Jomped 27.03.2007 20:56:04 | |
---|
mulla tuppaa joka kohassa toi pearlin tuplis olla raskas ja suht kömpelö polkea, ja kun bändi siirtyy nopeetempoisempaan tyyliin tässä hiljattain niin mitä pirua teen tolle bedaalille? oon jotai testaillu et nuijat lähelle kalvoa tai kauas mutta on se vaan urheilua :O:O nyt jaksan polkea n. 5 sekuntia sitä tempoa mikä pitäisi kestää 30 sekuntia. millasia tekniikoita tähän myös on, meinaan nopeeseen poljentaan?? hmphrmph |
Rockster 27.03.2007 21:48:18 | |
---|
Säädöthän ei olennaisesti vaikuta nopeuteen. Paitsi pedaalien balanssi keskenään. Treenaaminen alkaa hitaalla tempolla. Ensin on opittava soittamaan hitaasti, sitten pikkuhiljaa nopeammin. Oikotietä ei valitettavasti ole... "Nyt lähdetään Karalahdelle soittamaan rumpuja ja bassoa" -Jussi 69 houkutteli matkaansa Tavastialla. |
DrmBug 27.03.2007 21:50:13 (muokattu 27.03.2007 21:50:41) | |
---|
Uskotko todella, että vika on pedaalin säädöissä? E: Rockster ehti eka. ODOMANKOMA BOO ADZEE
OBOO KYEREMA |
no pearleissa se poljinlauta mahd taakse niin on kevyt, ainakin eliminaattoreissa se sweet spot on aika alhaalla. Reeniä kans niin pirusti. Vaikka blastia yhdellä pedaalilla kummallakin jalalla vuorotellen.. tuossa kans kivaa reeniä http://www.vater.com/education/lessons/Pennie/Lessons_Pennie.cfm Kyllä mää ainakin voin myöntää ettei tuplat mene todellakaan sinne päinkään, mutta oonkin kitaristi. Ibanez ja Framus, muuta ei tarvita. |
Narcosynthesis 28.03.2007 15:19:29 | |
---|
mulla tuppaa joka kohassa toi pearlin tuplis olla raskas ja suht kömpelö polkea, ja kun bändi siirtyy nopeetempoisempaan tyyliin tässä hiljattain niin mitä pirua teen tolle bedaalille? oon jotai testaillu et nuijat lähelle kalvoa tai kauas mutta on se vaan urheilua :O:O nyt jaksan polkea n. 5 sekuntia sitä tempoa mikä pitäisi kestää 30 sekuntia. millasia tekniikoita tähän myös on, meinaan nopeeseen poljentaan?? Reeniä, perkele! :) ALotat vaan hitaalla tempolla ja siitä hilaat Bpm:ää ylöspäin...et sä pedaalin asetuksilla nopeaksi tuu. Vedäpä rudimenttia ja vastaavaa ihan rauhassa jaloilla notta saat perustekut kuntoon ja siitä se lähtee. Ei siihen nopeaan soittoon ja kestävyyteen oikein mitään oikotietä ole, vaan treenaamalla ne jalat on kehitettävä, kuten kädetkin. Valitettavasti:) Oisin nääs itekin huomattavasti parempi polkija muuten... Arvoisat lyöjät: tottelemattomia VEDETÄÄN TURPAAN! (kyltti Helsingin konservatorion rumpuluokan seinällä joskus 2000-luvun alussa) |
Jomped 28.03.2007 16:15:59 | |
---|
näillähän mennään :D:D mutta tosiaa laitoin ne polkimet tollee taakse ja hommasta tuli kyllä paljon mieluisampaa =) tänks babies kannustuksella jos ei nyt muulla. treenaas-> hmphrmph |