Aihe: Aerosmith Hartwall Areenalle
1 2 3 4 5 69 10 11 12 13
sirdickyj
24.03.2007 21:56:44
siis onkos tämä nyt totta vai kuinka...showtime ticket services mainostaa aerosmithin kiertueen lämppäriksi sellaista tuntemattomuutta kuin MÖTLEY CRUE. katsokaahan sieltä ( laittaisin linkin jos osaisin, valitan) niin kyllä siellä tuo helsinkikin listalla roikkuu. mikäli tämä pitää kutinsa niin on vallan ihme, ettei missään ole ollut mainintaa, tai sitten olen umpikuuro tai täysin sokea. jos tuo nyt on totta niin kyllähän se on yksi kuluvan kesän kovimmista keikoista.
jos jollakin on tarkempaa tietoa niin olis hienoa varmistaa/kumota tämä. kiitos.

oho, aika kova juttu. vaikka Mötley onkin ihan paska. Mutta Aerosmithillä on pokkaa antaa myös lämppäriensä vetää kunnon keikka, näin myös mm. Mr Bigin kanssa, jolta pääbändit muutoin tuppasivat sotkemaan soundit, ettei olis ollu liian hyvä. Ihmekös tuo, sen tason pillipiiparit oli kyseessä, että heikko mennä lauteille sen jälkeen. Mutta Aerosmithillä ei tätä ongelmaa ole, ehkä ainoastaan AC/DC:n jälkeen vois tehdä Tylerillä ja kumppaneilla tiukkaa.
Pataan! ...+alv.
sirdickyj
24.03.2007 22:04:26
Meitsiäkään ei kauheesti tuo mötikkä innosta. Vaikka on niillä muutamia kivoja ralleja. Se vois olla ihan kiva poppoo ilman Vinceä. Luoja paratkoon kun mä tuun kahjoksi kuullessani sen laulua. Enkä tarkota hyvällä.

sehän oli helvetin hyvä, kun Vince ei ollu siinä, kato vaikka;

http://www.youtube.com/watch?v=4rZW4MESXOU

http://www.youtube.com/watch?v=k0wJbKpn7U4
Pataan! ...+alv.
stickyfinger
24.03.2007 22:25:52
Meikäläinen voi suoralta kädeltä sanoa, että jos tämä Aero / Mötley -show tulisi oikeasti tapahtumaan myös täällä Euroopassa, niin meikäläinen...
No kermaa farkuissa ja sitä rataa.

Tosin, on hyvin todennäköistä että tuo showtimetickets ei ole vain päivittänyt tuota sivuaan Aerosmith / Mötley Crüe - turneen jälkeen, siis jotta sivulla lukee tuollainen yhteissetti vaikka tosiasiassa niin ei olekaan. Mutta peukut pystyy perkele.
"I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin
timus
25.03.2007 12:10:03
nyt alko hämäämään. tosiaan nuo showtimen sivut näyttää myös mötiköitä. ko. firman mukaan mötikät ovat myös tallinnassa ja pietarissa, mutta tuota suomea ei löydy cruen osalta mistään muualta - tai ainakaan minä en onnistu löytämään kummankaan bändin sivuilta. jatketaan selvittämistä.
Hello Cleveland!!!!
timus
25.03.2007 12:12:57
Tosin, on hyvin todennäköistä että tuo showtimetickets ei ole vain päivittänyt tuota sivuaan Aerosmith / Mötley Crüe - turneen jälkeen, siis jotta sivulla lukee tuollainen yhteissetti vaikka tosiasiassa niin ei olekaan. Mutta peukut pystyy perkele.

joo tuota minäkin luulen, mutta pistetään silti peukalolle staattista jännitystä!!!!
Hello Cleveland!!!!
mrk
25.03.2007 23:40:23
Epämääräisten lipputrokarien sivuthan ovat yleensä se luotettavin tiedonlähde, eikö vaan?
"Short On Long Term Goals"
stickyfinger
31.03.2007 00:25:10
Laitetaan nyt tähän topiciin vielä. Taitaa Mötiköiltä jäädä Suomi tällä kertaa välistä:

June 01 - Wintherthur, Switzerland - Eishalle Spirit Of Rock Festival
June 02 - Milan, Italy - Gods of Metal
June 05 - Stockholm, Sweden - Globen
June 06 - Oslo, Norway - Spektrum
June 08 - Brussels, Belgium - AB
June 09 - Donington, England (Donington Park - Download 2nd Stage)
June 11 - London, England - Hammersmith Apollo
June 12 - Manchester, England Apollo

Tosin tuossahan olisi vielä tilaa Suomen vedollekin, mutta toisaalta, saattaa olla että länsinaapuri on lähin keikkamesta täältä katsoen. Pitää sitten lähteä vissiin sinne katsomaan.
"I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin
Joees
31.03.2007 12:57:34
Laitetaan nyt tähän topiciin vielä. Taitaa Mötiköiltä jäädä Suomi tällä kertaa välistä:

June 01 - Wintherthur, Switzerland - Eishalle Spirit Of Rock Festival
June 02 - Milan, Italy - Gods of Metal
June 05 - Stockholm, Sweden - Globen
June 06 - Oslo, Norway - Spektrum
June 08 - Brussels, Belgium - AB
June 09 - Donington, England (Donington Park - Download 2nd Stage)
June 11 - London, England - Hammersmith Apollo
June 12 - Manchester, England Apollo

Tosin tuossahan olisi vielä tilaa Suomen vedollekin, mutta toisaalta, saattaa olla että länsinaapuri on lähin keikkamesta täältä katsoen. Pitää sitten lähteä vissiin sinne katsomaan.

