Incarnation 30.12.2003 21:05:32 | |
---|
Kysymys on yksinkertainen: Vaikuttaako mikkien etäisyys kielistä mitenkään äänen laatuun? Vitu gei!!!11 |
PlasmaDemon 30.12.2003 21:32:48 | |
---|
Kysymys on yksinkertainen: Vaikuttaako mikkien etäisyys kielistä mitenkään äänen laatuun? Soitan kitaraa ja mun kitaras se ei ainakaa vaikuta mitään!!! Mutta minkä merkkinen ja kuinka kallis basso sulla on???? Jos sulla on niitä vähä halvempia bassoja nii sitä ei ainakaan korvalla huomaa. Jos sulla on taas vähä kalliimpi vehje voi soundin eron huomata jo selvästi korvallakin, mutta eipä tuo erityisemmin äänen laatua paranna jos ne kielet nyt ei ihan kolise niiden mikkien mangneetteihin.... =) "rock-kikjeppi!":
huusi ryssä, kun voodoo-kitaran kaatopaikalta löysi. |
hemmo 30.12.2003 21:35:08 | |
---|
Soitan kitaraa ja mun kitaras se ei ainakaa vaikuta mitään!!! Mutta minkä merkkinen ja kuinka kallis basso sulla on???? Jos sulla on niitä vähä halvempia bassoja nii sitä ei ainakaan korvalla huomaa. Jos sulla on taas vähä kalliimpi vehje voi soundin eron huomata jo selvästi korvallakin, mutta eipä tuo erityisemmin äänen laatua paranna jos ne kielet nyt ei ihan kolise niiden mikkien mangneetteihin.... =) Voe helevettiläinen!!! Ilmiselvä asijantuntia. Säröä beibi! |
Incarnation 30.12.2003 21:35:52 | |
---|
Soitan kitaraa ja mun kitaras se ei ainakaa vaikuta mitään!!! Mutta minkä merkkinen ja kuinka kallis basso sulla on???? Jos sulla on niitä vähä halvempia bassoja nii sitä ei ainakaan korvalla huomaa. Jos sulla on taas vähä kalliimpi vehje voi soundin eron huomata jo selvästi korvallakin, mutta eipä tuo erityisemmin äänen laatua paranna jos ne kielet nyt ei ihan kolise niiden mikkien mangneetteihin.... =) Tämmönen Ibanez GSR200 bassohan mulla on. Aaaaaalright (Tex Mex-lettuhillo)! Vitu gei!!!11 |
kalkkuna 30.12.2003 23:07:50 (muokattu 30.12.2003 23:10:11) | |
---|
Tämmönen Ibanez GSR200 bassohan mulla on. Aaaaaalright (Tex Mex-lettuhillo)! Älä nyt tuota ylläolevaa tekstiä kuuntele, ennenkin se sama sälli on tullut puhumaan paskaa muihinkin ketjuihin. Mikkien nosto lisää ulostuloa jos nyt oikein muistan. |
Mikkien nosto lisää ulostuloa jos nyt oikein muistan. and that means...? Vitu gei!!!11 |
Akai 31.12.2003 02:47:52 | |
---|
If it´s too loud, you´re too old! |
SaBer 31.12.2003 13:09:25 | |
---|
Jos mikit ovat liian lähellä kieliä tulee huono saundi. Suosittelen laskemaan mikit ihan alas ja nostamaan pikkuhiljaa välillä kuunnellen. Siinä vaiheessa kun saundi alkaa muuttumaan huonoksi tai kielet kolisemaan mikkeihin, laske mikkejä vähän. Sen jälkeen kannattaa vielä säätää mikkien välinen balanssi laskemalla sitä mistä tulee kovempaa. On varmasti muitankin (ehkä parempiakin) keinoja, mutta näin minä teen. |
Incarnation 31.12.2003 13:34:51 | |
---|
Kiitos vastauksista! Varsinkin AKAI:ta haluaisin kiittää kätevästä vinkistä. Vitu gei!!!11 |