DZN 16.03.2007 10:53:10 | |
---|
Eihän OFR:ssä ole ollut enää vuosiin schallerin leimaa tai made in west germany tekstiä. Sillä kaverilla, joka sen arvostelun JGP:hen jätti, ei tainnut mopo laulaa ihan täysillä sylintereillä. Aka. Dino and 6077dino |
Werde 16.03.2007 12:56:36 | |
---|
Eihän OFR:ssä ole ollut enää vuosiin schallerin leimaa tai made in west germany tekstiä. Sillä kaverilla, joka sen arvostelun JGP:hen jätti, ei tainnut mopo laulaa ihan täysillä sylintereillä. Ihan pelkkä "Made in Germany" on niissä ollut joita minä olen hypistellyt. Soloistin tallan alle en kurkannut, mutta veikkaisin että se siellä on. "lets just say they have a godly auroa around them. if jesus shreded he did it on one of these" - random guy@JCF about Soloist Archtop Pro |
mhaarala 16.03.2007 19:00:25 (muokattu 16.03.2007 19:04:30) | |
---|
anteeksi MUTTA MITÄ VITTUA?? jos mä ostan 400e:n esp MMV mikälie ni sen pinstripet on taatusti suorat ilman mitää.. tai ihan minkä tahansa halpakitaran ni en oo koskaa törmänny et niissä ois maalaus pielessä.. Kyllä ainakin minun omistamassani 500e MMV-SN:ssä oli saman kaltaista huomautettavaa viimeistelyssä. Kaikenkaikkiaan laitteesta jäi aika hutiloitu vaikutelma... Oli miten oli, kyllä tonnin kitaralta sentään pitäisi voida odottaa ihan kunnollista laatua, niin ettei esim. tuon kaltaisia rävellyksiä pääsisi linjalta läpi. Esim. kaikki tuon hintaluokan Gibsonit, mitä olen nähnyt ovat olleet varsin hienosti viimeisteltyjä ja Jacksonin halvempi tuotantokin on ollut mielestäni aika asiallista viimeistelyn suhteen. Sopii vain toivoa että kiire tasoittuu ja laatuongelmat saadaan kuriin, koska RR24 on speksiensä perusteella sellainen laite minkä voisi halutakin. Tai sitten pitää vain ottaa rahatukko kauniiseen käteen ja tilata KE2 Kelly transparent blackinä... :P Hymyä huuleen kun kuset vastatuuleen |
Werde 16.03.2007 20:35:00 | |
---|
Esim. kaikki tuon hintaluokan Gibsonit, mitä olen nähnyt ovat olleet varsin hienosti viimeisteltyjä Tämä on vähän huono esimerkki, sillä jos jollain valmistajilla ~2000€ hintaluokassa on ulkonäköseikoissa huomautettavaa niin se on mun kokemuksen mukaan juuri iso G. "lets just say they have a godly auroa around them. if jesus shreded he did it on one of these" - random guy@JCF about Soloist Archtop Pro |
Lego 16.03.2007 20:40:10 | |
---|
Tämä on vähän huono esimerkki, sillä jos jollain valmistajilla ~2000€ hintaluokassa on ulkonäköseikoissa huomautettavaa niin se on mun kokemuksen mukaan juuri iso G. Todellakin, voi nimittäin tulla tsekkailemaan mun LP Customia, varmasti löytyy huomoitavaa enemmän kuin mistään Ibanezista/Jacksonista, ja vieläpä hintaluokasta riippumatta. |
pekurides 16.03.2007 23:51:37 | |
---|
Eihän OFR:ssä ole ollut enää vuosiin schallerin leimaa tai made in west germany tekstiä. Sillä kaverilla, joka sen arvostelun JGP:hen jätti, ei tainnut mopo laulaa ihan täysillä sylintereillä. heh! jos joku löytää uuusista floikista "west germany" tekstin niin silloin pitäisi olla todellinen N.O.S tuote käsissä:) Tunteella päin vittua. |
pekurides 16.03.2007 23:55:31 | |
---|
Niin ja kun nuo kepukat japanissa tehdään niin luonnollisesti ei olisi kyllä taloudellisesti järkevää rahdata saksasta asti talloja japaniin kun taitaa kaikki muutkin osat ihan lähialueilta tulla ja varsinkin jos naapurikaduntehtaassa valmistetaan laadukkaita Floikkareita:) Tunteella päin vittua. |
mhaarala 17.03.2007 09:44:26 (muokattu 17.03.2007 09:44:56) | |
---|
Kannattaako raahata mikkejä ameriikasta? :P (EMG) Hymyä huuleen kun kuset vastatuuleen |
pekurides 17.03.2007 16:06:54 | |
---|
