Aihe: Vihreä Maili 22.12 MTV3
1 2 3
Härski
23.12.2003 14:51:49
Hyvä lehva oli ja kosketti kyllä niin vitusti. Oliko pätevästi sanottu?
Seal on Velvet
27.12.2003 00:13:25
Ei kai tässä voi muuta kuin yhtyä edellisiin kommentteihin. Aivan älyttömän hyvä leffa!
Muutama kohta jäi kyllä ärsyttämään. Esimerkiksi se kun lopussa Hanks totesi jotain että hänen pitkä elinikä oli rangaistus siitä, että antoi Coffeyn kuolla, niin itse en olisi kyllä tulkinnut sitä aivan niin. :)
Ja siinä vaiheessa kun se Coffey "muisteli" sitä kahden tytön tappoa, niin meinasko se sitä että se Billy oikeasti murhasi ne, vai oliko se siinä "muistelussa" vain sen takia että sille murhaajalle piti saada joku hahmo?
Noh.. joka tapauksessa loistava leffa hyvyydestä ja pahuudesta.
tuomittu
27.12.2003 13:36:30
Onhan se kova leffa. Mutta miettikääpä: Kun se Coffey paranteli niitä jannuja imemällä sairauden pois, niin miksei Hanksin sairautta imetty pois? Käsityö riitti...
Pyytäkää anteeksi, että olette olemassa.
Bluesmies
27.12.2003 22:28:49
Onhan se kova leffa. Mutta miettikääpä: Kun se Coffey paranteli niitä jannuja imemällä sairauden pois, niin miksei Hanksin sairautta imetty pois? Käsityö riitti...

Eikö se käsityö yleensä vehkeisiin riitä?
Kitara on tyhmä!!!
Nimismies
27.12.2003 22:48:51
Eikö se käsityö yleensä vehkeisiin riitä?

Kyllähän niitä imetäänkin.

Hieno leffa on tuo Vihreä Maili, samoin kuin Stand By Me. Hassua että Kingin, kauhun mestarin, parhaat leffat tehdään hänen ei-kauhu-kirjallisuudestaan. No, Hohtoa ei lasketa.

Onko The Thing Kingin juttuja? Ei taida.
"Karkasin Nimismiehen kyydistä sivutuuliherkkyyden sillalla vallitessa." - Absoluuttinen Nollapiste: Suvannossa Ylpeä Ilme
Jani The Rock
28.12.2003 01:40:11

Onko The Thing Kingin juttuja? Ei taida.

Eipä ole. Sehän on jo liki klassikoksi muodostunut kauhunovelli, jonka kirjoittajaa en nyt juuri -suunnattomaksi häpeäkseni!- muista. Ensimmäinen leffaversiokin siitä tehtiin jo muutama kymmenen vuotta sitten.

Niin siis... jos nyt puhumme samasta Thingistä. Siitä, jossa ollaan etelänavalla.
Lowriding appeals to bad dudes.
tuomittu
28.12.2003 15:35:13
Kyllähän niitä imetäänkin.

Ei kaikki oo niin notkeita...
Pyytäkää anteeksi, että olette olemassa.
Nimismies
28.12.2003 18:32:24
Eipä ole. Sehän on jo liki klassikoksi muodostunut kauhunovelli, jonka kirjoittajaa en nyt juuri -suunnattomaksi häpeäkseni!- muista. Ensimmäinen leffaversiokin siitä tehtiin jo muutama kymmenen vuotta sitten.

Niin siis... jos nyt puhumme samasta Thingistä. Siitä, jossa ollaan etelänavalla.

Sama on. Minäkin muistelin että siitähän on sellainen paljon vanhempikin leffaversio, ettei se taida Kingin olla...
"Karkasin Nimismiehen kyydistä sivutuuliherkkyyden sillalla vallitessa." - Absoluuttinen Nollapiste: Suvannossa Ylpeä Ilme
PIRU
29.12.2003 03:45:22 (muokattu 29.12.2003 03:45:51)
Mun mielestä kaikki 'Tom Hanks'-leffat on pitkiä ja tylsiä, mutta kuitenkin helvetin koskettavia. Eli en osaa päättää onko ne nyt sitten hyviä vai huonoja. Sama pätee tähän Vihreään Mailiin.

Edit: kylläpäs kuulosti epäselvältä.
Piru vie!
Jormaz
29.12.2003 03:47:37 (muokattu 29.12.2003 03:48:01)
Mun mielestä kaikki 'Tom Hanks'-leffat on pitkiä ja tylsiä, mutta kuitenkin helvetin koskettavia.

Paitsi jos niissä on myös Meg Ryan.
Back to the 80's
PIRU
29.12.2003 04:02:23
Paitsi jos niissä on myös Meg Ryan.

Silloin ne lyhyitä ja tylsiä, eikä kosketa yhtään.
Piru vie!
Jormaz
29.12.2003 04:05:39
Silloin ne lyhyitä ja tylsiä, eikä kosketa yhtään.

Väsyttää nyt niin ettei oikein toi ajatus juokse. Meg Ryanin elokuvat on mahtavia, ihania ja liikuttavia. Ahh, pääsinpäs sen sanomaan, huomenna takuuvarma morkkis! Mutta minkä sille mahtaa...
Back to the 80's
Brewtal
30.12.2003 11:38:24
Ei napannut. Liian pitkä ja loppu niin sokerilla kuorrutettua hattaraa. 30min pois ja olisi ollut ok.
Alcohol Fueled Brewtality
gheisari
30.12.2003 15:00:21
Melko hyvä elokuva.
ANNII
30.12.2003 17:03:40
joo mä tykkäsin kanssa tosi paljon vaikka en ihan alusta nähnykkää... mut oli kyl koskettava
sing with the tempest & rock like a hurricane
Lähikauppias
31.12.2003 02:16:03

Vihreä Maili
Hyvähän tuo. Pidän.

Stand By Me
Harvinaisen TV-elokuvamainen TV-elokuva. En pidä hirveästi. Ihan niinkuin niitä isoja poikia muka kiinnostaisi, mitä räkänokkapojat tekee.
FearMTC
31.12.2003 02:18:31
Eikös se jokin ihme klovnijuttu ollut Kingin? Siinä ne jotkut tyypit kokoontuivat kaupunkiin ja siellä oli jokin kauhuklovni. No en minä tiedä sunkaan... puolella silmällä seurasin jotain sen kakkososaa telkusta kerran 15 minuuttia.
On helpompi arvostella muita kuin yrittää itse muuttua.
Burn
31.12.2003 02:53:30

Eikös se jokin ihme klovnijuttu ollut Kingin? Siinä ne jotkut tyypit kokoontuivat kaupunkiin ja siellä oli jokin kauhuklovni. No en minä tiedä sunkaan... puolella silmällä seurasin jotain sen kakkososaa telkusta kerran 15 minuuttia.

Leffan nimi on "It". Ja KYLLÄ, kyseinen leffa mistä löytää Pennywise-pellen on Kingin kirjaan perustuva pätkä.
........tEcchl.....tchehcc Dilifcu....Technilac Ddifculiti.....Technical Difficulties...
FearMTC
31.12.2003 03:02:24
Niin joo.. SE oli se IT. Minä luulin koko ajan, että tuolla 'It' -leffalla puhuttiin siitä, missä on se ihme hirvi jossain jäätikön keskellä. Eikun se olikin The Thing... hehee. Paha moka.
On helpompi arvostella muita kuin yrittää itse muuttua.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)