Nieby 04.03.2007 11:40:19 | |
---|
Itselläni treenit menevät useinmiten kaiken muun tielle, eli kyllä jokaisissa treeneissä olen ollut. Nykyään kaikki ovat messissä eikä kukaan selittele mitään ettei pääse. Joskus vain on tilanteita että joku ei pääse. Ei siihen mitään naurettavia syitä tarvita. Olikos tuossa sitten joku naurettava syy jonkun bändiläisen poissaoloon? |
gorgonoidi 04.03.2007 14:09:21 | |
---|
Olikos tuossa sitten joku naurettava syy jonkun bändiläisen poissaoloon? Oletko noussut väärällä jalalla vuoteesta? Menikö topikki nyt pilalle? Kirjoitukseni viittasi vain hieman South of heavenin kirjoitukseen. Voin mä sen poiskin editoida jos häiritsee. |
Da Make 06.03.2007 21:17:02 | |
---|
Solisti: "Mua ei varmaan tarvita tänään." |
ps3t 07.03.2007 18:32:41 (muokattu 07.03.2007 18:33:56) | |
---|
"ei jaksa" tai "no kun on perjantai" Paitsi siinä on nauru kaukana kun noita saa aina välillä kuunnella. Teknisyys on perseestä. |
Nieby 07.03.2007 19:01:49 | |
---|
Oletko noussut väärällä jalalla vuoteesta? Menikö topikki nyt pilalle? Kirjoitukseni viittasi vain hieman South of heavenin kirjoitukseen. Voin mä sen poiskin editoida jos häiritsee. Ehei ei.. :D Oli aivvan pakko kokeilla että millaista kritiikkiä saan postauksellani. Olen huomannut, kuten varmasti moni muukin, että m.net alkaa täyttymään kaikennäköisistä jeesustelijoista ja maailman parantajista. Tässä sain vain loistavan tilaisuuden kokeilla, että mitä käy jos minä kerran jeesustelen. Saat korvaukseksi plussan :D |
Spawn 08.03.2007 14:41:17 | |
---|
Solisti: "Mua ei varmaan tarvita tänään." Hah, tämä on tuttu. Sanoinkin usein, että "Ei niin, mutta tule nyt edes valittaan turhuuttas". "Hyvän nopeuden saavuttaminen vaatii paitsi kärsivällisyyttä, myös progressiivisuutta!" -Rumpali Kainuusta |
gorgonoidi 08.03.2007 20:17:15 | |
---|
Ehei ei.. :D Oli aivvan pakko kokeilla että millaista kritiikkiä saan postauksellani. Olen huomannut, kuten varmasti moni muukin, että m.net alkaa täyttymään kaikennäköisistä jeesustelijoista ja maailman parantajista. Tässä sain vain loistavan tilaisuuden kokeilla, että mitä käy jos minä kerran jeesustelen. Saat korvaukseksi plussan :D Tuo oli hauskaa! Kokeillaan uusiksi joskus! :) |
Savunahka 12.03.2007 18:54:50 | |
---|
Kerra kitaristi sano et mennää leffaa muijan kaa nii ei ehi. No treenattii ilma toista skebistii se kolme h. ja lähettii menee. Matkalla sattumoisin tavattiin meijä kitaristi ja kyseltii et mistäs tuut. Tää vastaa."Himasta, just menos leffaa". Niinku morjens! |
Kerpele 20.03.2007 20:03:30 | |
---|
"Pitää mennä porukoiden kanssa kauppaan ostaa voita." Hoho, tästä topicista löytyi monet hyvät repeilyt :') Hieno topic. |
L4t3 20.03.2007 20:12:32 | |
---|
"Ei voi, kun mulla on aamulla jalkapalloreenit." |
Karipiirto 20.03.2007 22:06:12 | |
---|
Itse joudun yleensä aina keksimään jonku selityksen että miksi en pääse kun meidän rumpalille ei kelpaa mikään "en ehdi" toteamus. Jos mulla on joku hyvä syy niin yleensä joudun sittenkin selittämään kun tämä poika yrittää jotenkin aina junailla ne reenit. Kiitettävää sinänsä mutta silloin mennään yli jos on esim hautajaiset ja sanoo ettei ehdi sen takia niin hyvä ettei ensimmäinen kysymys ole että koska sä tuut sieltä et jos siirtääs illemmalle(kärjistys eikä tällaista todellisuudessa tapahtuisi mutta...). Nyt se ei oo ehdottanut treenejä onneksi kun kaikki on irtisanoutuneet bänditouhuista kirjoitusten ajaksi mutta sitten se taas alkaa. Yleensä toki pyrin pääsemään treeneihin mutta silloin kun en ehdi niin en viitsisi aina käydä läpi sitä miksi en pääse. Metalligenret ovat vain yhdentekevien bändien pätemisen tarvetta ja pohjimmiltaan kaikki se on vain heavy metallia. |
