Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Matamp minimat
1 2
Guitarn00b
24.03.2007 21:40:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onkos kellään tuota? http://www.custom-sounds.com/epages … fa274159fa3d3d0678+FI/products/1960
Kokemuksia, mielipiteitä jne.
Kamppailu kova tämän ja Orange Tiny Terrorin välillä :P
 
Joees
24.03.2007 21:55:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onkos kellään tuota? http://www.custom-sounds.com/epages … fa274159fa3d3d0678+FI/products/1960
Kokemuksia, mielipiteitä jne.
Kamppailu kova tämän ja Orange Tiny Terrorin välillä :P

 
Mulla on ja oliko jäsen bujulla myöskin? Ja taisi kai olla vielä jollain muullakin ainakin.
 
Mulla on 6L6 versio. Hyvät soundit lähtee hiljaa. Ihan puhevoluumeilla saa hyvää soundia aikaiseksi. Sen kovempaa mä en itseasiassa ole tätä soittanutkaan koska meitsin luukussa ei kauheesti luukuteta.
Ominaisuuksiahan tossa on just mitä vahvistimessa tarviikin olla ;-)
Pieni ja kevyt. Painoi aavistuksen yli 7kg paketissaan. MUN tarpeisiin tuosta lähtee tarpeeksi säröä himaan. Kyllä sillä rokit soittelee, mutta rankempaan vääntöön ehkä tuo Orange voisi olla parempi. Uskoisin, en tiedä kun en ole jaksanut vaivautua testaamaan sitä. Mä oon ruuvaillut(yeah right, ihan kuin tää ruuvaamista tarvis, soundit löytyy heti kohdalleen jos on löytyäkseen) tuosta soundeja rokkiin, bluesiin ja jatsiin ihan hyvin ja helposti.
 
Yllättävän paljon tuosta tuntuisi ääntä lähtevän, tai no. Kyllä mä sen tiesinkin että ei se yllätys ollut silleensä... Mutta jos bändikäyttöön olisi tulossa niin mä taipuisin tuon Orangen puoleen siinä tapauksessa.
 
Mun paras ostos aikoihin, ehdottomasti olen tän vekottimen kannalla. Ei epäilystäkään. Varmasti käytän ensi kerralla tätä kun ollaan äänittelemässä.
 
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi.
buju
26.03.2007 00:57:50 (muokattu 26.03.2007 00:58:12)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei ole pahaa sanaa sanottavana minimat:ta. En osaa arvostelua kirjoittaa, tulee pelkkää kapulakieltä, mutta käy ehdottomasti kokeilemassa minimat:ia.
 
Damn right, I´ve got the blues
heville
26.03.2007 08:29:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse ostin juuri tuon EL84-version. Todella loistavat ja kauniit puhtaat ja pikkurosot. Vola kaakossa päätesärö on vähän ikävän piereskelevä (terminologia ei riitä kuvaamaan paremmin), mutta tämä varmaan johtuu siitä, että soittelen kaapin puutteessa DI-ulostulosta kuulokkeisiin tai Microcubeen. Uskoisin, että kun saan kaapin nikkaroitua, alkaa päätemurinakin maistua.
 
Göö? Göö! Göö.
Tomtom
26.03.2007 14:15:47 (muokattu 26.03.2007 14:16:30)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eikos tuossa ole keinokuorma mukana? Eli pystyy soittamaan esim. nuppi-mikseri-kaappi rakennelman lapi, tai justiinsa suoraan kuulokkeisiin? Mahtaisiko olla kokemuksia kuinka tuolle maistuvat pedaalit edessansa?
 
