jarpppa 27.03.2007 05:09:19 | |
---|
Onkohan millanen keppi kyseessä??Halpa 7 kielinen olisi hakusessa,ja tollanen tuli vastaan Maailma on kuoleman odotushuone |
nahkalipsi 27.03.2007 09:41:28 | |
---|
Perushalko. Satsaa vähän lisää ja osta RG7321 (jos niitä nykyään vielä saa). Paremmat puut, paremmat mikit, parempi kaula = Parempi soittaa + parempi soundi. Roses are red, violets are blue. All by base are belong to you |
Perushalko. Satsaa vähän lisää ja osta RG7321 (jos niitä nykyään vielä saa). Paremmat puut, paremmat mikit, parempi kaula = Parempi soittaa + parempi soundi. No itseasiassa noissa on samat mikit (Ainakin pari vuotta sitten). Soittelin molempia ja gio soundasi paremmalta mun korvaan. Paksumpi soundi ja paljon jämäkämpi fiilis. Giossa on lisäksi kunnon tukeva kaula verrattuna 7321:n kaulaan joka on mulle liian littana. Giolla oli hintaa alle puolet tuosta 7321:stä joten ei ollut vaikea ostopäätös ;). Gio on kyllä rutkasti rumempi mutta sehän on vaan hyvä :D. Kitara basson tontille ja basso naapurin tontille. |
jarpppa 28.03.2007 05:34:21 | |
---|
Mitähän tommosesta kannattaa maksaa?? Maailma on kuoleman odotushuone |
nahkalipsi 28.03.2007 09:10:51 (muokattu 28.03.2007 09:13:24) | |
---|
Ite maksoin tollaisesta 6-kielisestä sen 150e joskus 5 vuotta sitten. En tiedä onko malliin tullut sitten jotain parannuksia tms. Tosiaan muuten, mulla on tollanen gio 6-kielisenä ja siinä myös sellainen aika hyvä tumma soundi. Mutta rässiurponahan mä en sellaisista dikkaa :) Kaula on tosiaan joo makukysymys. Mä en taas pysty paksuilla kauloilla soittamaan. Roses are red, violets are blue. All by base are belong to you |
trih 28.03.2007 15:49:50 | |
---|
Mitähän tommosesta kannattaa maksaa?? Tuotahan ei enää valmisteta. Viimiset tais tulla ulos joskus 2002-2003 luulen. Uusi maksoi pari vuotta sitten levytukun tarjouksessa 229e. Käytettynä alle 200e on varmaan järkihinta? Sehän on kuitenkin vaan gio-sarjaa. Kitara basson tontille ja basso naapurin tontille. |
Billsner 28.03.2007 21:59:49 | |
---|
Erittäin hyvä keppi ollakseen huonekalupuusta tehty halppis-kitara. Kaula on IMO helpposoittoinen ja vire pysyy ihan hyvin. Alkuperäisillä mikeilläkin pärjää pitkälle. Volumepotikka omasta hajosi noin kahden vuoden käytön jälkeen, mutta eipä haitannut kun oulun kitaraguru Härönen laittoi tuohon DiMarzion potikat kohtuuhintaan. Ite tykkään tuosta enemmän kuin esim. RG7321:stä tuon kaulan takia. Se on vähän erillainen ja vähän "jämäkämpi". Lisää seiskoja saattaa tulla, mutta tuosta en luovu ikinä. Tuotahan ei enää valmisteta. Viimiset tais tulla ulos joskus 2002-2003 luulen. Uusi maksoi pari vuotta sitten levytukun tarjouksessa 229e Halvalla sait. Jos tuohon hintaan sais jostain niin saattaisin ostaa toisenkin. Omastan maksoin uutena silloin muinoin melkein neljäsataa. Assembled in blasphemy |
jarpppa 30.03.2007 05:38:52 | |
---|
Hintapa on sitten varmaan kohdallaan tässä yksilössä =) ensi viikolla saan hyppysiini... Maailma on kuoleman odotushuone |
jarpppa 01.04.2007 07:41:24 | |
---|
Mitkähän mikit tossa toimis parhaiten?Jos ne omat ei ole kerta kovin jalot,no sepä nähdään sitten. Maailma on kuoleman odotushuone |
jarpppa 02.04.2007 20:55:37 (muokattu 02.04.2007 20:56:05) | |
---|
No nyt tuli ostettua.Kielet pitää kyllä uusia,miten vanhat liekkään.Rueta katteleen sitte intonaatiot ja muut säätö hommelit kuntoon.Ihankohan tohon nakkaan jonkun .12-.50 setin,ja kaveriksi joku .60 kieli,vai millanenhan setti toimis parhaiten??Tallan blokkaustakin ajattelin,koskapa sille ei taida kovaa käyttöä olla. Maailma on kuoleman odotushuone |
jarpppa 04.04.2007 05:24:07 | |
---|
Kielet on nyt uusittu,talla blokattu ja intonaatio säädetty.Satulan urille joutu viilaa näyttämään.Nyt saa vireeseen,ja todella kevyen tuntuinen soitettavuudeltaan tuntus olevan,ihan hyvä keppi 100e hintaan. Maailma on kuoleman odotushuone |