mikko1 15.02.2007 10:48:22 | |
---|
Tämmöstä topicca henkiin herättämässä.... En itse oo kyseiseen musiikkiin juurikaan tutustunut, joten neuvoja taas kaipailen! Suositelkaas siis jotaan erittäin raskasta ja ennen kaikkea BRUTAALIA doomia. Oon kyllä yrittäny moista tavaraa ettiä, mutta vastaan on tullut lähinnä semmosta melodista ja herkkää tavaraa. Ei se melodisuus mitenkään haittaa, mutta laitetaampa sellanen kriteeri että EI PUHDASTA LAULUA. Tattis Kokeile vaikka vähän primitiivisempiä bändejä. Esimerkiksi Unearthly Trance vois olla sun makuun taikka Moss tai vaikka Esoteric. |
Surreal 15.02.2007 11:23:52 | |
---|
Tämmöstä topicca henkiin herättämässä.... En itse oo kyseiseen musiikkiin juurikaan tutustunut, joten neuvoja taas kaipailen! Suositelkaas siis jotaan erittäin raskasta ja ennen kaikkea BRUTAALIA doomia. Oon kyllä yrittäny moista tavaraa ettiä, mutta vastaan on tullut lähinnä semmosta melodista ja herkkää tavaraa. Ei se melodisuus mitenkään haittaa, mutta laitetaampa sellanen kriteeri että EI PUHDASTA LAULUA. Tattis Voisin suositella vaikkapa My Shamefulia. Ainakaan uudelta levyltä ei löydy koskettimia tai mitään ja soundi on aika brutaali. Itseltäni löytyy kuitenkin vain toka levy ja on sekin aika synkkä paketti. Okmo. |
Daemon 15.02.2007 13:19:09 | |
---|
Kaikki päätyy tritonukseen. |
Terrorwrist300 15.02.2007 15:13:23 (muokattu 15.02.2007 16:23:31) | |
---|
www.colosseum.liitin.net Juuri tämmöstä!!Ihan timanttitavaraa!! Tattis linkistä! Mitkäköhän muut poppoot edustais tätä nimenomaista tyyliä? Runemagick oli myöskin ihan jeppistä.... |
Dropped C 15.02.2007 22:23:24 | |
---|
Mutta juuri tuohan oli sitä sitä herkistelymateriaalia, omasta mielestäni, loppujenlopuksi. Örinöitä lukuunottamatta. Eli siis ymmärsin viestin väärin. Jos tälläisestä tykkää (funeral doom), niin Esoteric on kuningas, ylimääräiset melodiat on tässä yleensä korvattu psykedelialla: http://www.myspace.com/esotericuk"Legendaarinen Gibson / EPI kitaran arvo nousee vaan" - Kolmisointu. |
Dropped C 27.02.2007 20:20:34 | |
---|
Nostetaanpa tämäkin vielä ylös. Tietääkö kukaan lisää Winter:in tyylisiä bändejä? Ilman mitään ylimääräisiä kosketinsoitin, romanttisia, yms. elementtejä, kiitos. Saa olla ihan döödsiäkin tai sitten döödsin ja doomin sekoitusta. "Legendaarinen Gibson / EPI kitaran arvo nousee vaan" - Kolmisointu. |
gorgonoidi 27.02.2007 20:30:16 (muokattu 27.02.2007 20:36:09) | |
---|
^^ Isole on ainakin ihan mielenkiintoinen bändi. Turhat ruusuilut on jätetty pois ja välillä mukana on hieman nopeampaakin tavaraa. Death vokaalit on myös kuitenkin jätetty pois, mutta laulajalla on kyllä mahtava ääni. Vähän tuollaisia Amorphis tyylisiä melodioita ja sun muuta mukana. http://profile.myspace.com/index.cf … er.viewprofile&friendID=2634113 E: En nyt kyllä tiedä onko tämä minkään Winterin tyyppinen bändi. E2: Nyt kun asiaa tarkastelee tuli ehdotettua aivan vääränlainen bändi :) Toivottavasti kukaan ei lyö minua. |
Dropped C 27.02.2007 20:36:32 | |
---|
No ei ollut. Mutta kyllä siltä ne näytteet kuunteli. "Legendaarinen Gibson / EPI kitaran arvo nousee vaan" - Kolmisointu. |
Sarko 17.03.2007 02:18:01 | |
---|
Doom Metalista vahvasti vaikutteensa nykyään ottava Hebosagil iskee varmasti: http://www.mikseri.net/hebosagil Varsinkin "Temple" on varsin raskaasti mateleva eepos, höystettynä Post-Rockisin viittein. "Let Us Go" grind/thrash/doom-symbioosillaan iskee myös ainakin meitsiin. Stakes are high, but so am i. |
empty 23.03.2007 19:14:07 (muokattu 23.03.2007 19:40:42) | |
---|