"Jos tämä jatkuu pahasti, joudutaan menemään instanssiin." - Lasse Mårtensson
LaXu
26.03.2007 15:15:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Matampissa on ainakin kivat ominaisuudet ja varmasti laadukkaampi peli kuin Orange noin rakenteensa perusteella. Parilla watilla ei puhdasta soundia kyllä hirveän pitkälle löydy joten vähän ehkä äänitysvahvari kuin keikkapeli tuo MiniMat, kun taas Orange TT:lla pärjää jo keikallakin.
Tomtom
26.03.2007 15:23:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

..mut mulla onkin isompi Oranki keikoille! :>
 
"Jos tämä jatkuu pahasti, joudutaan menemään instanssiin." - Lasse Mårtensson
Joees
26.03.2007 16:34:04 (muokattu 26.03.2007 16:35:06)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Matampissa on ainakin kivat ominaisuudet ja varmasti laadukkaampi peli kuin Orange noin rakenteensa perusteella. Parilla watilla ei puhdasta soundia kyllä hirveän pitkälle löydy joten vähän ehkä äänitysvahvari kuin keikkapeli tuo MiniMat, kun taas Orange TT:lla pärjää jo keikallakin.
 
Kyllä tuo näyttää siltä että se kestää ikuisuuden. :-) Oli kaunista katseltavaa kun otin sisuskalut esille.
Pari wattia on erittäin bueno himassa, ja studiossa kuten veikkailitkin.
 
Keikoillakin on ihmiset tätä käyttäneet. Ovat käyttäneet jonkun isomman vahvistimen päätettä vain. Kuulemma toiminut hyvin. Sen enempää en osaa sanoa minä, en ole itse kokeillut. Enkä ole kuullut ääninäytteitäkään.
 
Eikos tuossa ole keinokuorma mukana? Eli pystyy soittamaan esim. nuppi-mikseri-kaappi rakennelman lapi, tai justiinsa suoraan kuulokkeisiin? Mahtaisiko olla kokemuksia kuinka tuolle maistuvat pedaalit edessansa?
 
On juu keinokuormakin. Ja tästä löytyy DI-ulostulo.
Pedaaleja mä oon kokeillut vain yhtä tämän kanssa. Hot Cake toimii ihan kivasti tän kanssa. Waheja pitää testata joskus kun jaksan kaivaa moisen esille :-)
 
Custom-Soundsin sivuilta löytyy se manuaali, siitä löytyy hyvin tietoa. Ja googlella löytyy matampin sivut, sieltä forumilta löytää ihan hyvin tietoa minimatista ja muista matampin vekottimista. Sieltä löytyy muistaakseni ääninäytteitäkin.
 
E: Ja joo, tätä saa tulla testaamaan toki. Täysiä ei voine soittaa kuitenkaan. Ellet sitten keksi lähitienoolta jotain mestaa jossa päästä testaamaan kunnolla :-)
 
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi.
Kirk_Hammett
26.03.2007 17:37:57 (muokattu 26.03.2007 17:38:48)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

E: joo nyt toimiikin, äsken vaan jotain häikkää ilmeisesti
 
joo ja ellei nyt aivan hukkaan menisi tää viesti niin sanotaan nyt että kivan näkönen vempele on
 
You know it's sad but true...
Flashboy
05.04.2007 21:34:45
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ostin juuri Minimatin. Voikos tuolla soitella niin, että laittaa kuulokkeet suoraan D.I. jakkiin, eikä kytke kaappia ollenkaan kiinni? Mä kun oon luullu, että putkivahvari pitää olla aina kytkettynä kaappiin.
 
Jucciz
05.04.2007 22:17:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ostin juuri Minimatin. Voikos tuolla soitella niin, että laittaa kuulokkeet suoraan D.I. jakkiin, eikä kytke kaappia ollenkaan kiinni? Mä kun oon luullu, että putkivahvari pitää olla aina kytkettynä kaappiin.
 
Se D.I.-lähtö ei ole kuulokkeita varten, vaan se on kaiutinsimuloimaton äänityskäyttöön tarkoitettu lähtö, joka vaatii peräänsä ehdottomasti jonkin kaappisimulaattorin kuulostaakseen kitaravahvistimelta eikä ampiaispesältä. Käytettäessä D.I.-lähtöä laitteen sisäinen kuorma kytkeytyy päälle, joten kaappia ei tarvita.
 
