Aihe: Eskopoika : Mikäs tässä (Rock/Pop)
1
Demostudio
25.03.2007 22:25:44
Bändin nimi: Eskopoika
Kappaleen nimi: Mikäs tässä

Genre: Rock/Pop

URL: http://www.mikseri.net/artists/?id=61021 (Mp3)

Tulinpa kerran kotiin semmosen paskemman puoleisen työpäivän jälkeen. Olin hikinen parransänkinen ja pahalla päällä.Vaan vaimopa se olikin paistanut pizzan! eikä mikään veltto valmispizza, vaan ihan oikea pizza!Siinä sitten kun pistelin pizzaa helttaan kotiterassilla ja hörpin pitkää olvia ja katselin koivikkoa, niin mietin että mikäs tässä. Näissä tunnelmissa tämä kappale.
Mika Antero
26.03.2007 19:32:37
Ihan mukava bluesahtava biisi, hyvä laulaja. Jos joku muistaa semmoisen bändin kuin Säppi, niin vähän on samaa fiilistä tässä. Meinaan bluespoljento, miehekkään oloinen ääni ja sanoituksissa olutta. Eihän tällä ehkä maailmaa valloiteta, mutta rentoa kuunneltavaa.

Suurena Huovis-diggarina olisin mielelläni nähnyt biisin nimenä Mikäpä tässä... No joo, toimii mikäs tässäkin.
0611
29.03.2007 18:47:17
Huvä meno. Riimittely erittäin hyvä.

Ronalt Bix
Kaavat kankeiden kahlitsee ihmisyyden...
Luomala
01.04.2007 23:12:16
Kiitoksia kommenteista. Odotin kyllä että tuota minun "laulua" moitittas enemmän. Laulujen teko minulla menee aina niin, että ensin kirjoitan runon ja sitten säveltelen siihen "sopivan" sävelmän. Toki runoa joutuu hieman muokkaamaan sävelmään sopivaksi.
0611
02.04.2007 14:49:39
Tere
Mielestäni teidän musiikissanne hivenen epävireinen laulu paikoin on pelkästään positiivinen juttu. Eikä laulu ollut pahan kuulosta kun pääsit vauhtiin, piisin alkupää ja sisään tulot riimeihin vähän kaipaa hiontaa.
Minulla on itselläni samaa "vikaa" äänen käytössä. Pakotin itseni kuoroon laulaan, ja siellä olen saanut hivenen ruuvattua ääntäni.
Tietenkin yksityiset laulutunnit voivat auttaa, jos vain eko antaa periksi?

Ronalt Bix
Kaavat kankeiden kahlitsee ihmisyyden...
Luomala
05.04.2007 21:53:23
Sääli olis pilata hyvä kuoro. Tosin armeija-aikoina lauloin rakuunakuorossa.Sen takia lauloin että sais hyvät iltalomat. Pieleen meni!(sekä laulu että lomat) Onneksi sain sitten viikonloppulomalla.(ihan laulamatta)
frebu
06.04.2007 22:41:07 (muokattu 06.04.2007 22:43:01)

Sääli olis pilata hyvä kuoro. Tosin armeija-aikoina lauloin rakuunakuorossa.Sen takia lauloin että sais hyvät iltalomat. Pieleen meni!(sekä laulu että lomat) Onneksi sain sitten viikonloppulomalla.(ihan laulamatta)

Sama tässä. Paitsi että meillä oli viikonloppulomien aikana aina keikkoja jossain maakuntakirkoissa. Niissä ei saatu paljon mitään! mutta hienot riffit biisissä. Ja laulu on ihan ok.
Luomala
24.08.2007 10:11:23
Arvelin tässä vähän nostella vanhaa biisiä. Tämä kun sopii ainakin meikäläisen mielentilaan näin työviikon päätteeks. Paskan päivän jälkeen tämän biisin teinkin.
vähän naiivihan tää no, mutta hyvä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt