Mua vituttaa tässä bändissä se, että ne on mun ikäsiä ja silti ne on niin paljon parempii soittaa, niillä on hienommat kitarat ja ne on paremman näkösii. Ottaa kaaliin. pöö |
Tympee Huttunen 27.03.2007 21:24:10 | |
---|
Mua vituttaa tässä bändissä se, että ne on mun ikäsiä ja silti ne on niin paljon parempii soittaa, niillä on hienommat kitarat ja ne on paremman näkösii. Ottaa kaaliin. Mulla sama, paitsi ne on kymmenen vuotta mua nuorempia:D |
kupteri 28.03.2007 02:02:41 | |
---|
P*rkeleen hyvältähän tuo kuulosti ja saahan siellä tuttuja vaikutteita ollakin kun kasari-osastolle mennään. Kateelliset hilijaa! ;-) Piru ku osais tällä iällä tehdä jotain vastaavaa yhtä hienosti. Eipä siinä, respektiä heille + videokin oli hyvin tehty (nunna rules!) |
Juzzu 28.03.2007 07:15:53 | |
---|
Hyvä piisi, hyvä meno, ei muuta kuin lisää höyryä pesään. Sinänsä hassua kun poiijjaat olivat Voicen haastateltavina Loosessa - oikeasti heillä ei ois asiaa sinne seitsemään vuoteen, höhö! |
Roope77 28.03.2007 15:37:19 | |
---|
Soittiko ne kui monta omaa biisiä? Covereita? Oliskohan soittanut 7-8 omaa biisiä ja kaksi coveria (Holy diver ja Fear of the dark) |
Tapani L 28.03.2007 15:59:34 (muokattu 28.03.2007 16:01:29) | |
---|
Noh oiskos sulla jottai muuta selitystä tuohon et se heti on MTV:llä? Ne ovat Helsinki Music Company -nimisellä levy-yhtiöllä, jonka tallissa mm. HIM ja Antti Tuisku ovat, biisi on kova, soittajat todella nuoria (joka nostaa kiinnostavuusarvoa) ja videokin vaikuttaa ihan ammattilaisen tekemältä, eli siihen on satsattu rahaa. Miksi ihmeessä tuo ei olisi pyörinyt MTV:llä ennen kuin kukaan on bändistä kuullut kun eihän kukaan voisi kuulla bändistä mitään jos sitä ei missään soitettaisi (tai no voi, mutta helpomminhan se tapahtuu jos biisejä jossain soitetaan). En nyt ihan varmaksi tätä voi sanoa, mutta eiköhän levy-yhtiöillä ole suhteellisen suuri päätäntävalta siitä, mitä noilla musiikkikanavilla soitetaan. Toi vanhempien varallisuuteen viittaaminen ja toisten tekemisien väheksyminen perusteltuna moisella väitteellä, joka ei tunnu perustuvan mihinkään muuhun kuin oletuksiin, on mun mielestä todella alhaista. |
Jormaz 28.03.2007 16:02:52 | |
---|
mutta eiköhän levy-yhtiöillä ole suhteellisen suuri päätäntävalta siitä, mitä noilla musiikkikanavilla soitetaan Näinhän sen on oltava. Jos sinä (tai vaikka minä) perustaisit radiokanavan niin ei kai sitä nyt mitään soittolistoja harrastaisi jos siitä ei maksettaisi. a game of bingo gone horribly wrong |
Super-Jari 22.04.2007 11:43:48 | |
---|
Radio Rockilta tuota kuulee aika reilusti. Laulajaa luulin ensin naiseksi ja sateenkaari osui korvaan heti. Uskollisesti tehty biisi. Treeniksellä tuli puhetta bändistä ja keskustelu meni suunnilleen näin: Rumpali: ne on muutaman vuoden päästä soittamassa täydelle tavastialle ja ne saa kuumia kissoja Minä: Niin? Rumpali: Me ollaan sillon edelleen täällä |
Roope77 22.04.2007 13:05:53 (muokattu 22.04.2007 13:42:44) | |
---|
hommahan on tämä että jossain luki että olivat jo soittaneet melko täydelle tavastialle jonkun yhtyeen lämppärinä, en ole täysin varma. Tavastialla vetävät kuitenkin kaksi keikkaa levyn julkaisu päivänä eli 30 ens kuuta. |
SDMF 22.04.2007 23:19:40 | |
---|
Hyvin pojat vetää , pari huonolaatusta klippiä on Youtubessa ja hienosti vetää livenä laulun. Kaikki käy kunhan se ei ole huonoa musiikkia. |
-Cale 01.06.2007 12:24:26 | |
---|
Treeniksellä tuli puhetta bändistä ja keskustelu meni suunnilleen näin: Rumpali: ne on muutaman vuoden päästä soittamassa täydelle tavastialle ja ne saa kuumia kissoja Minä: Niin? Rumpali: Me ollaan sillon edelleen täällä Aahhahahahaa!!! Päivän naurut! + |
Cadaver 01.06.2007 13:11:04 (muokattu 01.06.2007 14:04:51) | |
---|
Jännä juttu, kitarasooloista huomaa levyllä, että ihmisiähän nämä kuitenkin on. Eli kohtuullisen "epäprofessionaalisen" kuuloisia juttuja on levylle päästetty, nopeammissa pikatuissa juoksutuksissa menee monesti puuroksi. Mutta hyvä näin, että pojat tekee omaa hommaansa, eikä esim. niin, että haamukitaristi olisi vetänyt professionaaliset soolot. Huom: en väitä osaavani soittaa paremmin :) |