>-)))> #11
« Rojuja · Soitteluita »
Joees
05.04.2007 22:41:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Se D.I.-lähtö ei ole kuulokkeita varten, vaan se on kaiutinsimuloimaton äänityskäyttöön tarkoitettu lähtö, joka vaatii peräänsä ehdottomasti jonkin kaappisimulaattorin kuulostaakseen kitaravahvistimelta eikä ampiaispesältä. Käytettäessä D.I.-lähtöä laitteen sisäinen kuorma kytkeytyy päälle, joten kaappia ei tarvita.
 
Pitäs joskus testailla jotta miten tuo Minimat toimii kun sen laittaa isompaan vahvistimeen kiinni.
 
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi.
Flashboy
16.04.2007 22:22:32
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pitäs joskus testailla jotta miten tuo Minimat toimii kun sen laittaa isompaan vahvistimeen kiinni.
 
Mites tuo onnistuu?
 
Kävin nyt bänditreeneis ekaa kertaa testaamassa miniamppia. Olipa vaan komia saundi. Mahtavaa!
 
Joees
17.04.2007 00:15:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mites tuo onnistuu?
 
Kävin nyt bänditreeneis ekaa kertaa testaamassa miniamppia. Olipa vaan komia saundi. Mahtavaa!

 
Tuota Matampin foorumia selaamalla löytyy kirjotuksia aiheesta.
 
Käytitkö bändin kanssa ihan vai yksikseen vetelit? Ilman keinokuormaa ja täysiä? :-) Vitsi kun itsekin pääsisi testaamaan niin.
 
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi.
Flashboy
17.04.2007 11:55:24
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuota Matampin foorumia selaamalla löytyy kirjotuksia aiheesta.
 
Käytitkö bändin kanssa ihan vai yksikseen vetelit? Ilman keinokuormaa ja täysiä? :-) Vitsi kun itsekin pääsisi testaamaan niin.

 
Kiitos vinkistä. Täytyy käydä kurkkaamas.
 
Meillä soitetaan treeneis aika lujaa, mutta ihan hyvin minimat mukana pärjäs. Suurin piirtein oli kyllä kaikki potikat kaakos. Hyvä oli meininki. Mulla on Orangen 30wattinen nuppi normaalisti käytössä. Oli kiva tehdä vertailua. Molemmat miellytti.
 
Joees
17.04.2007 13:01:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitos vinkistä. Täytyy käydä kurkkaamas.
 
Meillä soitetaan treeneis aika lujaa, mutta ihan hyvin minimat mukana pärjäs. Suurin piirtein oli kyllä kaikki potikat kaakos. Hyvä oli meininki. Mulla on Orangen 30wattinen nuppi normaalisti käytössä. Oli kiva tehdä vertailua. Molemmat miellytti.

 
Jeps, kyllähän tuosta kahdesta watista ääntä lähtee. Onko sulla EL84 vai 6V6-versio tuosta?
 
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi.
buju
17.04.2007 15:10:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Methikselle ja muille minimat omistajille: Onko teidän nupeissa sarjanumero vai onko tyhjää sn:n kohdalla?
 
Damn right, I´ve got the blues
heville
17.04.2007 15:17:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Methikselle ja muille minimat omistajille: Onko teidän nupeissa sarjanumero vai onko tyhjää sn:n kohdalla?
 
Tyhjää. Siihen saa kai keksiä ihan ikioman numeron.
 
Country and Western? We have both!
Joees
17.04.2007 15:43:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Methikselle ja muille minimat omistajille: Onko teidän nupeissa sarjanumero vai onko tyhjää sn:n kohdalla?
 
Tyhjää on juu, kaikissa noissa on tyhjää. Ei ne tehtaalla niihin ilmeisesti jaksa kirjottaa sarjanumeroita :-)
 
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi.
Funkyshiva
17.04.2007 16:05:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jees.Tyhjää on täälläkin sarjanumeron paikalla.Kysäsin sitä Custom Soundsista ja sanoivat että ei niissä missään Suomeen tulleissa ollut.
 
Pätee yhtä lailla puheessa kun soitossakin:"Less is more"
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «