zekeode 11.03.2007 15:37:26 | |
---|
And the beer I had for breakfast wasn't bad, So I had one more for dessert. |
Hattiwatti 12.03.2007 15:19:23 | |
---|
Itse käytän Drumcorea ja olen tyytyväinen. Nopea, helppo ja hyväsoundinen työkalu. Toki ei niin konfiguroitava kuin nämä BFDt yms. mutta ajaa asiansa. |
Burn 15.03.2007 19:41:58 | |
---|
Mää en tajua. Latasin ton Addictive Drumsin demon koneelle, mutta ne saa avattua ohjelmaa. Syy: ei ole mitään .exe-tiedostoa. Miksei? Olipa kerran pedofiili, raiskaaja ja pappi. Ja siinä oli vasta tarinan ensimmäinen henkilö... |
sami_sumea 15.03.2007 19:46:43 (muokattu 15.03.2007 22:25:18) | |
---|
Mää en tajua. Latasin ton Addictive Drumsin demon koneelle, mutta ne saa avattua ohjelmaa. Syy: ei ole mitään .exe-tiedostoa. Miksei? Et varmaan ladannu kaikkia fileitä? Kyllä mulla ainakin on .exe tosta.. edit: oletan tässä siis että puhuit tosta installerista? :) ... "Yläpäiden kompressointi tuo mieleen Ruandan kansanmurhan ja botneosastollakin ollaan yleislakossa: laatusubbarini (Tannoy) ei löydä kappaleesta alle kymmenen hertsin taajuuksia, vaikka laskin kuunteluhuoneeni lämpötilan -18C-asteeseen." |
PIM 15.03.2007 20:24:41 | |
---|
Mää en tajua. Latasin ton Addictive Drumsin demon koneelle, mutta ne saa avattua ohjelmaa. Syy: ei ole mitään .exe-tiedostoa. Miksei? Koska se on VSTi-instrumentti, joka tarvitsee isäntäohjelman eli jonkin raiturisoftan jonka raidalle ko. instrumentti laitetaan. Tai miten se nyt missäkin softassa tehdäänkin, mutta ainakin Reaperissa näin. |
Burn 16.03.2007 00:38:33 | |
---|
Koska se on VSTi-instrumentti, joka tarvitsee isäntäohjelman eli jonkin raiturisoftan jonka raidalle ko. instrumentti laitetaan. Hehheh, no niinpä tietysti...Voi minua! Olipa kerran pedofiili, raiskaaja ja pappi. Ja siinä oli vasta tarinan ensimmäinen henkilö... |
Minulla on Sonar 4, ja AD toimii siinä virheettömästi. Sonar 5:stä alkaen on "virallinen" yhteensopivuus. Tuosta AD:n peltien kihisevyydestä yms. olen kyllä täysin eri mieltä. Soundit ovat mielestäni todella huiput. Käytetyt kaiuttimet/kuulokkeet/äänikortit tietysti vaikuttavat. Ja käytettävyys ylipäätään loistoluokkaa. |
Kalmo 28.03.2007 09:31:24 | |
---|
Lisätietona: AD:n rummut on äänitetty 24-bittisenä 96 KHz näytteenottotaajuudella ja sitten pakatta XLNAudion omalla pakkausalgoritmilla (kuulemma "lähes häviötön") eri resoluutioisissa projekteissa toimivaksi. |
Leviathan73 01.05.2007 12:23:45 | |
---|
Mulla on myös Sonar 4 mutta en osaa laittaa AD:tä niin että saisin sen toimimaan. Mikä neuvoksi? Mihin se pitää avata? Sitä saa mitä tilaa. |
Kalmo 04.05.2007 23:00:00 (muokattu 04.05.2007 23:12:10) | |
---|
Ensin avaat Sonarin VST adapterin ja sen ohjeiden mukaan (en nyt muista yksityiskohtia, ja musakone on kiinni) painat "Add" tai jotain. Siinä avautuu lista jossa AD:n pitäisi näkyä VST:nä. Sitten klikkaat Sonarin Insert > DXi synth tai DX-rack nappia ja syntikkaräkin ilmestyttyä painat + ja valitset "Create 1st synth track" vaihtoehdon ja AD:n. Näin sinulla on midiraita, jolle tallentaa midi, ja audioraita, jota AD käyttää. Nämä on kyllä ihan selkeästi selitetty manuaalissa. Tietysti olisi kiva, kun manuaalin saisi suomeksikin! Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän. |
Kalmo 04.05.2007 23:04:23 | |