Speedball 01.06.2007 14:08:51 | |
---|
Vaasasta vissiin tulevat. Helsinki Music Companyn tallissa. Siinä sitten miettimään että kuka ostaa levyt, itse en keksi kohderyhmäksi kuin 10-12 vuotiaat lapset jotka totuttelevat haevyn pariin. samaa ite ajattelin... Itse musiikista en ite diggaa... melko basic torttua mitä on jo liikaa Metal up your ass!!! |
JohnJ 01.06.2007 14:59:28 | |
---|
Jännä juttu, kitarasooloista huomaa levyllä, että ihmisiähän nämä kuitenkin on. Eli kohtuullisen "epäprofessionaalisen" kuuloisia juttuja on levylle päästetty, nopeammissa pikatuissa juoksutuksissa menee monesti puuroksi. Mutta hyvä näin, että pojat tekee omaa hommaansa, eikä esim. niin, että haamukitaristi olisi vetänyt professionaaliset soolot. Huom: en väitä osaavani soittaa paremmin :) Tämän olen itsekin pannut merkille. Tosin sattuu sitä isommissakin piireissä, nimittäin esim. Triviumilla olen havainnut vähän samankaltaista jopa uusimmalla levyllä. Ei nyt tietenkään samassa mittakaavassa kuin "Sturmiksella" mut kuitenkin. Ja minäkään en todellakaan osaa soittaa edes yhtä hyvin =) Voin kuitenkin kysyä, että onko pakko sitten yrittää vetää yli omien kykyjen? Metal meets the bone!
M.A.C.H.O. #13 - JUU HÄV PIIN IREISD!!!1 |
L4t3 01.06.2007 15:47:26 (muokattu 01.06.2007 15:47:39) | |
---|
...jos joku onnistuu mut vaikuttamaan ettei noi hittipiisit oo levylafkan tekeleitä niin nää saa yhden tähden viidestä. Toisen kitaristin isä taitaa nuo biisit tehdä. Näin luin tänään Hesarin NYT-liitteestä. Hevarit tappaa räpärit. |
Leper Messiah 01.06.2007 16:41:07 | |
---|
"Uusi, pyöreä muoto kiihottaa minua" -Niisku |
Kitarmän 01.06.2007 17:28:07 | |
---|
Oliko tää bändi joskus Ruben vai jossain vastaavassa ohjelmassa? |
ozmo 01.06.2007 18:31:01 (muokattu 01.06.2007 18:33:54) | |
---|
Toisen kitaristin isä taitaa nuo biisit tehdä. Näin luin tänään Hesarin NYT-liitteestä. Kasvoi muuten isot antipatiat meikäläisellä tota bändiä kohtaan kyseisen jutun luettuani.. Ennen kun en mitään tosta bändistä tiennyt ajatteli vain että melko ärsyttävän kuuloinen biisi mutta aika hyvin ton ikäisiltä, kun sen yhden hitin radiosta kuuli, eikä välittänyt sen enempää. Siis kun luuli että itse väsäsivät biisinsä. Ehkä toisaalta käy poikia sääliksi.. kyllä kait minua vituttais vetää jotain asennehevarin roolia jos kaverin isä tekee biisejä ja Asko Kalloset yms kumppanit rakentaa tuotetta.. kouluakaan vielä loppuun kerenneet käydä. Parin vuoden päästä sitten kun ei enää ole söpö 15-vuotias ihmelapsi ja pitäisi pärjätä muullakin kuin sen suuntaisella hypetyksellä, voipi vaan todeta että takana loistava tulevaisuus. Edit: tai no sanotaanko että antipatiat sen tyypin isää, ei itse bändiä kohtaan. "Alright... I am the messiah... Now, FUCK OFF!"
Pro Ulrich säätiö#1
muzakkia |
Tympee Huttunen 01.06.2007 18:33:42 | |
---|
Ehkä toisaalta käy poikia sääliksi.. kyllä kait minua vituttais vetää jotain asennehevarin roolia jos kaverin isä tekee biisejä ja Asko Kalloset yms kumppanit rakentaa tuotetta.. kouluakaan vielä loppuun kerenneet käydä. Parin vuoden päästä sitten kun ei enää ole söpö 15-vuotias ihme lapsi ja pitäisi pärjätä muullakin kuin sen suuntaisella hypetyksellä, voipi vaan todeta että takana loistava tulevaisuus. Kyllä muakin vituttaisi, jos 15-vuotiaana olisi vetänyt isoja keikkoja, tehnyt levyn ja saanut Jenni Vartiaisen pyörimään videolla. Itsehän käytin nuoruuteni viisaasti ja ajoin viritetyllä mopolla. Sääliksi käy kyllä poikia. |
ozmo 01.06.2007 18:35:03 | |
---|
Kyllä muakin vituttaisi, jos 15-vuotiaana olisi vetänyt isoja keikkoja, tehnyt levyn ja saanut Jenni Vartiaisen pyörimään videolla. Itsehän käytin nuoruuteni viisaasti ja ajoin viritetyllä mopolla. Sääliksi käy kyllä poikia. Miten se menikään, tärkeintä ei ole määränpää vaan miten sinne pääsee. "Alright... I am the messiah... Now, FUCK OFF!"
Pro Ulrich säätiö#1
muzakkia |