BobHope 20.03.2007 22:27:01 | |
---|
Tää on kanssa aika naurettava, tulee vielä omasta suusta: "Pitää lukea kirjotuksiin" ...hehheh... >>Ihminen sanoi: Tehkäämme jumala, tehkäämme hänet kuvaksemme, kaltaiseksemme, niin että voimme hyvin tekosyin hallita kaikkea mitä maan päällä liikkuu>> |
south_of_heaven 20.03.2007 23:21:59 | |
---|
Päätin jäädä erään naisihmisen seuraksi kerran sen sijaan, että olisin mennyt treeneihin. Muutenkin kyseisessä bändissä on soittomotivaatio heittelehtinyt. Matka on vaikeahko, ja treeneissä ei niinkään rento soittomeininki. Ehkä se palaa, tai sitten ei. En kyllä ikinä arvannut, että tällaista tulisi. |
Räkkipeli 21.03.2007 10:49:33 | |
---|
Päätin jäädä erään naisihmisen seuraksi kerran sen sijaan, että olisin mennyt treeneihin. Muutenkin kyseisessä bändissä on soittomotivaatio heittelehtinyt. Matka on vaikeahko, ja treeneissä ei niinkään rento soittomeininki. Ehkä se palaa, tai sitten ei. En kyllä ikinä arvannut, että tällaista tulisi. Ei muuta kun naiset vittuun ja paneutumista ongelmiin bändin sisällä, jos haluatte saada homman toimimaan taas. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
jussiohman 21.03.2007 16:11:52 | |
---|
Viime viikolla suututin bändikaverit kun heräsin yllättäen jyväskylästä ja helvetin kovassa krapulassa. Ei siinä reeneihin pystynyt enää menemään. |
loituma 21.03.2007 19:52:02 (muokattu 21.03.2007 19:53:13) | |
---|
Edit: Väärä topic.. Rhandy Rhoads nousee haudasta ja soittaa Paranoidin! .........ja tipahtaa taas. |
bliikki 23.03.2007 12:29:52 | |
---|
"En voi tulla huomenna iltapäivällä reeneihin, kun on tänään kaverin synttärit." "Mun äiti ei ostanu mulle uutta kitaraa ku se sano et mun soitto kuulostaa kauheelta. Mut eiks aika moni muuki tee virheitä ku soittaa Mayhemii?" |
Drumjamo 23.03.2007 12:33:23 | |
---|
"En voi tulla huomenna iltapäivällä reeneihin, kun on tänään kaverin synttärit." Suomalaiset suunnittelevat krapulansa etukäteen ;) Se nyt vaan on semmosta |
Mielenkiintoinen keskustelu rumpalin kanssa jota aniharvoin saa kiinni puhelimesta. Koko bändi on reenikämpän pihassa odottamassa rumpalia (jolla on avain). Pari kertaa on jo soitettu ja tällä kertaa rumpali päättää vastata: BEEP BEEP BEEP Rumpali : ``Morjes`` (krapulaisella äänellä`` Bändikaverit: ``Morjes(vittuuntuneella äänellä), missäs sitä ollaan, koko bändi odottaa sua`` R: ``Oho, tota, ootas, missähän mä oon...`` *puhelimesta kuuluu hetken hiljaisuus ja huuto jollekulle ohikulkijalle*: ``Hei, anteeks, mutta mikähän tää paikka on, siis paikkakunta?`` johon ohikulkija: ``Skaftunghan tää o!`` Rumpali: ``aha, kiitos, missäs päin tää paikka on?`` Tätä seuraa selvitys Skaftungin sijainnista. Takaisin puhelimeen R:``Totanoinjoo, mä oon Skaftungissa, ilmeisesti jossain Porin suunnalla`` B:``Joo, kuultiin jo. MITÄ VITTUA SÄ SILLÄ TEET?`` R:``En kyllä oikeen itsekään tiedä, mutta ei tänään kyllä oo si reenejä, koitan selvittää miten oon tullut tänne. Morjes!`` Rumpali oli kolme päivää Skaftugissa, löysi porukan jonka kyydillä oli tullut ja auto olikin hajonnut Skaftungiin. Mmmmmm, doghnuts. |
Dominaattori 28.03.2007 11:46:34 | |
---|
Mielenkiintoinen keskustelu rumpalin kanssa.. Hohhoh! Saat plussan+ "Mikko Alatalo on käsite, tuote, tavaramerkki"
www.mikkoalatalo.net |