Ei oikeastaan meikäläistä haittaisi yhtään! ;-P Heh, eiköhän sinne joku pätevä lämppäri löydy kuitenkin.
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi.
Mikke-poika
01.04.2007 13:17:33
Ei oikeastaan meikäläistä haittaisi yhtään! ;-P Heh, eiköhän sinne joku pätevä lämppäri löydy kuitenkin.

No ensinnäkään noi keikkapäivät ja paikat eivät pidä alkuunsakaan paikkaansa, joten ei tartte harmitella..
Joees
01.04.2007 14:37:41
No ensinnäkään noi keikkapäivät ja paikat eivät pidä alkuunsakaan paikkaansa, joten ei tartte harmitella..

No enhän mä harmittelekaan...
Mikke-poika
02.04.2007 08:07:28
No enhän mä harmittelekaan...

Sorry, kyllähän ne oikeat päivät onkin. Silti, saas nähdä mahtuuko Suomi kuvioihin..
stickyfinger
02.04.2007 12:37:11
Sorry, kyllähän ne oikeat päivät onkin. Silti, saas nähdä mahtuuko Suomi kuvioihin..

Vähän kyllä vahvasti vaikuttaa siltä ettei mahdu. Mötiköiden kotisivulla on viralliselta taholta tullut sellaista sanomaa, että nuo mainitut ovat ne keikat mitä yhtye Euroopassa soittaa. Niin kuin mainittu, kyllähän tuohon kalenteriin sopivasti vielä Suomikin mahtuisi. Toisaalta taas taitaa olla niin kova ulkomainen konserttitarjonta meillä tulevana kesänä, etteivät promoottorit ehkä uskalla enää tuota Ryhmä Rämää kiinnittää, kun voi olla ettei yleisöä yksinkertaisesti riitä.
Joees
02.04.2007 18:37:42
Vähän kyllä vahvasti vaikuttaa siltä ettei mahdu. Mötiköiden kotisivulla on viralliselta taholta tullut sellaista sanomaa, että nuo mainitut ovat ne keikat mitä yhtye Euroopassa soittaa. Niin kuin mainittu, kyllähän tuohon kalenteriin sopivasti vielä Suomikin mahtuisi. Toisaalta taas taitaa olla niin kova ulkomainen konserttitarjonta meillä tulevana kesänä, etteivät promoottorit ehkä uskalla enää tuota Ryhmä Rämää kiinnittää, kun voi olla ettei yleisöä yksinkertaisesti riitä.

Kyllähän ne lämppäreinä menis, siitähän tässä alunperin olikin puhe? Yleisöö tulee just sen verran kun tulee pääesiintyjää tsekkaamaan.
stickyfinger
03.04.2007 09:28:08
Kyllähän ne lämppäreinä menis, siitähän tässä alunperin olikin puhe? Yleisöö tulee just sen verran kun tulee pääesiintyjää tsekkaamaan.

Toki toki lämppärinä menisi. Nyt tässä toinen puhuu jo seipäästä ja toinen seipään päästä. Viittasin siis tuolla aiemmalla kommentilla siihen, että promottoorit eivät Suomessa uskalla bookata Mötleyn omaa showta tänne, nyt kun yhtye heittää kesäkuussa siis rundin pääesiintyjänä Euroopassa, Skandinavia mukaanluettuna.

Mutta, eksyn tässä jo itse keskustelun varsinaisesta kohteesta, eli Aerosmithistä.
timanttiananas
11.04.2007 10:22:47
Tänään oli Hesarin takasivulla joku mainos Mötley Cruen keikasta kesäkuussa.. että tuskinpa lämppäriksi enää tulee.
Always look on the dark side of life
Timetokill
07.05.2007 23:58:01
Tuolla Aerosmithin keikalla on muuten tyhjää tilaa vaikka kuinka paljon. Noloa, jos joutuvat soittamaan puolityhjälle areenalle.

Pitäisiköhän lähteä vanhojen muistojen takia... joskus kakarana tuli bändiä paljonkin kuunneltua. Hmm...
ozz3
08.05.2007 08:26:53
Tuolla Aerosmithin keikalla on muuten tyhjää tilaa vaikka kuinka paljon. Noloa, jos joutuvat soittamaan puolityhjälle areenalle.

Pitäisiköhän lähteä vanhojen muistojen takia... joskus kakarana tuli bändiä paljonkin kuunneltua. Hmm...

Sanotaanko, että itse en ihmettele yhtään noilla lippujen hinnoilla. Itseänikin tekisi mieli tämä nähdä elävänä, mutta minkäs teet kun ei ole rahaa.
M.A.C.H.O. # 15_"WRONG!" | MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 | V.L.K #39
Mesikehrääjä
08.05.2007 23:35:19
Sanotaanko, että itse en ihmettele yhtään noilla lippujen hinnoilla. Itseänikin tekisi mieli tämä nähdä elävänä, mutta minkäs teet kun ei ole rahaa.
Kokeile työntekoa?
carlos
09.05.2007 00:00:16
Kokeile työntekoa?

Kokeile halvempia lippujen hintoja.
Exoskeletal junction at the railroad delayed
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)