tietenkään ole varsinaisen kitaravahvistimen luokkaa, mutta meteli lisääntyy. En suosittele, saattaa stereot mennä paskaksi. Särjin kerran yhdet kaapit kun löin Straton suoraan stereon vahvistimeen. Kyllä mää ite leikkaan tukkani niinku muutkin meidän perheessä! |