vesku.ka 27.03.2007 19:18:14 | |
---|
Ehdokkaat ovat : Eino Grön, Anne Mattila, Simo Silmu, Topi Sorsakoski ja Reijo Taipale. Palkinnon saajan valitsee Seppo Hovi. Mielenkiintoinen kattaus vanhoja konkareita ja pari tämän hetken suosituinta artistia. Mukava nähdä kenelle menee. Ei taivaaseen hevillä pääse. |
isojussi 27.03.2007 19:23:59 | |
---|
Palkinnon saajan valitsee Seppo Hovi... Luojan kiitos. Televisiouutisissa hehkutettiin jo Anne Mattilaa ja Simo Silmua. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Sertzo S 27.03.2007 20:00:10 | |
---|
Kaikilla on ansionsa eli aivan sama mulle kuka palkinnon pokkaa tai niiaa. |
humppahanuristi 27.03.2007 20:14:12 | |
---|
Aika pahat on ehdokkaat. Kyllä minä arpoisin tuosta Grön, Taipale, Tammilehto osastolta. Mattila ja Silmu voisivat vielä vähän enempi tehdä keikkaa. Onhan nuo Mattilan sisarukset kyllä ulkoisesti etulyöntiasemassa... Jos sais kerran reissullansa... edes ruokaa keikalla. Kaikkihan sitä humppaa haluaisivat soittaa mutta ei sitä kaikki vaan osaa. - Rautalanka se bändin tiellä pitää |
kepulainen 27.03.2007 21:02:38 | |
---|
Jos sais kerran reissullansa... edes ruokaa keikalla. Ehkä toi sun nikkis kertoo jo syyn.. |
mack the knife 27.03.2007 22:20:14 | |
---|
Se on Mattila. Tähänkin mennessä on mennyt vuorovuosin mies- ja naispuolisille. Eikös Mati ja Töpö ollu viime vuonna. COVS n:o 1. |
Marshall83 27.03.2007 22:45:52 | |
---|
Eikös Koivuniemi palkittu viime vuonna? -??? |
Eikös Koivuniemi palkittu viime vuonna? Ai jaa. Enpä viitsi tarkistaa. COVS n:o 1. |
Mikko T. 27.03.2007 23:07:25 | |
---|
Ehdokkaat ovat : Eino Grön, Anne Mattila, Simo Silmu, Topi Sorsakoski ja Reijo Taipale. Palkinnon saajan valitsee Seppo Hovi. Mielenkiintoinen kattaus vanhoja konkareita ja pari tämän hetken suosituinta artistia. Mukava nähdä kenelle menee. Mielenkiintoinen asettelu. Karkeasti muistilokeroita haravoiden muistelisin, että Eikka ja Taipale on tehneet uraa noin 40 vuotta, Sorsakoski 25 vuotta, Simo noin 10 vuotta ja Anne noin 5 vuotta. Jaa siinä sitten palkinto ansioituneimmalle artistille kun jokaiselle heistä voisi palkinnon antaa, mutta siinä kun Eikka, Topi ja Reiska eivät mielestäni ole viimeiseen 5 vuoteen mitään mainittavaa saaneet aikaan ja lähinnä himmailleet, on taas Simo ja Anne kääntäneet kaasukahvaa senkin edestä. Enpä haluaisi olla Seppo Hovi. Enkä muuten haluaisi valita tämän palkinnon saajaakaan. Pieru naurattaa aina.
