jayy77 22.03.2007 18:15:44 | |
---|
Olen hankkimassa studiokuulokkeita, ja mietin sopivatko kyseiset behringerin kuulokeet myös sähkökitaran vahvistimelle? Entä onko kuulokkeissa iso vai pieni liitin? |
Estranged 22.03.2007 18:35:17 | |
---|
Entä onko kuulokkeissa iso vai pieni liitin? Liittimiinhän saa adaptereitä, joten tuo plugin koko ei varmastikaan ole ongelma. Noiden kuulokkeiden laadusta en osaa sanoa mitään. Ja nuo adapterithan ei taida maksaa paria euroa enempää. "Kannattaa ostaa halpaa, koska halpa tulee pidemmän päälle kalliiksi ja kallishan on aina parempi." |
Tympee Huttunen 22.03.2007 21:39:23 | |
---|
Iso liitin noissa on ja vaikka ei olisi, niin kyllä niitä adaptereita saa. Mun omaan makuun nuo kuulokkeet ovat äänentasoltaan hintaluokassaan hyvät. Muovinen rakenne vaikuttaa kyllä tosi heikolta, eikä noi mun isossa päässä liian hyvin pysy. Hyvin nuo ovat kuitenkin kestäneet. Ajattelin, että HPS5000 olisi paremmat ja ostin nekin, mutta ne oli kyllä ihan jäätävää kakkaa. |
jayy77 25.03.2007 21:05:10 | |
---|
kiitos vastauksista. vielä arvelluttaa, että käyvätkö kuulokkeet kitaravahvistimellekin? |
kyllä käy. Mulla on sonyn kuulokkeet behringerin vampiressa ja niiden mukana tuli adapteri jolla homma onnistuu. Kyllä varmasti kaikki tuollaiset isot kunnon kuulokkeet siihen sun vahvariis menee. |
tommiot 25.03.2007 21:21:33 | |
---|
kyllä käy. Mulla on sonyn kuulokkeet behringerin vampiressa ja niiden mukana tuli adapteri jolla homma onnistuu. Kyllä varmasti kaikki tuollaiset isot kunnon kuulokkeet siihen sun vahvariis menee. No en kyllä lupais. Putkivahvistimissa ei ole yleensä kuulokeulostuloa. Ja jos ei kuulokeulostulo (tai line-out) ole kaiutinemuloitu, tulee pelkkää paskaa surinaa kuulokkeista. |
musaniko 25.03.2007 21:59:26 | |
---|
Kirjoituksen aloittaja voisi tässä tapauksessa katsoa onko siinä kuulokeliitäntää ja jos on niin melkein kyllä luottaisin että sopii. Mutta just in case niin vois toi kirjoituksen aloittaja kertoa että mikä vahvistin on kyseessä? =) |
mailbag 25.03.2007 22:04:24 | |
---|
hommaa porta prot |