Kyllähän tota tulee kuunneltua. Reverend Bizarre, Aarni, Fall of the Idol, Warning (tosin vasta Footprintsin kuullut mutta kuulostaa perkelee hyvältä), Ruttovirsi, Paganus, Minotauri, Spiritus Mortis, Garden of Worms ja enempää ei nyt mieleen tulekaan. Swallow the Sun ei iske. Jalometalliin menen varmaankin Candlemassia katsomaan. Harmillista kun en viime vuonna päässyt ja Reverend Bizarren vikat keikat jäi myös näkemättä. Reverend Bizarren kannulle ircnettiin saa tulla höpöttämään. Ei meitä montaa ole ja keskustelua ei paljoa ole, mutta pieni muotosta syntyy kun tekee alotteen. Ja itse pyörin tuolla nickillä gnomevandrare. Reverend Bizarren ystävät on tervetulleita, mutta eiköhän me vähemmän ystäviäkin huolita. |
mikko1 23.03.2007 20:48:47 | |
---|
Reverend Bizarren kannulle ircnettiin saa tulla höpöttämään. Ei meitä montaa ole ja keskustelua ei paljoa ole, mutta pieni muotosta syntyy kun tekee alotteen. Ja itse pyörin tuolla nickillä gnomevandrare. Reverend Bizarren ystävät on tervetulleita, mutta eiköhän me vähemmän ystäviäkin huolita. Onko tuolla pelkästään sellaisia true-doom sotureita joita esimerkiksi hellriden foorumeilla näkee vai oletteko avoimia myös vähän muun tyylistä doomia kuuntelevia kohtaan? |
empty 23.03.2007 20:54:22 (muokattu 23.03.2007 21:05:37) | |
---|
Onko tuolla pelkästään sellaisia true-doom sotureita joita esimerkiksi hellriden foorumeilla näkee vai oletteko avoimia myös vähän muun tyylistä doomia kuuntelevia kohtaan? Kyllä kuunnellaan muutakin doomia :) Ja Hellridestakin löytyy myös, ei se täynnä niitä ole. Onhan niitä "true-doom sotureita" toki siellä, esimerkkinä Albert, mutta mukava se on. Että vaikka niitä löytyy niin ei sen takia kannata jättää tulematta. Meistä kanavalla olijoista minä, lepinkäinen ja akiman ainakin kuunnellaan muutakin kun tota true-doomia. |
mikko1 23.03.2007 21:09:42 | |
---|
Kyllä kuunnellaan muutakin doomia :) Ja Hellridestakin löytyy myös, ei se täynnä niitä ole. Onhan niitä "true-doom sotureita" toki siellä, esimerkkinä Albert, mutta mukava se on. Että vaikka niitä löytyy niin ei sen takia kannata jättää tulematta. Meistä kanavalla olijoista minä, lepinkäinen ja akiman ainakin kuunnellaan muutakin kun tota true-doomia. Joo, no mä saatan piipahtaa tuossa jossain vaiheessa. Nimimerkki on Farine. Ja eihän Albert ole edes pahimpia sotureita, tai ainakin tuon imperiumin doomiketjun perusteella ihan rento tyyppi, toisin kuin vaikka Peter Vicar joka minusta saisi ehkä hellittää välillä vähän. :) |
empty 23.03.2007 21:17:39 (muokattu 23.03.2007 21:29:13) | |
---|
Joo, no mä saatan piipahtaa tuossa jossain vaiheessa. Nimimerkki on Farine. Ja eihän Albert ole edes pahimpia sotureita, tai ainakin tuon imperiumin doomiketjun perusteella ihan rento tyyppi, toisin kuin vaikka Peter Vicar joka minusta saisi ehkä hellittää välillä vähän. :) No tämä taitaa olla toisin päin tuolla Hellridella. Tervetuloa vain. Enemmän Albertin persoonasta saa kyllä irti Hellridessa. |
empty 24.03.2007 13:30:55 | |
---|
Pari doom levyä meni tilaukseen Storming Deathilta. Mm. Warningsin uusin. |
Mourning Beloveth Satan told me to play that fucking heavy metal. |
empty 24.03.2007 16:48:29 | |
---|
Mourning Beloveth Saanen kysyä mitä järkeä on pelkän bändin nimen mainitsimisessa? |
ANtTIKRISTUS 24.03.2007 17:52:04 | |
---|
Saanen kysyä mitä järkeä on pelkän bändin nimen mainitsimisessa? Jos se on hyvä bändi, johon sua edeltäneen kirjoittajan mielestä kannattaa tutustua varsinkin jos tuntee vetoa doom metalia kohtaan. Vai olenko aivan väärässä? God loves you as he loves satan. |
empty 24.03.2007 18:12:31 (muokattu 24.03.2007 18:19:59) | |
---|
Jos se on hyvä bändi, johon sua edeltäneen kirjoittajan mielestä kannattaa tutustua varsinkin jos tuntee vetoa doom metalia kohtaan. Vai olenko aivan väärässä? Mutta siitä bändistä kannattaa jotain kertoakin, mua ei ainakaan pelkkä nimi vakuuta. Ja keskustelunkin kannalta tollanen ei oo hyvä juttu. |
routa 24.03.2007 19:55:02 | |
---|
MDB on kyllä hyvä muttei kyllä ole lähimainkaan parhautta. Satan told me to play that fucking heavy metal. |