Kannattaako raahata mikkejä ameriikasta? :P (EMG) ei kannattaisi jos kulman takana olisi emg lisenssitehdas... vaan eipä taida olla niin Taitaapi olla vaan vähän pakko raahata:)..niin ja saahan sen sitten lisätä loppuhintaan. No eihän nuo rahdit paljoa tuossa kitarassa kustanna mutta kun nykyään on semmoinen nihilisti meininki että raha voittaa laadun, valitettavasti. ...niin kaikki tuntuu olevan mahdollista. Tunteella päin vittua. |
H.Corruption 17.03.2007 16:22:03 | |
---|
Niin ja kun nuo kepukat japanissa tehdään niin luonnollisesti ei olisi kyllä taloudellisesti järkevää rahdata saksasta asti talloja japaniin kun taitaa kaikki muutkin osat ihan lähialueilta tulla ja varsinkin jos naapurikaduntehtaassa valmistetaan laadukkaita Floikkareita:) OFR:n ollessa kyseessä, ne kiertävät vielä Jenkkien kautta. Schaller ei saa toimittaa OFR:iä suoraan, vaan ne menee aina Floikalle ensiksi. Tuon RR24:n osaltahan saattavat speksit vielä muuttua ja tremoloksi joku lisenssi floikka. |
DZN 17.03.2007 16:43:10 | |
---|
Muissakin Japani Jaskoissa käytetään OFR:ää. Luulen, että SL3 ja RR24 on ihan sama floikka kiinni. Aka. Dino and 6077dino |
pekurides 17.03.2007 18:19:32 | |
---|
Kävin paikallisessa tänään hiukan hiplaamassa keltamustaa kun oli sinnekkin yksi eksynyt niin näiden kirjoituksien innoittamana tarkastelin maalipintoja hiukan tarkemmin ja kyllä siitäkin yksilöstä löytyi aika pahoja valumantapasia epämuodostumia sakaran päistä. Onko näitä nyt sitten hiukan kiireessä tehty kun kaikki menee läpi ja tilauksia riittää niin kaikki vaan myyntiin? Hiukan panee mietityttämään jos ihan peruspintavirheetkin menee läpi niin mahtaako sieltä sisuksistakin yllätyksiä löytyä? Kuume on kyllä kova... Tunteella päin vittua. |
Pressure Points 28.03.2007 02:19:50 | |
---|
Top Soundissa, Seinäjoella RR24ää on. straippien viimeistely ok. hintoja voi tiedustella multa jos kiinnostaa... |
No kerro toki näin julkisesti hinta? :) Paskaa paskaa ja vielä kerran paskaa. Ace of spadeskin on ihan v***n paska kappale ja ihan paska laulajakin niillä ja vielä basisti, että kyllähän Iron Maiden maailman paras bändi, 90 maailman parasta kappaletta. -Eräs M.netin käyttäjä. |
Parantava_Suru 02.04.2007 20:43:34 | |
---|
hinta oli muistaakseni 1375 €, mutta reilulla 1100 € : lla se lähti mukaan. Maalaukset oli tosiaan hyvät ja hyvä on kepukka muutenkin... Ei siinä mitään vikaa oo. Soot vaan niin noloo! Härmästä päivää . |
pekurides 03.04.2007 01:26:52 | |
---|
Kävin paikallisessa tänään hiukan hiplaamassa keltamustaa kun oli sinnekkin yksi eksynyt niin näiden kirjoituksien innoittamana tarkastelin maalipintoja hiukan tarkemmin ja kyllä siitäkin yksilöstä löytyi aika pahoja valumantapasia epämuodostumia sakaran päistä. Onko näitä nyt sitten hiukan kiireessä tehty kun kaikki menee läpi ja tilauksia riittää niin kaikki vaan myyntiin? Hiukan panee mietityttämään jos ihan peruspintavirheetkin menee läpi niin mahtaako sieltä sisuksistakin yllätyksiä löytyä? Kuume on kyllä kova... Uudestaan kyseistä peliä tutkittaessa ei siinä nyt niin pahoja valumia ollukkaan, taisi olla m.nettiläisen ylikriittinen suurennuslasi kädessä kun siitä kirjoittelin:) ..ja krapula,,,, Tunteella päin vittua. |
SammyH 13.04.2007 10:41:33 | |
---|
Mitenkäs sitten, onko tuo rr24 yhtään verrattavissa esim. 90-luvun alun pro-sarjan Rhoadsiin saatikaan sitten ihan jenkkirhoadsiin? GAS, Mikä ihana tekosyy! |
Ben_D 13.04.2007 11:14:57 | |
---|
Mitenkäs sitten, onko tuo rr24 yhtään verrattavissa esim. 90-luvun alun pro-sarjan Rhoadsiin saatikaan sitten ihan jenkkirhoadsiin? Viimeistelyä ja floikaa ei ainakaan voi verrata RR1:een tai RR Prohon. http://www.myspace.com/fiercemetal |
mhaarala 13.04.2007 11:23:03 | |
---|
Eikös siinä ohan OFR ole? Hymyä huuleen kun kuset vastatuuleen |
Ben_D 13.04.2007 11:24:05 | |
---|
Eikös siinä ohan OFR ole? Ei ainakaan Schallerin valmistama. Käsittääkseni. http://www.myspace.com/fiercemetal |