Dr. Muff 30.12.2003 16:01:42 | |
---|
Terve. Ottaisin mielelläni vastaan jos on kokemuksia Mesan Dual Caliber sarjasta. Kiitos. Myykää mulle ja Screamer! |
jannek 30.12.2003 16:35:06 | |
---|
Kyllähän se on hyvä kampe! Itellä on tuommonen combo ja siihen kytkettynä 2x12" kaappi. Empä oo parempaa saundia saanu mistään. Todella monipuoliset säädöt. Huonona puolena voisi sanoa sen mikä on muissakin putkisydeemeissä että häiriöitä ja muuta sellaista voi esiintyä mutta lämpimänä se toimii ihan hyvin. jees |
Dr. Muff 30.12.2003 17:12:44 | |
---|
Kyllähän se on hyvä kampe! Itellä on tuommonen combo ja siihen kytkettynä 2x12" kaappi. Empä oo parempaa saundia saanu mistään. Todella monipuoliset säädöt. Huonona puolena voisi sanoa sen mikä on muissakin putkisydeemeissä että häiriöitä ja muuta sellaista voi esiintyä mutta lämpimänä se toimii ihan hyvin. Millaista muzakkia sillä soittelet? Luin jostain että siinä pitäisi olla rectifier-sarjasta särö ja Mark IV:n puhdas. Onko lähellekkään näin? F-sarjaakin mainostetaan että olisi rectosäröt mutta ei ne nyt mun mielestä oikein samanlaiset ole. Myykää mulle ja Screamer! |
Soittelen rokkia yleensä, mutta kyllä ihan metallisoundit irtoaa myös ja semmoset marshall tyyppiset rutinat. En tiedä muista mesoista, mutta puhdas soundi on siinä tosi asiallinen. www.zoecold.com demolla juuri tuo vahvistin. jees |
Dr. Muff 31.12.2003 08:25:43 (muokattu 31.12.2003 10:47:46) | |
---|
Soittelen rokkia yleensä, mutta kyllä ihan metallisoundit irtoaa myös ja semmoset marshall tyyppiset rutinat. En tiedä muista mesoista, mutta puhdas soundi on siinä tosi asiallinen. www.zoecold.com demolla juuri tuo vahvistin. Thanks dude! Nyt tarvitsee mennä kuuntelemaan. Onko sen kaiku mistään kotoisin? Häröääniä? Mitä maksoit? Myykää mulle ja Screamer! |
Ou Zei 31.12.2003 15:49:11 | |
---|
Jätkähän on aikasin tänään heränny! Joko oot maisemissa? Pitäskö varailla vuoroja... "Don't do what you think you should do - do what you wanna do" DREAMS (THEY NEVER END) |
Dr. Muff 04.01.2004 12:20:05 | |
---|
Jätkähän on aikasin tänään heränny! Joko oot maisemissa? Pitäskö varailla vuoroja... Taisin mennä nukkumaan ton viestin jälkeen :) Tuun tiistaina, otetaan perjantaiksi. Myykää mulle ja Screamer! |