www.viihdepianisti.com |
Martso 28.03.2007 00:56:49 | |
---|
Mielenkiintoinen asettelu. Karkeasti muistilokeroita haravoiden muistelisin, että Eikka ja Taipale on tehneet uraa noin 40 vuotta, Sorsakoski 25 vuotta, Simo noin 10 vuotta ja Anne noin 5 vuotta. Topiki on muistaakseni aloittanu jo 60-luvun lopulla veljensä kanssa ja 70-luvun puolessa välissä jo kuitenki The Boyseissa. Kaikki käy, eihän siinä mitään! |
Mase 28.03.2007 07:33:04 | |
---|
Topiki on muistaakseni aloittanu jo 60-luvun lopulla veljensä kanssa ja 70-luvun puolessa välissä jo kuitenki The Boyseissa. Kevyesti off-topic: Eikös tuo veljesten bändi ollut Kalle Kiwes blues band? Olisi mukava tsekata bändin soittoa, mutta ilmeisesti ei mitään virallista levyä ole olemassa? Myydään Ibanez Concorde 12-kielinen, kysy! |
uruttaja 28.03.2007 08:25:14 | |
---|
Topiki on muistaakseni aloittanu jo 60-luvun lopulla veljensä kanssa ja 70-luvun puolessa välissä jo kuitenki The Boyseissa. Tuo pitää paikkaansa. Kalle Kiwes Blues band Ähtärissä. Ennen Boyseja Tammilehdon tangoyhtyeessäkin. Mun mielestä Eikka on himmaillut jo 50 vuotta. |
Musiikkia korville 28.03.2007 09:24:01 | |
---|
Paha on valinta... Ite heitän lonkalta Reiska. Toinen vaihtoehto olis Silmu... Mut eiköhän se tuohon konkariosastoon käänny. Tuolta löytyy vanhat voittajat, jos jotain kiinnostaa (ei ne kyllä ihan vuorovuosin oo menny): http://www.nokiankaupunki.fi/tapsantahdit/Pessimismi on aivan turhaa, ei se auta kuitenkaan mitään. |
mack the knife 28.03.2007 21:19:54 | |
---|
Paha on valinta... Ite heitän lonkalta Reiska. Toinen vaihtoehto olis Silmu... Mut eiköhän se tuohon konkariosastoon käänny. Tuolta löytyy vanhat voittajat, jos jotain kiinnostaa (ei ne kyllä ihan vuorovuosin oo menny): http://www.nokiankaupunki.fi/tapsantahdit/ Ei kai sitten. Noitakin palkintoja on niin vitusti. Mikäs se oli, missä oli Polar mukana, Klabbi ja Lavenin Leksa on saaneet sen palkinnon. En muista, ihan sama. COVS n:o 1. |
Jäärä 28.03.2007 23:58:52 | |
---|
Enpä haluaisi olla Seppo Hovi. Tarkemmin aateltuani en mäkään haluaisi. (/:o{) Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä. |
baron 29.03.2007 00:00:54 | |
---|
Tarkemmin aateltuani en mäkään haluaisi. (/:o{) Mä haluasin, mahtavan hyvä pianisti, kaikki taittuu. (Tai ei ihan kaikki, ei suostunut ottamaan mua oppilaakseen kun ei kuulemma ole ihmeidentekijä) Mark Levine: "Dissonance is not a pejorative term" |
Jäärä 29.03.2007 00:09:13 (muokattu 29.03.2007 00:10:23) | |
---|
... mahtavan hyvä pianisti, kaikki taittuu. Juu, totta. En mitenkään halunnut morkata Seppo Hovia. Jne. Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä. |
Sertzo S 29.03.2007 07:25:18 | |
---|
Mä haluasin, mahtavan hyvä pianisti, kaikki taittuu. (Tai ei ihan kaikki, ei suostunut ottamaan mua oppilaakseen kun ei kuulemma ole ihmeidentekijä) Seppo on monipuolinen ja kertakaikkiaan mahtava pianisti. Arvostan häntä itse pianonsoittotaidottomana hyvin paljon. Baronin itseensä kohdistuva ironia huvitti ja naurattikin hieman. |
baron 29.03.2007 08:00:05 | |
---|
Seppo on monipuolinen ja kertakaikkiaan mahtava pianisti. Arvostan häntä itse pianonsoittotaidottomana hyvin paljon. Baronin itseensä kohdistuva ironia huvitti ja naurattikin hieman. Mä oon kerran ollut samassa paikassa keikalla Sepon kanssa, Seppo esiintyvänä ja mä humpansoittajana. Bäkkärillä tavattiin ja herra kohteli mua kolleegana ja meillä oli kivat juttelut!! Mark Levine: "Dissonance is not a pejorative term" |
Neljä Ruuvia 29.03.2007 09:17:58 | |
---|
Musta on kornia laittaa Eikka ja Reiska samana vuonna siihen skabaan! Vaikken mikään suuri Eino G. fani olekaan niin molemmat jampat olis yhden iskelmä Finlandian arvosia. Simolla ja Annella on vielä lapsivettä joka paikka pullollaan. |