Aihe: Luomu-Lestereitä
1
Juzzu
30.12.2003 08:19:27
Noh, nyt pääsee himmokkaimmat customoimaan oman Wylde-LP:n, ei tarvitse maksaa 5000 euroa nimikkomallista.

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll … ;item=2369675323&category=46648

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll … p;item=2368414535&category=9813

Mun mielestä tuollaiset koko-naturellit LP:t vaahteralla on aika 'eko'-meininkisiä, vähän semmoista luomu-meininkiä. Ja tässä tapauksessa se ei kyllä minun mielestä ole mitenkään hyvä asia. Mutta ehkä joku pitää noista ihan ulkonäöllisistäkin syistä..
Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts!
PoLFus
30.12.2003 09:10:35

Nätti 8D
~ 7ender $tratocaster ~
Kjukka
30.12.2003 09:14:16

Gibsonin swamp ash-studiolespa miellyttää jostain syystä mun silmää (tai miksei kumpaakin :); se merkitön eebenpuuotelauta on hieno.

No, onhan ne smartwooditkin ihan söpöjä.
Myynnissä Mesa/Boogie Studio Preamp. Katso tori.
Juzzu
30.12.2003 09:22:22
Kas kun 70-lukua nyt myynnissä, näemmä luomu-standardikin löytyy huudettavaksi.
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll … ;item=2369560559&category=46648
Kjukka
30.12.2003 10:03:41

Kas kun 70-lukua nyt myynnissä, näemmä luomu-standardikin löytyy huudettavaksi.

Eihän tollasta kitaralaukkua kehtais julkisella paikalla kantaa :E
PekkaM
30.12.2003 10:46:42
Smartwoodit on kyllä niin nättejä ja edullisia, että on pakko kysyä, onko niissä jotain vikaa? Ei ne vissiin peruslespalta tietenkään kuulosta, juuri noista puuvalinnosta johtuen...
Osta JEM77BFP!
Juzzu
30.12.2003 11:01:26
Smartwoodit on kyllä niin nättejä ja edullisia, että on pakko kysyä, onko niissä jotain vikaa? Ei ne vissiin peruslespalta tietenkään kuulosta, juuri noista puuvalinnosta johtuen...

Nehän vastaa spekseiltään studioita? Ei bindingejä tms.? Ehkäpä siitä syytä hinnoittelupolitiikkaan. Ebayssa taisi par kuukautta sitten männä suosaarni-Smartwood vain vähän yli kiloeurolla.
Hanok
30.12.2003 15:07:20
Oijoi. Mun eka skeba oli vähän tuon oloinen ulkomuodoltaan. Siinä oli ainakin Ibanezin kaula mutta luulen että body oli jonkun itse rakentama. Se oli kyllä tuota karkeampi eikä siinä ollut varsinaista sileää maalipintaa vaan joku muunlainen käsittely. Kokonaisuuden laadukkuudesta kertonee jotain se että bridgen paikkaa oli muutettu kertaalleen - vanhat reiät oli tukittu liimatuilla puutapeilla ja tehty uudet reiät. Kaikki tämä tietysti näkyi suoraan päälle kun soitinta ei ollut maalattu. Tuolloiset soittokaverit antoivat kitaralle liikanimen Puuviulu.

Sen jälkeen kun tuon vaihdoin heviskebaan, en ole omistanut Lespaa mutta koko ajan on himottanut. Pitäisköhän miettiä jotain tuollaista eko-ratkaisua...
-Q-
30.12.2003 16:17:37
Eihän tollasta kitaralaukkua kehtais julkisella paikalla kantaa :E
Mulla on tollanen laukku. Siinä tosin matkustaa telecaster. Olen joskus ihmetellytkin mokomaa muovirasiaa Gibsonin logolla, mutta nämäkö ovat jotain halpisversioita, vai?

..Sinänsä helppo laukku, kun ei tarvi yhtää varoa sitä naarmuttamasta. Rumemmaksi kun se ei voi mennä :)
fox
31.12.2003 11:45:55

Nehän vastaa spekseiltään studioita? Ei bindingejä tms.? Ehkäpä siitä syytä hinnoittelupolitiikkaan. Ebayssa taisi par kuukautta sitten männä suosaarni-Smartwood vain vähän yli kiloeurolla.

Kyllä Standard Smartwoodeista reunanauhat löytyy. Ja eppäilisin että tuo suosaarninen oli Studio. Smartwoodin kansissa käytellään todella merkillisiä puita kuten ambay guasa, muiricateria tahi jotain sen kaltaisia..tottakai natural on sitten viimeistely.. :)
Kjukka
31.12.2003 11:50:25

Aika porakonelaukku-meininkiä :)

Onkohan Tool-orkesterin jätkillä tollaset ?-)
RjW
31.12.2003 12:31:07 (muokattu 31.12.2003 12:32:37)
Aika porakonelaukku-meininkiä :)

Mulla on Customille tollainen samanlainen laukku. Eipä ole kyllä mitään hyvää sanottavaa. Haluaako joku ostaa? En ole kitaran hankinnan jälkeen kertaakaan käyttänyt tuota.

Nuo vaahteraiset Les Paulit ovat kyllä minun mielestäni hienoja. Vaaleat otelautamerkit eivät kyllä oikein sovi vaahteraotelautaan.

EDIT: Eikös noissa Smartwoodeissa se halpa hinta johdu nimenomaan siitä että ne puut eivät kuitenkaan ole kovin kalliita?
"If you're gonna scream, screm with me - moments like this never last"
Juzzu
02.01.2004 08:39:47
Siinä sitten ois taas smartwoodia lähdössä alta tonnin buy-it-now:lla.
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll … ;item=2370202317&category=46648
Straton
02.01.2004 13:01:22
Siinä sitten ois taas smartwoodia lähdössä alta tonnin buy-it-now:lla.
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll … ;item=2370202317&category=46648

Tollasta joku on jo pitempään koittany KePössa myydä alle tonnilla myös (800 kun viimeksi näin, 900 joskus aikasemmin). Nyt ei taas ilmoitusta näy, että ehkä se saatiin kaupaksi. Hemmetin kauan se kuitenkin oli listoilla, aina pieniä pausseja tietty välissä.
Ite oot!!!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)