muurema 26.03.2007 17:49:39 | |
---|
pitäis vaihtaa uudet mikit fenderiin ja etsisin sellaista kirkas äänistä, kun nykyiset kuulostaa aika matalalta/"väljähtäneiltä" ;D osaisko joku kirkas äänisen mikin omaava tai kokenut kertoa minkä merkkiset ovat hyvät? tyyli lajini on rock ja rautalanka musiikki. |
Wespa 26.03.2007 18:10:25 | |
---|
"Malmsteen and I broke up over religious reasons... He thought he was God, and I didn't agree... Blackmore's God!"
- Joe Lynn Turner |
pitäis vaihtaa uudet mikit fenderiin ja etsisin sellaista kirkas äänistä, kun nykyiset kuulostaa aika matalalta/"väljähtäneiltä" ;D osaisko joku kirkas äänisen mikin omaava tai kokenut kertoa minkä merkkiset ovat hyvät? tyyli lajini on rock ja rautalanka musiikki. Parhaat kirkassoundiset ja kohtuuhintaiset stratomikit mitä mulla on tullut vastaan ovat Fenderin 57/62 -setti. Myös DiMarzion Class of '55 on hyvä, ja ehkä vielä vähän kirkkaampi. Vielä halvemmista myös Kent Armstrongin vintagemikit ovat hyviä ja kirkassoundisia. |
Bookkeeper 27.03.2007 15:21:32 | |
---|
"I am like a cross between Hendrix and Mozart...only better!" - Siggi Björnstrupp |
Les Fender 27.03.2007 16:18:18 | |
---|
"Living is easy with eyes closed!" |
Hannu H. 27.03.2007 16:20:14 | |
---|
|
PJS 27.03.2007 17:03:49 | |
---|
itelle on tulossa Dimarzio uutuudet Area 58' ja 61' saksanmaalta. Silleen ajattelin, että tallasta sais sellasta juurikin "ohutta" ja kuulasta saundia eli 57' tallaan ja kaulaan sitte sen gilmour/60's tyyppisen botnekkaan ja ruudikkaan saundin hakuun toi 61' mut jos kuulostaa paremmalta toisin päin ni sit laitetaan toisinpäin. "...et sutko sais partioasussa myymään jotain keksejä ja olis itse mummo, niin sitä puristelis sun poskia ja sanoi, että awwwww..." -Tomomi
Vali(s)tus |
LaXu 27.03.2007 17:06:33 | |
---|
Fenderin CS '69 mikit ovat mielestäni aika asialliset eikä hintakaan ole tolkuton. Duncanin yksikelaisiin en ole vielä oikein lämmennyt vaikka useista lafkan humppareista pidänkin. |
Jucciz 27.03.2007 18:13:36 | |
---|
|
pekip 28.03.2007 15:23:07 | |
---|
Harmonic design mikeistä ei kai voi enää pidemmälle mennä .Soundi on balanssissa ja taipuu mureaksi ,kirkkaaksi tai jopa tummaksi menemättä tukkoon.Pitää tilata suoraan valmistajalta parin kuukauden viiveellä!!!!!!(Ittellä kolmessa kitarassa) you don´t have to be the best one,just be a good´un |
Rypsolisti 28.03.2007 21:59:50 | |
---|
Ruokankaan V.S Classicit saattais sopia. Itellä on käytössä '62 reissue Stratossa kyseiset mikit kaula ja keski asennoissa eikä ole mitään valittamista ollut, kyllä noita kirkkaiksi voisi kuvailla. Erittäin hyvät mikit sekä puhtaalla soundilla että säröillä, ei mene kuitenkaan tukkoon vaikka säröä olisi enemmänkin. Tsekkaappa täältä. http://www.ruokangas.com/Fender Stratocaster '62 |
rosberg 28.03.2007 22:44:06 | |
---|
Niin, tarvitseeko niitä kaikkia vaihtaa? Vahvistintakin rukkaamalla tuo kuulas kireys saattaisi löytyä - tai soita lähempänä tallamikkiä. veikkaan, että kitaraa kysyttäessä opistopojat tarjoavat jammua käteen. |
terry 29.03.2007 19:11:26 | |
---|
Haussel ei ole paha. Mulla on tuossa candy apple red -stratossa ja kirkkautta ja erottelevuutta on mukavasti. |
henrikarijuhani 29.03.2007 20:46:31 | |
---|
|
Wespa 29.03.2007 22:59:19 | |
---|
Mistä Fralineja sitten saa halvemmalla ? Sieltä missä niitä tehdään.. "Malmsteen and I broke up over religious reasons... He thought he was God, and I didn't agree... Blackmore's God!"
- Joe Lynn Turner |
Kuha 29.03.2007 23:04:08 | |
---|
Fenkku ja reissumies, siinä varmaan on sellanen pari... |
henrikarijuhani 12.04.2007 17:20:09 | |
---|
Sieltä missä niitä tehdään.. Kiitos informatiivisesta vastauksesta. Saat plussan. |
Flatron 12.04.2007 21:52:17 | |
---|
Kinmanin mikit on hyviä. Rautalankamiehelle sopii parhaiten Hank Marvin setti. Tuolla torinpuolella on setti myynnissä. (Mulla). T : Tomppa |
Wespa 12.04.2007 21:59:58 | |
---|
Kiitos informatiivisesta vastauksesta. Saat plussan. Kiitos, se tulee tarpeeseen. :P Tarkennetaan nyt sitten, että Rudy's Guitar Shop, 169 West 48th St New York, NY. "Malmsteen and I broke up over religious reasons... He thought he was God, and I didn't agree... Blackmore's God!"
- Joe Lynn Turner |
Dr. Muff 13.04.2007 00:36:12 | |
---|
Duncanin SSL-1 Vintage Staggered on sellainen perinteinen valinta. Hyvä valinta. Hyvällä tavalla erittäin perinteinen soundiltaan tuo setti. Kirkassoundiset mutteivät riipivät, ei ainakaan niillä kamoilla millä itse soitan. Tallamikkikin on juuri passeli perinteisempään sointiin. Jos vähän softimpaa hakee niin SD Alnico II Prot ovat myös kurantti valinta. Fralinit ovat myös top notch mutta en ole ihan varma ovatko ne niin paljon paremmat että kaksinkertainen hinta olisi oikeutettua. Ja se soundin paremmuuskin on makuasia. Erityisesti Fralineissa pidin kaula/keskimikki-kombinaatiosta. Hieno kompleksinen lintuääni. Edellä mainitut Fenderin Custom'69-mikit ovat myös kivat, itsellä toinen setti niitä menossa. Tällä hetkellä tosin ovat laatikossa kun väistyivät Duncanien tieltä. Luulin joskus parantavani soundia vaihtamalla kinmanit custom '69n tilalle mutta eroon niistä oli loppujen lopuksi päästävä ja hankittava '69t uudestaan. Tallamikiksi kyllä kannattaa harkita jotain muuta. Itsellä ovat aikalailla harvinaisuudet siinä mielessä ettei pelanneet oikein tallamikkinä. Halvemman luokan butiikkimikeistä kannattaa tsekata Vintage Vibe Guitars. Itse taisin maksaa setistä jotain 120€, vaikka niiden hinnat ovat siitä nousseet eivät ne ole vieläkään mahdottoman hintaisia ja saapahan pyytää minkälaiset haluaa. Olen kojootti. Älä koske. |