---|
Ai niin. Unohtui hehkuttaa: Luin juuri tuottajaveteraanin kirjoituksen Cakewalkin forumilta. Kaveri (enpä kirjoittanut nimeä muistiin)on äänittänyt Yes'in rumpalin ja vaikka keiden isojen nimien kanssa. Hänen mielestään AD on ylivoimaisesti paras rumpusofta, mihin hän on koskaan törmännyt. Tuntuu han kivalta ajatella, että on tehnyt hyvän kaupan. Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän. |
Papillon10 08.07.2007 22:26:23 | |
---|
Itsellä tämä myös käytössä. Onko muuten tiedossa mistä löytäisi erityisen hyviä midi rumpupätkiä? Nyt käytössä on ollut Guitar Prosta napatut midit, mutta noissa rumpuihin ei yleensä ole paljoa panostettu. |
Witch_King 09.07.2007 17:33:04 | |
---|
Itsellä tämä myös käytössä. Onko muuten tiedossa mistä löytäisi erityisen hyviä midi rumpupätkiä? Nyt käytössä on ollut Guitar Prosta napatut midit, mutta noissa rumpuihin ei yleensä ole paljoa panostettu. Itse tilailin juuri viime viikolla osoitteesta http://www.groovemonkee.com ihan päteviä midi rumpupätkiä.On se vaan pirun mukavaa kun ei tarvitse kaikkea ihan alusta asti hiirellä näpytellä+nuo ovat vissiin ihan oikean rumpalin soittamia joten eloa on ihan kiitettävästi. |
diarrheavomit 25.07.2007 12:57:23 | |
---|
Onkohan jollain tietota miksi Addictive Drums ei tule näkyviin Kristalissa, vaikka .dll on samassa kansiossa missä muutkin .vst-plugarit? Esim. mad trackerillä testasin niin se löytää AD:n kyllä. |
-septimisti- 25.07.2007 13:22:00 | |
---|
Onkohan jollain tietota miksi Addictive Drums ei tule näkyviin Kristalissa, vaikka .dll on samassa kansiossa missä muutkin .vst-plugarit? Esim. mad trackerillä testasin niin se löytää AD:n kyllä. Ongelma on kristalin kanssa on siinä, että kyseinen ohjelma ei tue laisinkaan ollenkaan noita vst-instrumentteja. Ainoastaan vst efektit toimivat. Kannattaa kokeilla reaper nimistä softaa. Ko. pläjäys on lähes joka osa-alueella kristalia kätevämpi ja tukee myös noita instrumentteja. Avattu huone kaikille tampereen m.nettiläisille. Liity ihmeessä Linkki. |
diarrheavomit 25.07.2007 13:26:20 (muokattu 25.07.2007 13:28:31) | |
---|
Tattista vaan tiedosta. Taisin joskus reasonia kokeilla, mutta en kyllä ymmärtänyt siitä mitään, liian monimutkainen vissiin meikäläiselle. Kristal on sentään helppokäyttöinen :) Mitens muuten N-track, voikohan siihen laittaa ton addictive drumssin pelittämään? |
-septimisti- 25.07.2007 14:31:31 | |
---|
Tattista vaan tiedosta. Taisin joskus reasonia kokeilla, mutta en kyllä ymmärtänyt siitä mitään, liian monimutkainen vissiin meikäläiselle. Kristal on sentään helppokäyttöinen :) Mitens muuten N-track, voikohan siihen laittaa ton addictive drumssin pelittämään? Reaper! Ei reason. Avattu huone kaikille tampereen m.nettiläisille. Liity ihmeessä Linkki. |
diarrheavomit 25.07.2007 14:35:11 | |
---|
Ei hele! :) Luin sitte väärin. Pitääpä testailla REAPERia sitte. |
Torniojaws 25.07.2007 14:42:37 | |
---|
Ei hele! :) Luin sitte väärin. Pitääpä testailla REAPERia sitte. www.reaper.fm |
hengailija 04.11.2007 16:33:08 | |
---|
Mites onnistuuko miten tuossa laittaan, eri soundit omalle mikseri kanavalleen. Esim Bd omalle, snare omalle jne jne... Oon tota ostoa harkinnut battery 3, styluksen ja addictiven välillä.. Eli mielipiteitä myös kehiin... |