Karlsson 27.03.2007 14:09:47 | |
---|
Vinyylit on aina kiinnostava keskustelunaihe vaikka mäkin ihmettelen että miksi sitä pitäisi käydä huoneissa. Ja miksi vain LP-levyistä? Luulen, että aloittaja tarkoitti ylipäätään vinyyliformaatteja tuolla "älppärit"-termillä. Sukupolvien kuilu! Kehitys kehittyy! Aika jättää! Parta kasvaa! Lisää enemmän! |
Blue Moon 27.03.2007 14:14:20 | |
---|
Luulen, että aloittaja tarkoitti ylipäätään vinyyliformaatteja tuolla "älppärit"-termillä. Sukupolvien kuilu! Kehitys kehittyy! Aika jättää! Parta kasvaa! Samaa mäkin luulen mutta ikinähän ei voi olla varma... Perusasiat kuntoon, niin aiheesta voi ihan oikeasti keskustella. |
Jamppa2 27.03.2007 14:50:22 | |
---|
Laittakaas jotain sivuja mistä voi tiirailla levareita yms. matskuu. Levyjä olis, mutta ku on niin saakelin huonot soittokamat (äidin ostamat joskus vuonna lootapasso). Kiitoksia! Ensin vessa sitten pissa.com |
Blue Moon 27.03.2007 14:55:12 | |
---|
|
Kenkkusta komppailen minäkin eli ei mielellään huonetta sellaiselle aiheelle, joka liittyy oleellisesti musiikkiin. "Drove downtown in the rain / nine-thirty on a Tuesday night / Just to check out the late-night record shop. / Call it impulsive, call it compulsive, call it insane /
but when I'm surrounded I just can't stop." (Barenaked Ladies: Brian Wilson) |